![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom. |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#1 |
Stały bywalec ;)
Data rejestracji: 07.12.2003
Posty: 103
![]() |
Pomózcie studentowi.
Witam wszystkich.
Ostatnio trochę skomplikowała sie moja obrona pracy licencjackiej. Nie mogłem zapłacić za 2 ostatnie semestry, więc nie dopuscili mnie do egzaminu końcowego. No ale teraz zapłaciłem i mała załamka bo już w marcu musze się bronić. W związku z tym, że musiałem pracować, nie mogłem dokończyć pracy i teraz zwracam się do was z wielką prośbą o wypełnienie przedstawionej na dole ankiety. Będę wdzięczny jeżeli będziecie wypełniać ankietę całą rodziną. Wyglądało to by np. tak: pytanie 1-a,c,a co by znaczyło, że pierwsza osoba wybrała odpowiedż a, druga c, a trzecia również a. Oczywiście strona ta zostanie zapisana w mojej pracy, a nawet może odwiedzą ją mój promotor oraz recenzent. ANKIETA Ankieta skierowana jest do internautów oraz losowo wybranych mieszkańców Trójmiasta i okolic. Celem niniejszej ankiety jest poznanie opinii na temat działań marketingowych w firmie SkodaAuto Polska S.A., prowadzących do zwiększenia sprzedaży, zaufania i wizerunku marki. Zebrane informacje posłużą mi do zrozumienia jaką ważną funkcję pełnią działania public relations w osiąganiu wyższej pozycji i konkurencyjności w rynku. Wybrane przez siebie odpowiedzi proszę zaznaczyć krzyżykiem. 1. Płeć: a) kobieta b) mężczyzna 2. Wiek: a) do 20 lat b) od 21 ***8211; 35 lat c) od 36 ***8211; 50 lat d) powyżej 51 lat 3. Wykształcenie: a) podstawowe b) zawodowe c) średnie d) wyższe 4. Miejsce zamieszkania: a) wieś b) miasto 5. Czy odbywały się w okolicy twojej miejscowości ***8222;dni otwarte***8221; organizowane przez firmę SkodaAuto Polska S.A.? a) tak b) nie c) nie wiem 6. Czy uczestniczyłaś/eś w jazdach próbnych lub testowych, prowadzonych przez przedstawiciela firmy SkodaAuto Polska S.A.? a) tak b) nie 7. Czy zauważyłaś/eś w ostatnich latach wzrost popularności produktów firmy SkodaAuto Polska S.A.? a) tak b) nie 8. Czy uczestniczyłaś/eś w imprezach okolicznościowych(np. festyny, jarmarki) sponsorowanych przez SkodaAuto Polska S.A.? a) tak b) nie 9. Która z marek samochodów ma według ciebie najwyższą pozycję na rynku? a) Skoda b) Fiat c) Daewoo d) Opel e) Renault f) Volkswagen g) Peugeot h) Ford i) Toyota j) Citroen k) inna 10. Jeżeli jesteś posiadaczem samochodu marki Skoda, czy utrzymywany jest nadal kontakt pomiędzy tobą a firmą (np. ulotki promocyjne, życzenia imieninowe). a) tak b) nie c) nie posiadam samochodu marki ***8222;Skoda***8221; 11. Jeżeli nie jesteś posiadaczem samochodu marki ***8222;Skoda***8221;, czy zauważyłeś jakieś działania, skierowane do ciebie jako potencjalnego klienta (np. wysyłka ulotek, zaproszenia na ***8222;dni otwarte***8221; )? a) tak b) nie 12. W skali od 1 do 6 oceń jakość produktów firmy SkodaAuto Polska S.A. (Zakładając, że 1 to ocena najniższa, a 6 najwyższa). a) ***8230;.. b) Nie umiem ocenić tej marki samochodu 13. Jaką cechę cenisz najwyżej w marce ***8222;Skoda***8221;? (Można zaznaczyć kilka odpowiedzi). a) wyposażenie b) bezpieczeństwo c) ekonomiczność (paliwo, części zamienne) d) wygląd zewnętrzny e) solidność wykonania f) bezawaryjność g) serwis h) cena i) nie znam tej marki samochodu 14. Gdzie zauważyłaś/eś największą obecność promocyjną marki ***8222;Skoda***8221; w mediach? a) w telewizji b) w radiu c) w prasie d) nie zauważyłem obecności w mediach 15. Czy uważasz, że firma SkodaAuto Polska S.A. poprzez działania marketingowe, przyczynia się do zwiększenia wizerunku marki swoich produktów? a) tak b) słabo c) wcale d) nie wiem 16. Jakie działania według ciebie pozwoliły by firmie SkodaAuto Polska S.A., zdobyć wśród potencjalnych klientów większe zaufanie, zainteresowanie lub nawet zwiększyć wizerunek firmy? (Można zaznaczyć kilka odpowiedzi). a) obniżenie ceny b) poświęcenie większej uwagi jakości swoich produktów c) udoskonalenie serwisu d) uczestniczenie firmy w akcjach charytatywnych, sponsorowanych e) częstsze organizowanie tzw. ***8222;dni otwartych***8221;, jazd próbnych, spotkań promocyjnych f) udoskonalenie działu klienta (obsługa, sprzedaż) Serdecznie dziękujemy za udział w ankiecie. Ostatnio zmieniany przez dodo. : 04.02.2004 o godz. 01:35 |
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
|
|