Cytat:
Napisany przez malaczarna
chyba mnie tu troche obraziles. nie ******e bzdur na tematach na ktorych sie tego nie robi, a ze czasami sobie pozartuje razem z chlopakami to nic zlego.
mam dojcie do np.roznego rodzaju sprzetu komputerowego i chetnie sluze pomoca, ale nie zawracam duupy innym.
a jak bede miala potrzebe to wejde na inne mniej luzne i bede mowila o powaznych sprawach.
moze w to nie uwierzysz ale dla mnie to forum nie jest jak czat.jak nie mam nic do powiedzenia to sie nie odzywam i tyle.
pewnie sie zdziwisz ze jestem informatykiem bo jak to mozliwe skoro jestem baba bo pewnie twoim zdaniem na taki zawod jestem zaglupia.
dobranoc
|
Żartujemy z chłopakami już 274 raz? Super!
Nie mam pojęcia co da Ci dojście do sprzętu komputerowego? Może przydasz się na sprawdzenie zworki w danej płycie głównej(?)
Masz pełne pole do popisu czekam na te poważne sprawy. Narazie to się tylko bawisz, chociaż nie chce przerywać Ci tego pamiętaj, że to co piszesz widzi cały świat.
Nie traktujesz jako chat - tylko ty tak sądzisz. Lamerzy nie wiedzą, że lamią.
Nie masz nic do powiedzenia? No to po co się odzywasz, ale ty masz ciągle coś do powiedzenia np. "Imprezka umiera" - bardzo mądry post, nawet potrafisz pisać posto POD postem nawet jak to nie jest potrzebne w sztuczny sposób podbijać temat aby być zauważoną. Bo jeszcze twój temat w którym się realizujesz zejdzie na 2 strone i co wtedy. Opuścisz nasze forum?
Jesteś Pani informatyk? Znam pare kobiet informatyków, potrafią niewiele więcej niż moja siostra. Papierek to nie wszystko!
Głupia na swój zawód? Nic takiego nie napisałem. Zacznij wnosić coś do forum, a nie tylko go używać.
Cytat:
Łał. Takiego przemowienia bym sie po tobie nie spodziewal. Jednak troche nie masz racji - to jest dzial Offtopic, wiec luzniejszy, a sam temat jest jeszcze luzniejszy. Trakruje w zasadzie o 'pi3przeniu farmazonow', w czym jedni sa ekspertami, innych to drazni, innych bawi, a jeszcze innych to zupelnie nie interesuje.