Powrót   Forum CDRinfo.pl > Różne > Off topic

Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 30.08.2002, 08:03   #1
+++LeWaP+++
Guru
 
Avatar użytkownika +++LeWaP+++
 
Data rejestracji: 17.04.2002
Lokalizacja: Kłodzko
Posty: 2,534
+++LeWaP+++ zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Question @---> Jak powinno być ??? <---@

!!!Cześć wszytskim!!!

***** Mam pytanie: *****

Jeżeli oddałem do gwarancji dysk: IBM 60GB ATA-100 7200-RPM bo miał 2gb BadBlocków to powinni mi wymienić na nowy czy oddać stary, jeżeli udało im się naprawić

Dostałem inny dysk, ale nie nowy, serwisowany

Powinni przedłużyć gwarancję o termin rklamacji czy od nowa 3 lata od momentu dostania mowego - używangego HDD.

Co o tym myśłicie?

HDD był zakupiony bezpośrednio w ACTION we Wrocławiu.

Oni IBM-y odsyłają do fabryki / serwisu IBM-a

Dodam, że dysk dostałem zapakowany w folli anystatycznej, wygladał jak nowy fabrycznie. Na nalepce na folii było napisane: made in philippines (made for IBM), a bezpośredni nadruk na folii (kolor żółty) mówił: made in (chyba) thailand.
__________________
lewap3@tlen.pl

Ostatnio zmieniany przez +++LeWaP+++ : 30.08.2002 o godz. 08:59
+++LeWaP+++ jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 30.08.2002, 08:10   #2
Fantomas
=F=
 
Data rejestracji: 19.04.2002
Lokalizacja: Toruń
Posty: 883
Fantomas niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
Witaj, o ile dobrze pamietam, to przy takiej okazji powinieneś dostać dysk fabrycznie nowy, a dla tego dysku gwarancja leci od nowa. Najlepiej szczegóły związane z gwarancją wyjaśni Ci ktoś z ochrony konsumentów. Możesz też poszukać w treści gwarancji od czegoś innego, jak sprawy mają się , gdy chodzi o wymianę sprzętu na nowy, wolny od usterek.
Miłego dnia.
No i niech wyjdzie na Twoje.
Fantomas jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 30.08.2002, 08:48   #3
Ormianin
Komandor
 
Avatar użytkownika Ormianin
 
Data rejestracji: 29.07.2002
Lokalizacja: Oława
Posty: 6,348
Ormianin ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>Ormianin ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>Ormianin ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>Ormianin ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>Ormianin ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>Ormianin ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>Ormianin ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>Ormianin ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>Ormianin ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>
W przypadku kiedy awaria dysku nastapila tuz przy jeggi kupnie dostaniesz nowy dysk, ale jak po np. polroku uzytkowania no to masz serwisowany... tak jest w IMBie i pewnie w innych firmach tez

pozdrawiam
Ormianin jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 30.08.2002, 08:54   #4
Laser
Guru
Zlotowicz
 
Data rejestracji: 02.01.2002
Posty: 4,488
Laser zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Witam !


Co do gwarancjji to jśli np dysk ma 3 lata gw bo IBM ma , a walnął Ci w 2 roku i serwice go trzymał przez miesiac to przedłuzają Ci gw tylko o okres bycia dysku na gw nie zaleznie d tego Czy wymienili Ci go na nówkę czy naprwili / tak było z moim piecykiem walnął miesiąc przed końcem gw trzymali miesiac to dodali mi miesiac gw + rękojmia tak apropos to jak naprawić dysk , podejrzewamże dostałeś nówkę !
Laser jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 30.08.2002, 09:01   #5
+++LeWaP+++
Guru
 
Avatar użytkownika +++LeWaP+++
 
Data rejestracji: 17.04.2002
Lokalizacja: Kłodzko
Posty: 2,534
+++LeWaP+++ zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Jak naprawić, dla nich to jest łatwe. Otwierają taki HDD w sterylnym pomieszczeniu. Wymieniaja talerz / talerze i po bólu (w przypadku BadBlocków).

Mnie tylko w****ia, że dostałem dyskmocno porysowany, a ja jestem uczulony na punkcie wyglądu komponentów


Idę do domu, jestem chory, muszę zagraćw coś...
__________________
lewap3@tlen.pl
+++LeWaP+++ jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 30.08.2002, 09:28   #6
Laser
Guru
Zlotowicz
 
Data rejestracji: 02.01.2002
Posty: 4,488
Laser zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
+++LeWaP+++ napisa***322;(a)

Mnie tylko w****ia, że dostałem dyskmocno porysowany, a ja jestem uczulony na punkcie wyglądu komponentów


Idę do domu, jestem chory, muszę zagraćw coś...

Witam !

Znam ten ból człowieku jak zrobiła mi się ryska na monitorze to przez miesiac płakalem a jak mi mamusia zalała nagrywarkę i cdromasłodziutką herbatą to przez 2 tygodnie się do niej nie odzywalem / wyszło na to ze cd ka sprzedałem a nagrywarka się posypała i wymienili mi na gw na nówkę naszczęscie nic więcej się nie zalało !

Na obudowę poszła ćwiartk spiryta żeby ja doczyscić a po zabiegu była czystsza niż nowa !

Co do dysku to trzeba było się kłócić oddajesz sprzęt w stanie idealnym / wygląd / a oni Ci oddają jakiegoś dyska po przejscieach ...
Laser jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 30.08.2002, 09:46   #7
Proton
Wymiatacz
 
Avatar użytkownika Proton
 
Data rejestracji: 18.06.2002
Lokalizacja: Houston
Posty: 585
Proton zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
+++LeWaP+++ napisa***322;(a)
Jak naprawić, dla nich to jest łatwe. Otwierają taki HDD w sterylnym pomieszczeniu. Wymieniaja talerz / talerze i po bólu (w przypadku BadBlocków).

Mnie tylko w****ia, że dostałem dyskmocno porysowany, a ja jestem uczulony na punkcie wyglądu komponentów


Idę do domu, jestem chory, muszę zagraćw coś...
No faktycznie idzie się wkurzyć po takiej historii jaką przeżyłeś Co do serwisu IBM'a, to już gdzieś czytałem o ich chamskich praktykach. Mam tutaj na myśli naprawianie na gwarancji dysku i z powrotem na rynek z nim To jest kurestwo w najgorszym wydaniu !! Prawda jest też taka, że oni te praktyki stosują tylko na terenie Europy Wschodniej, bo na Zachodzie sobie na to nie pozwolą !! Cóż, żyjemy w paskudnym kraju, jesteśmy nieliczącym się rynkiem i traktują nas jak.... !!
Postaraj się powalczyć jednak w sklepie o nowy dysk. W końcu kto, jak nie sami klienci są w stanie zmienić podejście producenta do nas.
Pozdrawiam
Proton jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 30.08.2002, 09:49   #8
cana
Łaskobójca
 
Avatar użytkownika cana
 
Data rejestracji: 24.04.2001
Lokalizacja: Sigil
Posty: 2,160
cana zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Laser napisa***322;(a)
Witam !


Co do gwarancjji to jśli np dysk ma 3 lata gw bo IBM ma , a walnął Ci w 2 roku i serwice go trzymał przez miesiac to przedłuzają Ci gw tylko o okres bycia dysku na gw nie zaleznie d tego Czy wymienili Ci go na nówkę czy naprwili / tak było z moim piecykiem walnął miesiąc przed końcem gw trzymali miesiac to dodali mi miesiac gw + rękojmia tak apropos to jak naprawić dysk , podejrzewamże dostałeś nówkę !
JAK DOSTAŁEŚ NOWY KOMPONENT TO GWARANCJA LECI OD ZERA
ja mi wypałek padł to dostałem nowy i na nowy gwarancję
/ jak płyta to tak samo /a płyt juz tak dostałem 3 /
gwarancja odnosi się do elementu a jeśli masz nowy to i nowa gwarancja
a jesli naprawiany to tylko o okres przetrzymywania w serwisie jest / toć tpo cagle ten sam element tylko naprawiony/
__________________
. Lenistwo jest drogą do świętości,
^|^^ a bluźnierstwo do raju ^^|^
^| Vintage Sansui & Braun/ADS |^
cana jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 30.08.2002, 09:58   #9
Druss
Costam
 
Avatar użytkownika Druss
 
Data rejestracji: 20.05.2002
Lokalizacja: Gdańsk
Posty: 1,722
Druss zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Czesc lewap mam troche doswiadczenia z takimi rzeczami wiec ci wytlumacze. Dysk na gwarancji jest reklamowany, sklep zobowiazany jest do wypelnienia jej w sposob wymiany sprzetu na nowy lub naprawy go. Do wymainy sporzetu na nowy masz prawo po trzeciej nieudanej probie naprway. Te bad blocki ktore ci powstaly z tego co powiedziales wnioskuje byly tylko programowe, w serwisach usuwaja takie bad blocki majac pewien program od producenta dyskow. A co do przedluzenia gwarancji to jest ona przedluzona o czas pobytu w serwisie, nie od nowa.
__________________
Czasami jest tak a nie inaczej
Pioneer DVR-115D
Liteon IHaS-124
Druss jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 30.08.2002, 10:03   #10
Druss
Costam
 
Avatar użytkownika Druss
 
Data rejestracji: 20.05.2002
Lokalizacja: Gdańsk
Posty: 1,722
Druss zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
+++LeWaP+++ napisa***322;(a)
Jak naprawić, dla nich to jest łatwe. Otwierają taki HDD w sterylnym pomieszczeniu. Wymieniaja talerz / talerze i po bólu (w przypadku BadBlocków).
Takie praktyki sa nieoplacalne, jezeli sa to mechaniczne bad blocki nie oplaca im sie tego robic, czyli wymiana talerza . W przypadku badow mechanicznych nastepuje natychmiastowa wymiana dysku, a ten padniety leci do fabryki i tam jest dopiero reinkarnowany. Tak jak mowilem bad blocki programowe sa usuwane specjalnym programem od producentow, wiem bo pracowalem w serwisie i taki program seagate`a byl dla dyskow seagate itd.
__________________
Czasami jest tak a nie inaczej
Pioneer DVR-115D
Liteon IHaS-124
Druss jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 30.08.2002, 10:07   #11
Yahol
Gość
 
Posty: n/a
Dokladnie jak Druss, dostales naprawiany dysk i przedluzenie gwarancji o czas naprawy! (mozna reklamowac wade fizyczna obudowy!)
Rysy swiadcza o nie fachowej obsludze!
  Odpowiedz cytując ten post
Stary 30.08.2002, 10:23   #12
paput2000
lub po prostu Paput
 
Avatar użytkownika paput2000
 
Data rejestracji: 07.03.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 1,551
paput2000 niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
Przeważnie treść gwarancji lub rękojmi jest sformułowana w ten sposób:
1. Naprawa w czasie nie przekraczającym (np. 14 dni kalendarzowych) i gwarancja przedłużona o czas naprawy.
2. W przypadku 3 napraw lub niemożliwości naprawy - wymiana na sprzęt równoważny bozbawiony wad (niekoniecznie nowy) - w tym przypadku gwarancja powinna biec od nowa.
__________________
pozdrawiam
paput2000@o2.pl8)
ZX Spectrum + Elektron TV
paput2000 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 30.08.2002, 10:29   #13
BD
Team Member
CDRinfo VIP
 
Data rejestracji: 15.07.2002
Posty: 2,210
BD zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Re: @---> Jak powinno być ??? <---@

Cytat:
+++LeWaP+++ napisa***322;(a)
!!!Cześć wszytskim!!!

Jeżeli oddałem do gwarancji dysk: IBM 60GB ATA-100 7200-RPM bo miał 2gb BadBlocków to powinni mi wymienić na nowy czy oddać stary, jeżeli udało im się naprawić
jezeli udalo im sie naprawic to maja prawo oddac ten naprawiony

Cytat:
Dostałem inny dysk, ale nie nowy, serwisowany
a sprawdzajes numerki seryjne dysku
jak naprawili to powinny byc dokladnie takie same
jezeli natomiast naprawili a numerki sa inne to robia cie w konia i na twoim miejscu domagalbym sie nowego dysku

Cytat:
Powinni przedłużyć gwarancję o termin rklamacji czy od nowa 3 lata od momentu dostania mowego - używangego HDD.
jak dostaniesz nowy dysk to masz nowa gwarancje
a jak byl w naprawie i udalo sie go naprawic to moim zdaniem powinni Ci przedluzyc gwarancje o kilka dni

jak chcesz dokladnie wiedziec jakie masz prawa to polecam http://www.benchmark.pl/porady.html tam jest wszystko opiosane przez prawnika
BD jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz na post


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 06:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.