![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom. |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#1 |
Guru
Data rejestracji: 17.04.2002
Lokalizacja: Kłodzko
Posty: 2,534
![]() |
![]()
!!!Cześć wszytskim!!!
***** Mam pytanie: ***** Jeżeli oddałem do gwarancji dysk: IBM 60GB ATA-100 7200-RPM bo miał 2gb BadBlocków to powinni mi wymienić na nowy czy oddać stary, jeżeli udało im się naprawić ![]() Dostałem inny dysk, ale nie nowy, serwisowany ![]() ![]() Powinni przedłużyć gwarancję o termin rklamacji czy od nowa 3 lata od momentu dostania mowego - używangego HDD. Co o tym myśłicie? HDD był zakupiony bezpośrednio w ACTION we Wrocławiu. Oni IBM-y odsyłają do fabryki / serwisu IBM-a ![]() Dodam, że dysk dostałem zapakowany w folli anystatycznej, wygladał jak nowy fabrycznie. Na nalepce na folii było napisane: made in philippines (made for IBM), a bezpośredni nadruk na folii (kolor żółty) mówił: made in (chyba) thailand.
__________________
lewap3@tlen.pl Ostatnio zmieniany przez +++LeWaP+++ : 30.08.2002 o godz. 08:59 |
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
=F=
Data rejestracji: 19.04.2002
Lokalizacja: Toruń
Posty: 883
![]() |
Witaj, o ile dobrze pamietam, to przy takiej okazji powinieneś dostać dysk fabrycznie nowy, a dla tego dysku gwarancja leci od nowa. Najlepiej szczegóły związane z gwarancją wyjaśni Ci ktoś z ochrony konsumentów. Możesz też poszukać w treści gwarancji od czegoś innego, jak sprawy mają się , gdy chodzi o wymianę sprzętu na nowy, wolny od usterek.
Miłego dnia. No i niech wyjdzie na Twoje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Komandor
Data rejestracji: 29.07.2002
Lokalizacja: Oława
Posty: 6,348
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
W przypadku kiedy awaria dysku nastapila tuz przy jeggi kupnie dostaniesz nowy dysk, ale jak po np. polroku uzytkowania no to masz serwisowany... tak jest w IMBie i pewnie w innych firmach tez
pozdrawiam ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guru
Zlotowicz
Data rejestracji: 02.01.2002
Posty: 4,488
![]() |
Witam !
Co do gwarancjji to jśli np dysk ma 3 lata gw bo IBM ma , a walnął Ci w 2 roku i serwice go trzymał przez miesiac to przedłuzają Ci gw tylko o okres bycia dysku na gw nie zaleznie d tego Czy wymienili Ci go na nówkę czy naprwili / tak było z moim piecykiem walnął miesiąc przed końcem gw trzymali miesiac to dodali mi miesiac gw + rękojmia tak apropos to jak naprawić dysk , podejrzewamże dostałeś nówkę ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guru
Data rejestracji: 17.04.2002
Lokalizacja: Kłodzko
Posty: 2,534
![]() |
Jak naprawić, dla nich to jest łatwe. Otwierają taki HDD w sterylnym pomieszczeniu. Wymieniaja talerz / talerze i po bólu (w przypadku BadBlocków).
Mnie tylko w****ia, że dostałem dyskmocno porysowany, a ja jestem uczulony na punkcie wyglądu komponentów ![]() Idę do domu, jestem chory, muszę zagraćw coś...
__________________
lewap3@tlen.pl |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Guru
Zlotowicz
Data rejestracji: 02.01.2002
Posty: 4,488
![]() |
Cytat:
Witam ! Znam ten ból człowieku jak zrobiła mi się ryska na monitorze to przez miesiac płakalem ![]() ![]() Na obudowę poszła ćwiartk spiryta żeby ja doczyscić a po zabiegu była czystsza niż nowa ! Co do dysku to trzeba było się kłócić oddajesz sprzęt w stanie idealnym / wygląd / a oni Ci oddają jakiegoś dyska po przejscieach ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Wymiatacz
Data rejestracji: 18.06.2002
Lokalizacja: Houston
Posty: 585
![]() |
Cytat:
![]() ![]() Postaraj się powalczyć jednak w sklepie o nowy dysk. W końcu kto, jak nie sami klienci są w stanie zmienić podejście producenta do nas. Pozdrawiam |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Łaskobójca
Data rejestracji: 24.04.2001
Lokalizacja: Sigil
Posty: 2,160
![]() |
Cytat:
ja mi wypałek padł to dostałem nowy i na nowy gwarancję / jak płyta to tak samo /a płyt juz tak dostałem 3 ![]() gwarancja odnosi się do elementu a jeśli masz nowy to i nowa gwarancja a jesli naprawiany to tylko o okres przetrzymywania w serwisie jest / toć tpo cagle ten sam element tylko naprawiony/
__________________
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Costam
Data rejestracji: 20.05.2002
Lokalizacja: Gdańsk
Posty: 1,722
![]() |
Czesc lewap mam troche doswiadczenia z takimi rzeczami wiec ci wytlumacze. Dysk na gwarancji jest reklamowany, sklep zobowiazany jest do wypelnienia jej w sposob wymiany sprzetu na nowy lub naprawy go. Do wymainy sporzetu na nowy masz prawo po trzeciej nieudanej probie naprway. Te bad blocki ktore ci powstaly z tego co powiedziales wnioskuje byly tylko programowe, w serwisach usuwaja takie bad blocki majac pewien program od producenta dyskow. A co do przedluzenia gwarancji to jest ona przedluzona o czas pobytu w serwisie, nie od nowa.
__________________
Czasami jest tak a nie inaczej Pioneer DVR-115D Liteon IHaS-124 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Costam
Data rejestracji: 20.05.2002
Lokalizacja: Gdańsk
Posty: 1,722
![]() |
Cytat:
![]()
__________________
Czasami jest tak a nie inaczej Pioneer DVR-115D Liteon IHaS-124 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gość
Posty: n/a
|
Dokladnie jak Druss, dostales naprawiany dysk i przedluzenie gwarancji o czas naprawy! (mozna reklamowac wade fizyczna obudowy!)
Rysy swiadcza o nie fachowej obsludze! |
![]() |
![]() |
#12 |
lub po prostu Paput
Data rejestracji: 07.03.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 1,551
![]() |
Przeważnie treść gwarancji lub rękojmi jest sformułowana w ten sposób:
1. Naprawa w czasie nie przekraczającym (np. 14 dni kalendarzowych) i gwarancja przedłużona o czas naprawy. 2. W przypadku 3 napraw lub niemożliwości naprawy - wymiana na sprzęt równoważny bozbawiony wad (niekoniecznie nowy) - w tym przypadku gwarancja powinna biec od nowa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
Team Member
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 15.07.2002
Posty: 2,210
![]() |
Re: @---> Jak powinno być ??? <---@
Cytat:
Cytat:
jak naprawili to powinny byc dokladnie takie same jezeli natomiast naprawili a numerki sa inne to robia cie w konia i na twoim miejscu domagalbym sie nowego dysku Cytat:
a jak byl w naprawie i udalo sie go naprawic to moim zdaniem powinni Ci przedluzyc gwarancje o kilka dni jak chcesz dokladnie wiedziec jakie masz prawa to polecam http://www.benchmark.pl/porady.html tam jest wszystko opiosane przez prawnika
__________________
Bartosz Danowski - Literatura informatyczna Książki: Nagrywanie płyt :: Windows 7 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|