![]() |
a dlaczego mialoby sie nie trzymac?
przeciez oryginalnie dziala to tak samo, w sumie jest to to samo.... wiec nie wiem nad czym sie w ogole zastanawiac. |
Cytat:
|
przy sciaganiu kola w terenie tez wolisz? ;)
chyba ze lubisz ze soba wozic klucz "15" .. to jest jednak wygoda wielka, a jesli sie boisz ze cos sie z tym stanie, bo nie wyglada to zbyt stabilnie... moj rower ma "rurke z gwintem i pręcikiem w środku" i nic sie z tym nie dzieje niedobrego tak wiec calym sercem polecam... |
Cytat:
najlepszy jest '15' oczkowy, ale w trasie mam płaski all'in'one :taktak: |
@Patrix ja skaczę na "rurce z gwintem i pręcikiem w środku" i jakoś mi się jeszcze nic nie stało :taktak:
Skoki z 1,5-3m i wszystko dalej ładnie chodzi :) |
Cytat:
|
moim zdaniem glupota jest zaplatanie kola na 4 krzyze... moze kolo jest mocniejsze na uderzenia o np: krawezniki.. ale wytrzymalosc na uderzenia boczne jest kiepska... do tego nie musze wspominac ze kolo zaplecione na 4 krzyze szybciej lapie luzow na szprychach
|
chcesz sam zaplatać koło na 4x a boisz się ośki z dziurką ? rame masz zrobioną z rur, też się boisz, że się połamią bo nie są pełne ? od kilkudziesięciu lat zawodnicy jeżdżą na takich i żadnych problemów nie mają, ja jeżdżę na tych samych piastach od 98 i nic im się nie dzieje. natomiast wcale bym się nie zdziwił jakbyś pokrzywił te co masz orginalnie w tym grandzie bo jestem gotów się założyć, że masz tam jakieś badziewie, każda markowa piasta wytrzyma spokojną jazdę, a jeśli tak jak piszesz, lubisz skakac, to przedewszystim zmień RAMĘ ! na chociażby jakiegoś draga, johnnyego bravo czy dartmoora, te ramy nie są drogie, a przynajmniej są przystosowane do takiej jazdy, bo to co masz teraz rozpadnie Ci się w najmniej oczekiwanym momencie i możesz sobie zrobić bolesną pamiątkę na resztę życia.
jeśli dalej będziesz jeździł na rowerze, to za kilka lat przestanie Cie nawet interesować jaki masz zaplot i ile krzyży tam się mieści, bo różnice pomiędzy 3 a 4 są tak niewielkie, że komuś kto umie jeździć na rowerze tak czy inaczej się koło nie pognie, no chyba, że wyniknie jakaś nieprzewidziana sytuacja i mocno w coś przywalisz, to wtedy pogniesz niezależnie od tego jak masz koło zaplecione. 4x są sztywniejsze na boki i nic poza tym ! a i jeszcze gdzieś przeczytałem, że chcesz sobie założyć tarczówkę do rst... jeśli założysz jakąś mocną to po góra miesiącu będziesz musiał kupić nowy amor bo ten się rozpadnie. gwarantuję Ci, że najtańsze v shimano, są o niebo lepsze od najtańszych tarczówek jakie jesteś w stanie kupić. i na koniec polecam stronkę http://forumrowerowe.jgc.pl/ to jest, moim zdaniem, najlepsze polskie forum o tematyce rowerowej. |
Cytat:
Cytat:
Cytat:
zjechanie z góra 1m nie zaszkodzi, to jest tylko podrasowany MTB. Badziewie ? no sorry mam jeszcze na co wydawać pieniazki i jezdze ne tym co mam i na to co mnie stać ! Cytat:
Cytat:
Zadna roznica czy vbrake czy tarcza dla gili - mocowana sa na tej samej czesci amortyzatora. |
Cytat:
reszty mi się komentować nie chce, jeśli się wolisz uczyć na swoich błędach, to powodzenia i miłej, bezawaryjnej i bezwypadkowej jazdy na rowerze Ci rzyczę :) |
Cytat:
Nie masz się czego bać :) |
A wiecie jak mozna takie cudo zaplesc?
http://img100.imageshack.us/img100/6...00153xb.th.jpg Pytam sie, bo mi sie strasznie rwia nyple w tylnym kole. A moze wiecie co z tym faktem zrobic? |
Cytat:
Owszem popieram, niektóre częsci dobrze jest wymienić. Mała aluzja: ta ośka 'C' - to na zacisk byla ? :rotfl: Cytat:
Cytat:
Cytat:
Z tego co widze, to kolo/piasta na 24 szprychy jest. Zapleść można na każdy sposób trzeba mieć przyjanmniej fotografię i odpowiednie koło/piaste.Nie polecam eksperymentów 36@24...jeśli to wykonalne. Co do nypli to może są za luźne albo zbyt napiete szprychy |
Cytat:
|
Cytat:
|
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 19:01. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.