Powrót   Forum CDRinfo.pl > Różne > Off topic

Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

 
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 30.07.2009, 20:58   #11
zene_k
Zarejestrowany dla jaj
 
Avatar użytkownika zene_k
 
Data rejestracji: 25.11.2004
Lokalizacja: 53°25' N,14°35' E
Posty: 3,826
zene_k jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>zene_k jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>zene_k jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>zene_k jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>zene_k jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>zene_k jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>zene_k jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>
Cytat:
Napisany przez Prezesik Podgląd Wiadomości
Pamiętaj Edziu, że nie Ty jesteś w grupie docelowej takiej reklamy.
A pretensji nie należy kierować do marketingowców, ale do ludzi, którzy wychowali matołów, do których najbardziej trafiają trafiają takie reklamy.

Nie mówcie mi, że jak coś kupujecie, to nie bierzecie w ogóle pod uwagę oferty MM. No i wtedy raczej nie myślicie, że jak coś kupicie gdzieś indziej to jesteście idiotami.
Tak samo weźmiecie inne oferty pod uwagę i nie wierzę, że obrazicie się na sieć bo użyła takiego a nie innego słowa w reklamie. Jeśli będzie miała dobrą ofertę, to weźmiecie ją pod uwagę.

Swoją drogą nie oburzaliście się jak Saturn wykorzystuje ciało kobiece do przyciągnięcia uwagi do reklamy. Nie mówiąc już o takim uprzedmiotowieniu kobiety w reklamach motoryzacyjnych albo chociaż przykład idiotki z rejklamy Head&Shoulders dla mężczyzn. Organizacje feministyczne jedynie na to zwróciły uwagę, ale Was to nie oburza, dlaczego? Tutaj takie moralizatorstwo, a w innych przypadkach tego brak.

Sam powiedziałem, że mi się też ta reklama nie podoba, ale widzę jej skuteczność. Co nie oznacza, że można naruszać wszelkie granice. Faktem jest, że jesteśmy coraz bardziej ubodzy językowo i te granice się coraz bardziej przesuwają. I w tym jest problem. Rozwiążemy ten problem, to z reklamy też to zniknie. Prosty mechanizm.
Reklama wykorzystuje funkcjonujące w społeczeństwie stereotypy, język i inne wyróżniające cechy. Gdy to nie będzie się odzwierciedlać w społeczeństwie nie będzie miało sensu istnienia w reklamie.
Kogo zacytowałeś?

A tak poważnie, to masz niestety rację.
__________________
Pozdrawiam Marek
zene_k jest offline   Odpowiedz cytując ten post
 


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport

Podobne dyskusje
Dyskusja Autor Forum Odpow. Ostatni Post
Wyprzedaż garażowa. Patrixs Off topic 26 03.11.2003 22:56


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 20:40.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.