![]() |
chinski skuter jest dobry,ale...
pod warunkiem, z enie wymaga sie tego samego od skutera za 3000 zł i 12 000zł-typu honda, aprilia etc. na "+" chinczykow przemawia fakt, ze jest duzo dostepnych czesci, ktore nie sa jakies specjalnie drogie :) a co do blokad... standardowy 4-suw ma kilka blokad, m.in.: zawirowywacz, czyli taka dodatkowa, niepotrzebna rura na wydechu, ktora jak sama nazwa wskazuje- zawirowuwuje ruch spalin i w zwiazku z tym silnik jest troszke przydlawiany(mowiac kolokwialnie). taki skuer ma tez najczesciej blokady na wariatorze- ma zalozona taka dodatkowytez zreszta niepotrzebny) pierscien, ktory nie pozwala paskowi z wariatpra wkrecic sie na odpowiednia wysokosc=nie uzyska odpowiedniego przelozenia. nastepne ograniczenie, to roznego rodzaju zwężki oraz elektroniczne blokady zaplonowe. takze sporo troche tego :) |
Cytat:
Dla nauki mozna kupić byle co - przynajmniej nie żal, jak się rozleci w 'testach'. A blokady zdejmują wszyscy dla zasady i jest to jedna z pierwszych czynności po zakupie :D Nie ma dobrego skutera z blokadą i mocą, ich moc po zdławieniu jest na poziomie 2-2,4 KM, to wystarcza do tych 50 km/h a nawet lekko więcej. Do kulania się starczy. Jak już to objeździsz, to wiesz czego chcesz. Jak urządza cię coś skuterowego, to kupujesz 125ccm albo i 250 i masz luksus. Tak czy siak potrzebne prawko, więc rasować na chama jakąś 50-kę bez sensu. Zawsze możesz uderzyć w całkiem wyższą półkę, no i tu już zaczyna się całkiem inny temat :) PS Nigdy nie byłem zwolennikiem chłodzenia cieczą w jednośladach i wierz mi - poza wyżyłowanymi jednostkami napędowymi nie jest ono niezbędne. Producentowi chyba łatwiej jest dołożyć chłodniczkę niż zoptymalizować silnik pod względem chłodzenia powietrzem. Taka chłodniczka zawsze narażona jest na uszkodzenie, w razie jakiejś kolizji czy wywrotki, i kłopot gotowy. |
Cytat:
|
A może to np. japońska podróbka chińskiego skutera?
|
Cytat:
Wiec wychodzi na to, ze moc jest, ale szybkosci wlasnie az takiej jakbym chcial nie ma :( |
ale za to spalanie jest duzo mniejsze niz w samochodzie.
oczywiscie w dobrze wyregulowanym skuterze, bo sam mialem w zeszlym roku smigac zablokowanym skuterem, ktory palil 4,5l/100km , a powinien 2x mniej ;) |
@grzeniu ja wiem mamy różne zdania... :D
|
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 12:53. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.