![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom. |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
|
![]() |
#1 |
Author
Zlotowicz
![]() Data rejestracji: 29.03.2003
Lokalizacja: The World
Posty: 16,809
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
o, i co mu bylo?
|
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
HDmaniak
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 20.10.2002
Lokalizacja: Łódź
Posty: 8,863
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hania ma nowy akumulator, wywalony antynapad i alarm. Elektryka więc odpada.
Rano zaholowana ponad 20 kilometrów do Łodzi do poleconego mi na forum gaźnikowca. O 15. dzwonił, że już zrobiona. Sprawa wygląda następująco: obroty nie spadają poniżej 900-1000 i są takie zaraz po odpaleniu. Ale... jak wracałem z Łodzi był gigantyczny korek, w którym stałem dobre pół godziny. Po jakimś czasie zaczęły się stopniowo podnosić o 100 co kilka minut, aż stanęły na 1800, wiatrak się na przemian włączał i wyłączał. Potem dość spory kawałek przejechałem w szybszym tempie, około 90km/h i od tamtej pory do Pabianic miała ciągle 900-1000 na światłach, stopach itd. O co chodzi? Co się jeszcze "zawiesza"? Już jestem blisko... ;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|