![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom. |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#11 |
Guru
Data rejestracji: 27.01.2005
Lokalizacja: Poznań
Posty: 2,210
![]() |
Witam !
W kwestii telepunktów i zamawiania Neostrady - to poza ciągłymi ich awariami, oceniam ich dość pozytywnie. Ale najlepsze jest to - od około tygodnia neo 128 zaczęło mi się coraz częściej rozłączać (gasła lampka ADSL, po chwili zaczynała mrugać i się modem synchronizował). Poprzednio jak miałem 512 i na początku 128, to też się to zdarzało - ale nie tak nagminnie. Zadzwoniłem więc na pomoc techniczną. Pan coś sprawdził i zapytał mnie czy to się dzieje od 18.08 bo wtedy zaczęli przestawiać mi 128 na 256 (i niby już powinienem mieć). Ja na to, że może i od osiemnastego - ale 128 to ja nadal nie mam. On na to stwierdził - może u Pana nie ma możliwości technicznych - ale ja na to, że chyba są bo miałem 512 i działało !! Więc po tej wymianie zdań, sprawę przyjął, nadał numer i kazał dzwonić następnego dnia. Gdy zadzwoniłem (przy 3 próbie - następnego dnia jeszcze nic nie mieli w komputerze czy sprawdzono) - dostałem odpowiedź, że na centrali jest OK i miła Pani zaproponowała mi za darmo sprawdzenie linni. Monter więc pojawi się w poniedziałek ... i zobaczymy. No i na moje pytanie w sprawie tych 256, to według niej, ja to już mam, tylko że wychodzi na to, że to jest tylko u niej w komputerze, bo u mnie nadal 128. I kazało mi to też powiedzieć monterowi. Pożyjemy, zobaczymy, co się wydarzy w poniedziałek Pozdrawiam wszystkich !!! ro29 |
![]() |
![]() |
|
|