![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom. |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#1 |
Stały bywalec ;)
Data rejestracji: 18.11.2003
Lokalizacja: Łódź
Posty: 98
![]() |
Neostrada problem
Mam pytanie do wszystkich posiadaczy ***8222;Neostrady***8221;, którzy mają na komputerach system Win 2000. Zainstalowałem aplikację dołączoną do zestawu startowego bez problemu. Niestety po wyłączeniu komputera i później po jego ponownym włączeniu (podczas uruchamiania) pojawia się niebieski ekran z komunikatem błędu ***8222;STOP***8221; zgodnie z poleceniem trzeba zrestartować komputer i dopiero wtedy uruchamia się bez problemu. Czy to jest normalny objaw czy brakuje jakiegoś elementu w systemie. Do tej pory takie komunikaty nie występowały. Nie ma takiego problemu jeżeli przed zamknięciem odłączymy modem na pasku zadań przy zegarze klikając na ikonę ***8222;odłącz lub wysuń urządzenie***8221; i wypinając wtyczkę z portu USB. Oczywiście trzeba ją później podłączyć po uruchomieniu okien. Bardzo będę wdzięczny za rady i sugestie.
|
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
|
|