![]() |
Ilość załączników: 1
Cytat:
P.S. Nie każda skrzynia biegów jest ręczna?? |
Nie z 89. Chylę czoła bo właśnie ten model (69) jeszcze w wersji Shelby Cobra GT 350 (takim jeźdxił Mc Queen) to najbardziej wypasiony wóz z wszystkich jakie widziałem :D
A co do skrzyni to w tych modelach z lat 86-92 montowano też automatyczne skrzynie biegów :( |
Cytat:
|
Trochę sporo ale na takie auto to bym się połasił :) :taktak:
(gdybym oczywiście miał tyle gotówki (ale coś mi się widzi że to Cobra nie była te chyba koło 15k stoją, albo jakość nie taka idealna - ale i tak wypas) |
Cytat:
|
Cytat:
|
No te dodatkowe koszty i jeszcze ta fenomenalna dostępność części zamiennych ^_^
Tam to chyba też był ten stary kabriolet, a ja mówię o tym z lat 80tych. Chyba w Dempsey & Makepeace, ale nie jestem pewien :) |
Boże spraw aby wygral w Totka :D
|
Cytat:
:rotfl: :fiu: |
Cytat:
Klasyka, stary ford, to jeszcze jest to, nowy to tylko bol glowy. Wszystko sie w tym psuje, wykonczenie wnetrza jest strasznie proste, i non-stop cos trzeba w nim wymieniac bo Ford co miesiac znajduje nowe usterki i trzeba sie walnac do dealera na mala naprawe. Czyli oprocz mocy silnika to nie ma w tym nic; a nawet ta moc to juz nic specjalnego. Taki mustang po lekkiej przerobce z V8 ma okolo 300-350 koni. Kolega ma starsza Toyote MR2 ktora ma okolo 320 koni i nie raz juz wygral pojedynek z Mustangiem Cobra. Dziwi mnie ze Wam ta smiechu warta amerykanska technologia tak imponuje. Europa i Japonia doprowadzily swoje samochody to takiej perfekcji ze Ameryka juz niedlugo nie bedzie miala komu sprzedac swojego smiecia. A tak na marginesie, to jedynym prawdziwie Amerykanskim samochodem dzisiaj jest juz tylko Toyota. Tylko Japonczycy skladaja swoje samochody od podstaw w Stanach. Nawet Ford, historia Amerykanskiej motoryzacji, sklada swoje graty w Kanadzie i Meksyku. ...oczywiscie moja wlasna opinia |
Ilość załączników: 2
Ja NIGDZIE nie napisałem, że podoba mi się ten najnowszy. Ale ten z lat 80tych nie był taki zły. Ten powyżej 94 to była kompletna porażka (usiłowanie unowocześnienia konstrukcji) :D, Ale rok 69 to były de beściaki:
1.Takim jeździłem 2. A to Cobra '69 :) |
Cytat:
Za***isty!! Czarny z chromowanymi dodatkami. Więcej nie zauważyłen ;) |
Te z lat osiemdziesiatych to byla porazka jak ktos wczesniej napisal wygladaly jak eskort FORD rozwazal nawet zaprzestanie produkcji mustangow, pozniej przyszedl model 94' na 30-sto lecie mustanga i okazal sie byc duzym sukcesem w 1999 przeszedl face lifting. A obecny model wydany jest z okacji 40-sto lecia rozpoczecia produkcji pierwszego mustanga w 1964 roku.
P.S. Zastanawiam sie nad kupnem takiego w wersji GT ale jeszcze nie wiem czy sie zdecyduje |
A oglądaliście filmiki z tej stronki - w jednym CORN FIELD chyba występuje sam Bullit - Steve Mc Queen :)
MariuszV: Wyglądały koszmarnie fakt. Ale fajnie się nimi jeździło - no i za te pieniądze to raczej nie narzekano na nie. Właśnie te po 1994 roku uważam za jeszcze większą porażkę (wygląd fakt ładniejszy ale ani dźwięk silnika, ani styl już nie taki sam). GT mówisz - minimum 26tys USD. Jakbym miał tyle kasy to chyba bym kupił (NSX jest ok 4 razy droższy :buu: ) |
Ilość załączników: 1
No wlasnie jeszcz nie mam tyle kasy zeby go kupic ale do tego daze :D
Zastanawiam sie albo Mustang GT (model 2005) albo Acura TL (model 2004) Tylko ze Acura jest drozsza od mustanga i wiadomo nie te osiagi ;) ale wyposazeniem bije go o glowe |
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 20:04. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.