![]() |
Ilość załączników: 1
I jeszcze wnetrze :)
|
:) Qrde!
Jakoś wcześniej nie widziałem tego topica... A jestem fanem tej marki już od pewnego czasu. Piękne autka :serdusz: I do tego ta cena nowego modelu... :fiu: Eh... tylko pomarzyć u nas o takiej. Już od miesiąca mam gotowy avatar z logo, ale chciałem go wrzucić dopiero na Nowy Rok - chyba jednak zrobię to już dzisiajpo powrocie do domu 8 ) Będzie na Wigilię... To tyle o jednej z moich słabości ;) |
@MariuszV ladne autko ale mustang to dopiero zabawa:) dla kierowcy niewiem jak nowy sie sprawoje :) ale mysle ze bedzie podobnie :)
|
Ta Acura ma taka wade ze ma naped na przod :( :( mustang ciagnie na tyl,
"nawet 500KM jest nic nie warte jesli nie mozna ich przerzucic na tylnia os" :D:D |
Cytat:
|
MariuszV : nie zgodze sie z Toba... Wiem ze naleze do mniejszosci, ale IMHO naped na przod bije na glowe naped tylny. Ladnie wysrubowane parametry zawieszenia, i jazda "przodem" to sama przyjemnosc ;-D.
|
M@X.666 zgadza sie, wszystko dzis zalezy od elektroniki, jednak inaczej jezdzi sie autem z tylnim napedem inaczej z przednim a jeszcze inaczej 4x4. Ja mialem okazje jezdzic wszystkimi.
Moge powiedziec tyle ze najlepszy jest oczywiscie 4x4 wczoraj jezdzilem po zasniezonej drodze - poprostu bajka:D, tyl naped troszke trudniej sie jeszdzi w zimie (ale za to jakie rzeczy mozesz robic w zimie z napedem na tyl:D(w lecie z reszta tez jak masz duzo konikow pod maska jak np w Mustangu)) pozatym dobrze zimowki duuuzo pomagaja, a przedni naped to taki "dla wszystkich" w zimie napewno wygodniejszy niz tylni. To wszytko kwestia gustu i przyzwyczajenia. Tak samomozna by debatowac ktore silniki sa lepsze benzynowe czy diesel'a. pozdrawiam |
no naped na tylna os jest o wiele ciekawszy w extremalnej jezdzie a napet na przednia os o wiele bezpieczniejszy a na dwie osie naraz to juz nie da sie opisac :jeep:
|
Napęd 4x4 zachowuje się różnie w różnych samochodach - w terenówkach jest nieodzowny - stały napęd na obie osie daje ostrą przewagę w terenie - ale i tak wążniejsze są zwisy. W zwykłych wózkach 4x4 napęd ten ma tylko zniwelować zarzucanie tyłem w aucie, które i tak ma napęd na tył przez większość jazdy (dlatego jest najczęściej włączane elektronicznie. Ma teżą swoje wady : większa masa = większe zużycie paliwa, silnik musi być odpowiednio mocne by ruszyć całą maszynerię (dwa wały, reduktor, dyfferencjały). Np. nie wiem kto buduje takie kurioza jak Panda 4x4 - takim autem i tak nie wykorzystasz potencjału napędu. A że 4x4 też możesz zarzucić tyłem to sam widziałem jak Toyota LAnd Cruiser kręciła bączka na oblodzonej drodze (trochę za szybko było na zakręcie :P ). A jak nauczysz się wykorzystywać słabości napędu na tył to da się też jeździć bezpiecznie w zimie. (No chyba że jest to Polonez :P ) aha sportowe bolidy z silnikiem umieszczonym centralnie też mają napęd na tył i wszystkie wady i zalety z tym związane (chociąż rozkład masy jest korzystniejszy)
|
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 12:52. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.