![]() |
@dwozny jak si***281; postarasz to b***281;dziesz mia***322; prezent w postaci pieni***281;dzy i kierownic***281; :D
|
wi***281;c podsumowywuj***261;c;
- sklepy w ceneo bawi***261;c si***281; w tasowanie maj***261; klientow gdzies... - przelew zwrotny potraktuj jako prezent :D - napisz do UOKiK i dokop temu sklepowi trzymamy kciuki ;] |
ok, ale zastanawiam się co teraz im napisać w mailu, bo odpowiedniego przepisu jeszcze nie znalazłem.
Dziwne jest jeszcze to, że nie zmienili stanu transakcji na anulowane, cały czas jest stan transakcji na zrealizowano, a stan zamówienia jest "Zamówienie przekazane do magazynu" Ma ktoś jakiś pomysł co by im w e-mailu napisać, bo chciałem zrobić tak jak sugerował Andrzejj9, ale tak jak pisałem nie znalazłem jeszcze odpowiedniego przepisu |
Na wszelki wypadek jako dow***243;d mo***380;esz jeszcze zrobi***263; printscreeny tego stanu zam***243;wienia.
|
ok, printscreeny wykonane, a e-mail wysłany, na razie napisałem do nich grzecznie, jak będą się sprzeczać znajdę te przepisy i wyśle je im, a przy okazji ich postraszę :D
zobaczymy co oni na to:) |
printscreeny ? ee ja bym to do pdfa wydrukowa***322;, poza tym wy***347;mienity dow***243;d :)
|
Zamówienie już zniknęło, ja na szczęście jako dowód mam printscreeny, a na mojego e-mail nie raczyli odpowiedzieć:(
|
Po raz kolejny sprawdza sie powiedzenie, ze "chytry dwa razy traci".
Przekonalem sie o tym na wlasnej skorze i na znajomych :-(. Dlatego od pewnego czasu nie szukam na sile ofert o "kilka zlotych" tanszych a korzystam z nich jedynie wtedy, gdy sa pewne w 100%. I tak btw. - morele.net to bardzo porzadny sklep, polecam. |
Przyszła odpowiedź, ale trochę nie na temat:
Cytat:
PS. Wpłata jest już koncie, a nie powinni mi też zwrócić kosztu przelewu i sms kodu? |
odpisz, ***380;e nic takiego nie m***243;wi***322;e***347; ani nie prosile***347;
sami sobie winni, napisa***322;e***347;, ***380;e nic dop***322;***261;ca***263; nie b***281;dziesz w kontek***347;cie, ***380;e nei obchodzi Cie zmiana ceny po zawarciu umowy kupna. Awaria te***380; Ci***281; nie obchodzi. A za awari***281; powinien ponie***347;***263; straty sklep a nie klient wi***281;c owszem powinni zwr***243;ci***263; wszystkie koszty. PS Mo***380;e zawe***378;miemy sie wszyscy razem w tym temacie i wsp***243;lnymi si***322;ami wygramy spraw***281; ? :D Co wiele g***322;***243;w to nie jedna. A wyra***378;nie kr***281;c***261; prosto w twarz. |
Cytat:
Cytat:
Ten sklep to chyba ***322;amie w***322;asny regulamin: Cytat:
PS. Mo***380;e pomo***380;e mi kto***347; znale***378;***263; ten przepis, o kt***243;rym m***243;wi***322; Andrejj9? |
Zescreenuj sobie te***380; ten ich regulamin, bo co***347; czuj***281;, ***380;e on te***380; si***281; mo***380;e zmieni***263; :)
Walcz i powodzenia :taktak: |
Cytat:
Ja bym ju***380; nie mailowa***322;, ja bym ju***380; dzwoni***322; bo to konkretny argument rozmowy jest. Zaproponuj wysy***322;k***281; sprz***281;tu za pobraniem po starej cenie, w przeciwnym wypadku powo***322;uj***261;c si***281; na ich w***322;asny regulamin (kt***243;ry z***322;amali) i obowi***261;zuj***261;ce prawa konsumenta zg***322;osisz spraw***281; do UOKiK i podkre***347;l, ***380;e Ty jak i oni (ten sklep) wiecie, kto ma racj***281; a kto kr***281;ci (dziwna awaria...). Gdyby konkretnie chcieli odczyta***263; te prawa to odpowiedz, ***380;e nie chcesz jakiego***347; pomin***261;***263; i spraw***261; profesjonalnie zajmie si***281; UOKiK po szczegolowym opisaniu sytuacji :) PS nie zapominj doda***263;, ***380;e porobi***322;e***347; kopie ich strony m. in. regulamin jak i ca***322;y wygl***261;d transakcji (typu zaw. koszyka i wygl***261;d/tre***347;***263; Twoich zam***243;wien). Maile polecam zapisywa***263; a rozmowy nagrywa***263; (przez kom. to nie problem.) najlepiej wspomin jeszcze, ***380;e rozmowa jest rejestrowana. B***281;d***261; posr*ni w gacie od samego pocz***261;tku a rozmowa b***281;dzie mi***322;a (jej brak b***281;dzie dodatkowym dowodem) :D [ot] Do***347;wiadczenia z serwisem LG z przed 4 lat duuuu***380;o mnie nauczy***322;y :szczerb: poza tym wygra***322;em hehe [/ot] |
Cytat:
Co do całej sprawy, to raczej nie ma sensu, żebyśmy tu pisali gotowca, bo każdy ma inny sposób rozmowy i osoba, które zaczęła, powinna też kontynuować. Jeśli chodzi o ten konkretny przepis, to nie wiem niestety, który to był, bo ja pamiętam te zasady z zajęć o prawie konsumenckim, a nie z samych przepisów. Szukałbym tego w każdym razie w części poświęconej sprzedaży na odległość. |
Cytat:
|
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 04:06. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.