Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Off topic (https://forum.cdrinfo.pl/f5/)
-   -   Nie kumam niektórych ludzi ... (https://forum.cdrinfo.pl/f5/nie-kumam-niektorych-ludzi-72717/)

Matefusz 26.07.2007 13:14

@dwozny jak si***281; postarasz to b***281;dziesz mia***322; prezent w postaci pieni***281;dzy i kierownic***281; :D

Patrix 26.07.2007 13:30

wi***281;c podsumowywuj***261;c;
- sklepy w ceneo bawi***261;c si***281; w tasowanie maj***261; klientow gdzies...
- przelew zwrotny potraktuj jako prezent :D
- napisz do UOKiK i dokop temu sklepowi

trzymamy kciuki ;]

dwozny 26.07.2007 13:43

ok, ale zastanawiam się co teraz im napisać w mailu, bo odpowiedniego przepisu jeszcze nie znalazłem.
Dziwne jest jeszcze to, że nie zmienili stanu transakcji na anulowane, cały czas jest stan transakcji na zrealizowano, a stan zamówienia jest "Zamówienie przekazane do magazynu"
Ma ktoś jakiś pomysł co by im w e-mailu napisać, bo chciałem zrobić tak jak sugerował Andrzejj9, ale tak jak pisałem nie znalazłem jeszcze odpowiedniego przepisu

andrzejj9 26.07.2007 14:05

Na wszelki wypadek jako dow***243;d mo***380;esz jeszcze zrobi***263; printscreeny tego stanu zam***243;wienia.

dwozny 26.07.2007 14:17

ok, printscreeny wykonane, a e-mail wysłany, na razie napisałem do nich grzecznie, jak będą się sprzeczać znajdę te przepisy i wyśle je im, a przy okazji ich postraszę :D
zobaczymy co oni na to:)

Patrix 26.07.2007 15:02

printscreeny ? ee ja bym to do pdfa wydrukowa***322;, poza tym wy***347;mienity dow***243;d :)

dwozny 26.07.2007 16:58

Zamówienie już zniknęło, ja na szczęście jako dowód mam printscreeny, a na mojego e-mail nie raczyli odpowiedzieć:(

Smartek 26.07.2007 17:05

Po raz kolejny sprawdza sie powiedzenie, ze "chytry dwa razy traci".
Przekonalem sie o tym na wlasnej skorze i na znajomych :-(.
Dlatego od pewnego czasu nie szukam na sile ofert o "kilka zlotych" tanszych a korzystam z nich jedynie wtedy, gdy sa pewne w 100%.

I tak btw. - morele.net to bardzo porzadny sklep, polecam.

dwozny 27.07.2007 11:35

Przyszła odpowiedź, ale trochę nie na temat:
Cytat:

Witam, kiedy rozmawialiśmy wczoraj powiedział Pan że chce z powrotem swoje pieniądze-zrobiłam Panu przelew od razu po nasze rozmowie i poinformowałam Pana że pieniądze już do Pana wychodzą.

Jeżeli jest Pan nadal zainteresowany tym produktem bardzo proszę o złożenie zamówienia przez www.tre.pl
Tylko że ja nic takiego nie powiedziałem że chce z powrotem swoje pieniądze, spytali mnie czy mają zwrócić mi przelew, czy ja dopłacę $ do aktualnej kwoty, ja tylko im powiedziałem, że nic dopłacać nie będę, a oni już sami wybrali że przeleją kasę na konto s powrotem.
PS. Wpłata jest już koncie, a nie powinni mi też zwrócić kosztu przelewu i sms kodu?

Patrix 27.07.2007 12:12

odpisz, ***380;e nic takiego nie m***243;wi***322;e***347; ani nie prosile***347;
sami sobie winni, napisa***322;e***347;, ***380;e nic dop***322;***261;ca***263; nie b***281;dziesz w kontek***347;cie, ***380;e nei obchodzi Cie zmiana ceny po zawarciu umowy kupna. Awaria te***380; Ci***281; nie obchodzi.
A za awari***281; powinien ponie***347;***263; straty sklep a nie klient wi***281;c owszem powinni zwr***243;ci***263; wszystkie koszty.

PS
Mo***380;e zawe***378;miemy sie wszyscy razem w tym temacie i wsp***243;lnymi si***322;ami wygramy spraw***281; ? :D
Co wiele g***322;***243;w to nie jedna. A wyra***378;nie kr***281;c***261; prosto w twarz.

dwozny 27.07.2007 13:16

Cytat:

Napisany przez Patrix (Post 813720)
odpisz, ***380;e nic takiego nie m***243;wi***322;e***347; ani nie prosile***347;
sami sobie winni, napisa***322;e***347;, ***380;e nic dop***322;***261;ca***263; nie b***281;dziesz w kontek***347;cie, ***380;e nei obchodzi Cie zmiana ceny po zawarciu umowy kupna. Awaria te***380; Ci***281; nie obchodzi.
A za awari***281; powinien ponie***347;***263; straty sklep a nie klient wi***281;c owszem powinni zwr***243;ci***263; wszystkie koszty.

PS
Mo***380;e zawe***378;miemy sie wszyscy razem w tym temacie i wsp***243;lnymi si***322;ami wygramy spraw***281; ? :D
Co wiele g***322;***243;w to nie jedna. A wyra***378;nie kr***281;c***261; prosto w twarz.

W***322;a***347;nie odpisa***322;em ju***380; o tym im, ale ju***380; mijaj***261; 2h, a oni nie odpowiadaj***261;, no to przed chwil***261; napisa***322;em im:
Cytat:

Ale skoro Pani nie za bardzo chce odpisywa***263; na moje e-maile, to w najbli***380;szym czasie b***281;d***281; zmuszony skontaktowa***263; si***281; z UOKiK w tej sprawie.
EDIT:
Ten sklep to chyba ***322;amie w***322;asny regulamin:
Cytat:

II. Sk***322;adanie zam***243;wie***324;

1. Serwis www.tre.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen towar***243;w znajduj***261;cych si***281; w ofercie bez uprzedzenia. Zmiana cen nie dotyczy zam***243;wie***324; przyj***281;tych do realizacji.
Skoro moje zam***243;wienie zosta***322;o przyj***281;te, bo status zam***243;wienia zosta***322; zmieniony na "zrealizowany", to dlaczego chcieli abym dop***322;aca***322;? dziwny jest ten sklep :sciana:

PS. Mo***380;e pomo***380;e mi kto***347; znale***378;***263; ten przepis, o kt***243;rym m***243;wi***322; Andrejj9?

grzeniu 27.07.2007 14:31

Zescreenuj sobie te***380; ten ich regulamin, bo co***347; czuj***281;, ***380;e on te***380; si***281; mo***380;e zmieni***263; :)
Walcz i powodzenia :taktak:

Patrix 27.07.2007 16:17

Cytat:

Napisany przez dwozny (Post 813741)
Ten sklep to chyba ***322;amie w***322;asny regulamin:

W zasadzie ju***380; znalaz***322;e***347; sztandarowy punkt zaczepienia, z***322;amali sw***243;j w***322;asny regulamin, kt***243;ry w dalszym ci***261;gu ich obowi***261;zuje.
Ja bym ju***380; nie mailowa***322;, ja bym ju***380; dzwoni***322; bo to konkretny argument rozmowy jest.
Zaproponuj wysy***322;k***281; sprz***281;tu za pobraniem po starej cenie, w przeciwnym wypadku powo***322;uj***261;c si***281; na ich w***322;asny regulamin (kt***243;ry z***322;amali) i obowi***261;zuj***261;ce prawa konsumenta zg***322;osisz spraw***281; do UOKiK i podkre***347;l, ***380;e Ty jak i oni (ten sklep) wiecie, kto ma racj***281; a kto kr***281;ci (dziwna awaria...).
Gdyby konkretnie chcieli odczyta***263; te prawa to odpowiedz, ***380;e nie chcesz jakiego***347; pomin***261;***263; i spraw***261; profesjonalnie zajmie si***281; UOKiK po szczegolowym opisaniu sytuacji :)

PS
nie zapominj doda***263;, ***380;e porobi***322;e***347; kopie ich strony m. in. regulamin jak i ca***322;y wygl***261;d transakcji (typu zaw. koszyka i wygl***261;d/tre***347;***263; Twoich zam***243;wien).

Maile polecam zapisywa***263; a rozmowy nagrywa***263; (przez kom. to nie problem.) najlepiej wspomin jeszcze, ***380;e rozmowa jest rejestrowana. B***281;d***261; posr*ni w gacie od samego pocz***261;tku a rozmowa b***281;dzie mi***322;a (jej brak b***281;dzie dodatkowym dowodem) :D

[ot]
Do***347;wiadczenia z serwisem LG z przed 4 lat duuuu***380;o mnie nauczy***322;y :szczerb: poza tym wygra***322;em hehe
[/ot]

andrzejj9 27.07.2007 20:41

Cytat:

Napisany przez Patrix (Post 813849)
W zasadzie już znalazłeś sztandarowy punkt zaczepienia, złamali swój własny regulamin, który w dalszym ciągu ich obowiązuje.
Ja bym już nie mailował, ja bym już dzwonił bo to konkretny argument rozmowy jest.
Zaproponuj wysyłkę sprzętu za pobraniem po starej cenie, w przeciwnym wypadku powołując się na ich własny regulamin (który złamali) i obowiązujące prawa konsumenta zgłosisz sprawę do UOKiK i podkreśl, że Ty jak i oni (ten sklep) wiecie, kto ma rację a kto kręci (dziwna awaria...).
Gdyby konkretnie chcieli odczytać te prawa to odpowiedz, że nie chcesz jakiegoś pominąć i sprawą profesjonalnie zajmie się UOKiK po szczegolowym opisaniu sytuacji :)

PS
nie zapominj dodać, że porobiłeś kopie ich strony m. in. regulamin jak i cały wygląd transakcji (typu zaw. koszyka i wygląd/treść Twoich zamówien).

Maile polecam zapisywać a rozmowy nagrywać (przez kom. to nie problem.) najlepiej wspomin jeszcze, że rozmowa jest rejestrowana. Będą posr*ni w gacie od samego początku a rozmowa będzie miła (jej brak będzie dodatkowym dowodem) :D

[ot]
Doświadczenia z serwisem LG z przed 4 lat duuuużo mnie nauczyły :szczerb: poza tym wygrałem hehe
[/ot]

Ja miałem z HP wieki temu. Ale wtedy to niestety była zwykła pyskówka (też wygrana), bo znajomość przepisów była równie marna po ich stronie, jak i mojej ;)


Co do całej sprawy, to raczej nie ma sensu, żebyśmy tu pisali gotowca, bo każdy ma inny sposób rozmowy i osoba, które zaczęła, powinna też kontynuować. Jeśli chodzi o ten konkretny przepis, to nie wiem niestety, który to był, bo ja pamiętam te zasady z zajęć o prawie konsumenckim, a nie z samych przepisów. Szukałbym tego w każdym razie w części poświęconej sprzedaży na odległość.

dwozny 28.07.2007 08:01

Cytat:

Napisany przez Patrix (Post 813849)
W zasadzie już znalazłeś sztandarowy punkt zaczepienia, złamali swój własny regulamin, który w dalszym ciągu ich obowiązuje.
Ja bym już nie mailował, ja bym już dzwonił bo to konkretny argument rozmowy jest.
Zaproponuj wysyłkę sprzętu za pobraniem po starej cenie, w przeciwnym wypadku powołując się na ich własny regulamin (który złamali) i obowiązujące prawa konsumenta zgłosisz sprawę do UOKiK i podkreśl, że Ty jak i oni (ten sklep) wiecie, kto ma rację a kto kręci (dziwna awaria...).
Gdyby konkretnie chcieli odczytać te prawa to odpowiedz, że nie chcesz jakiegoś pominąć i sprawą profesjonalnie zajmie się UOKiK po szczegolowym opisaniu sytuacji :)

PS
nie zapominj dodać, że porobiłeś kopie ich strony m. in. regulamin jak i cały wygląd transakcji (typu zaw. koszyka i wygląd/treść Twoich zamówien).

Maile polecam zapisywać a rozmowy nagrywać (przez kom. to nie problem.) najlepiej wspomin jeszcze, że rozmowa jest rejestrowana. Będą posr*ni w gacie od samego początku a rozmowa będzie miła (jej brak będzie dodatkowym dowodem) :D

[ot]
Doświadczenia z serwisem LG z przed 4 lat duuuużo mnie nauczyły :szczerb: poza tym wygrałem hehe
[/ot]

dzięki :) dzisiaj, albo w poniedziałek do nich zatelefonuje :]


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 04:06.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.