Powrót   Forum CDRinfo.pl > Różne > Off topic

Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 28.10.2004, 18:53   #1
JacoM
Wyjadacz ;)
 
Avatar użytkownika JacoM
 
Data rejestracji: 28.03.2003
Lokalizacja: Home Sweet Home
Posty: 265
JacoM zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Nieuczciwy serwis

Witam

Padla mi plyta glowna, bylem z nia w sklepie gdzie ja kupielm, i tam mi powiedziano ze najlepiej jak se ja sam zawioze bo nei wiadomo kiedy oni sie do serwisu wybiora.
No i zawiozlem.
Na serwisie spoko, plyte przyjeli
A pozniej sie zaczelo, plyty mi nie oddadza bo sklep w ktorym ja kupilem ma dług w hurtowni.
Olali mnie.
Sklep kasy nie ma, a hurtownie to wali.
Co do sklepu to sie nie czepiam (dostalem plyte w zastepstwie)
ale to juz trwa ponad 2 miesiace
I gdzie sie klocic ?
JacoM jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 28.10.2004, 19:10   #2
woitas
αρχή
 
Avatar użytkownika woitas
 
Data rejestracji: 16.06.2001
Lokalizacja: Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Posty: 4,911
woitas wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>woitas wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>woitas wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>woitas wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>woitas wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>woitas wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>
co ciebie to obchodzi, że sklep ma długi?
ty za nią zapłaciłeś i ci to zwisa.
to sprawa pomiędzy hurtownią a sprzedawcą towaru.
__________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
pozdrawiam

woitas jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 28.10.2004, 19:12   #3
Proton
Wymiatacz
 
Avatar użytkownika Proton
 
Data rejestracji: 18.06.2002
Lokalizacja: Houston
Posty: 585
Proton zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Napisany przez JacoM
Witam

Padla mi plyta glowna, bylem z nia w sklepie gdzie ja kupielm, i tam mi powiedziano ze najlepiej jak se ja sam zawioze bo nei wiadomo kiedy oni sie do serwisu wybiora.
No i zawiozlem.
Na serwisie spoko, plyte przyjeli
A pozniej sie zaczelo, plyty mi nie oddadza bo sklep w ktorym ja kupilem ma dług w hurtowni.
Olali mnie.
Sklep kasy nie ma, a hurtownie to wali.
Co do sklepu to sie nie czepiam (dostalem plyte w zastepstwie)
ale to juz trwa ponad 2 miesiace
I gdzie sie klocic ?
Przykro mi to pisać, ale dałeś się wyjątkowo w maliny wpuścić...
Nie powinno Cię interesować, kiedy sklep będzie w hurtowni. To jest ich problem !! W końcu to u nich kupiłeś płytę, a nie w hurtowni więc to oni są zobowiązani do jej naprawy/wymiany i załatwienia tego z hurtownią.
Co do hurtowni, to jakieś niepoważne bydlaki !! Co Ciebie interesują długi sklepu ?? Nie mają prawa Ci nie oddać Twojej własności. Przecież Ty nie możesz być karany za długi sklepu !!
Naprawdę tak śmieszny, dziwny, absurdalny przypadek, że ręce opadają
Nie ma sie co kłócić zarówno z jednymi, czy drugimi, tylko udaj się do Rzecznika Praw Konsumenckich w Twoim mieście. On Ci doradzi jak postępować, a nawet sam podejmie interwencję w Twoim imieniu. Jego porady, jak i interwencje są darmowe. Ostatecznie przygotuje Cię do procesu sądowego, którego w Twoim przypadku bym nie odpuścił, bo to są kpiny, a sprawa jest wygrana !! Ale do tego trzeba zebrać troszkę papierów, bo w Sądzie nie wygrywa sprawiedliwość, ale ten, kto ma lepsze i więcej papierów.

Polecam na teraz, jak i na przyszłość poczytać troszkę o Prawie Konsumenckim, zanim się po raz drugi dasz tak wysiudać:
http://www.ih.katowice.pl/prawa.htm
Proton jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 28.10.2004, 20:01   #4
szafran1988
Choose your destiny
 
Avatar użytkownika szafran1988
 
Data rejestracji: 13.07.2004
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 493
szafran1988 zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Robicie z igły widły jaka sprawa w sądzie ludzie czy wiesz ze wiecej zaplaci za ta sprawe niz ta plyta jest warta poza tym dostal druga. Po prostu nie daj sie tak drugi raz zrobic w jajko ale zrobisz jak uwazasz.
szafran1988 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 28.10.2004, 20:16   #5
Proton
Wymiatacz
 
Avatar użytkownika Proton
 
Data rejestracji: 18.06.2002
Lokalizacja: Houston
Posty: 585
Proton zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Napisany przez szafran1988
Robicie z igły widły jaka sprawa w sądzie ludzie czy wiesz ze wiecej zaplaci za ta sprawe niz ta plyta jest warta poza tym dostal druga. Po prostu nie daj sie tak drugi raz zrobic w jajko ale zrobisz jak uwazasz.
Dostał płytę zastępczą, co nie oznacza, ze dostał płytę tej samej klasy. Nie wyjaśnił tego przecież.
Kiedyś też dostałem z serwisu kartę grafiki zastępczą: za GF2Pro dali mi jakiegoś S3 Virge. Tylko że to była faktycznie karta zastępcza i po 2 tygodniach miałem nowego GF2Ti. Ale gdybym miał z nią zostać, to nie wiem, czy byłbym usatysfakcjonowany
Jeśli Kolega dostał nową płytę, podobnej klasy, to faktycznie nie ma się o co szarpać. Ale jeśli dostał jakiegoś byle jakiego, przejściowego dezela, to chyba warto walczyć o swoje ??
Założenie sprawy nie jest takie drogie. To zależy tez od tego, jaką wartość ma przedmiot sporu. Ja kiedyś mało co się nie skarżyłem ze sklepem o zasilacz CodeGen To były czasy
Proton jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 28.10.2004, 20:19   #6
epol
przeciętny zjadacz...piwa
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika epol
 
Data rejestracji: 12.04.2002
Lokalizacja: śląsk
Posty: 4,869
epol niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
Cytat:
Napisany przez szafran1988
Robicie z igły widły jaka sprawa w sądzie ludzie czy wiesz ze wiecej zaplaci za ta sprawe niz ta plyta jest warta poza tym dostal druga. Po prostu nie daj sie tak drugi raz zrobic w jajko ale zrobisz jak uwazasz.
Koszty ponosi przegrający, a ajk sprawe bedzie prowadzil RPK to tym bardzije jest to za free.
__________________
epol jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 28.10.2004, 20:21   #7
szafran1988
Choose your destiny
 
Avatar użytkownika szafran1988
 
Data rejestracji: 13.07.2004
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 493
szafran1988 zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Napisany przez Proton
Dostał płytę zastępczą, co nie oznacza, ze dostał płytę tej samej klasy. Nie wyjaśnił tego przecież.
Kiedyś też dostałem z serwisu kartę grafiki zastępczą: za GF2Pro dali mi jakiegoś S3 Virge. Tylko że to była faktycznie karta zastępcza i po 2 tygodniach miałem nowego GF2Ti. Ale gdybym miał z nią zostać, to nie wiem, czy byłbym usatysfakcjonowany
Jeśli Kolega dostał nową płytę, podobnej klasy, to faktycznie nie ma się o co szarpać. Ale jeśli dostał jakiegoś byle jakiego, przejściowego dezela, to chyba warto walczyć o swoje ??
Założenie sprawy nie jest takie drogie. To zależy tez od tego, jaką wartość ma przedmiot sporu. Ja kiedyś mało co się nie skarżyłem ze sklepem o zasilacz CodeGen To były czasy
niech sie wypowie sam poszkodowany jaka dostal plyte czy lepsza czy gorsza. Wątpie zeby chcial sie szlajac po sądach ale to jest jego problem i jego decyzja nie. Moim zdaniem powinien to olac i uwazac na przyszlosc ale zrobi jak zechce
szafran1988 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 28.10.2004, 20:30   #8
Proton
Wymiatacz
 
Avatar użytkownika Proton
 
Data rejestracji: 18.06.2002
Lokalizacja: Houston
Posty: 585
Proton zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Napisany przez szafran1988
niech sie wypowie sam poszkodowany jaka dostal plyte czy lepsza czy gorsza. Wątpie zeby chcial sie szlajac po sądach ale to jest jego problem i jego decyzja nie. Moim zdaniem powinien to olac i uwazac na przyszlosc ale zrobi jak zechce
Raczej normalne, że decyzja, co dalej zrobić z tym fantem, należy do samego zainteresowanego. Po to chyba zadał pytanie na forum, żeby uzyskać jak nawięcej informacji, propozycji z możliwościami rozwiązania problemu. Przecież nikt na siłę niczego nie każe mu robić. Do niego należy decyzja, co dalej.
Aczkolwiek odpuszczanie sprawy uważam za jedno z najgorszych możliwości. Utwierdza nierzetelnych sprzedawców w przekonaniu, że Klienta należy doić, bo Klient od tego jest i nic nie zrobi w sprawie dochodzenia swoich praw. Właśnie dzięki takiemu olewającemu podejściu do swoich praw jesteśmy traktowani, jak jesteśmy.
Proton jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 28.10.2004, 20:39   #9
szafran1988
Choose your destiny
 
Avatar użytkownika szafran1988
 
Data rejestracji: 13.07.2004
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 493
szafran1988 zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
W sumie masz racje nie wolno odpuszczac takim aczkolwiek niech uwaza zeby na tym nie stracil
szafran1988 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 28.10.2004, 22:02   #10
JacoM
Wyjadacz ;)
 
Avatar użytkownika JacoM
 
Data rejestracji: 28.03.2003
Lokalizacja: Home Sweet Home
Posty: 265
JacoM zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
No sorry juz jestem, no racja dalem ciala, ale spieszylo mi sie i sam ja zawiozlem do serwisu (tak mi poradzono w sklepie) a plyte jaka mialem to epox 8rda+ a w zamian dostalem ecs k7sv5a czy cos w tym stylu z jednym dzialajacym eide
n/c
JacoM jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 28.10.2004, 22:12   #11
mr_spock
Merry F****** Christmas
 
Avatar użytkownika mr_spock
 
Data rejestracji: 22.10.2002
Posty: 3,591
mr_spock zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Ale kto mogl wiedziec, ze tak sie sprawa potoczy... ja osobiscie tez wole sprawe zalatwic osobiscie niz przez porednikow, przynajmniej wiesz co sie dzieje a tak jeden zwala na drugiego. Np z HP nie ma problemow, podjezdza stolica zabiera przesylke i tyle...
__________________
mr_spock jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 28.10.2004, 22:20   #12
andrzejj9
the one
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika andrzejj9
 
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>
Cytat:
Napisany przez Proton
Raczej normalne, że decyzja, co dalej zrobić z tym fantem, należy do samego zainteresowanego. Po to chyba zadał pytanie na forum, żeby uzyskać jak nawięcej informacji, propozycji z możliwościami rozwiązania problemu. Przecież nikt na siłę niczego nie każe mu robić. Do niego należy decyzja, co dalej.
Aczkolwiek odpuszczanie sprawy uważam za jedno z najgorszych możliwości. Utwierdza nierzetelnych sprzedawców w przekonaniu, że Klienta należy doić, bo Klient od tego jest i nic nie zrobi w sprawie dochodzenia swoich praw. Właśnie dzięki takiemu olewającemu podejściu do swoich praw jesteśmy traktowani, jak jesteśmy.
Zgadzam się z tym, co piszesz - zwłaszcza z ostatnim akapitem: Nie można odpuszczać! Jeśli wszyscy będziemy tak robili (a niestety większość robi) to firmy będą się (i słusznie) czuły bezkarnie i dalej będą tak samo postępować. Trzeba walczyć o swoje, zwłaszcza jeśli racja jest po naszej stronie.
__________________


neverending path to perfection..
andrzejj9 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 29.10.2004, 15:02   #13
fido
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 02.12.2003
Posty: 13
fido w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Nie trzeba chyba zakładać sprawy w sądzie i ponosić kosztów, tylko zgłosić na policję bo to zwykła kradzież ścigana z urzędu
fido jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 29.10.2004, 15:37   #14
Y@nkee_PL
Maciek: Reaktywacja
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika Y@nkee_PL
 
Data rejestracji: 18.11.2002
Lokalizacja: Zielona Góra
Posty: 4,776
Y@nkee_PL zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
a nawet jeśli to się w sądzie skończy to przegrany pokrywa koszty rozprawy
ale, że twoja wygrana jest gwarantowana...
__________________
...yea-ea-ea-ah, yea-ea, I feel hardcore
yea-ea-ea-ah, yea-ea, always hardcore...

The firmware page - stronka z BIOSami do napędów optycznych
Y@nkee_PL jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz na post


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 05:44.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.