![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom. |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#11 |
αρχή
Data rejestracji: 16.06.2001
Lokalizacja: Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Posty: 4,911
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
dostałem pisemko, w którym pisze, że połączenia z konsultantem Działu Obsługi Klienta i Windykacji Należności są płatne - 95 gr z vat
![]() no i kilka innych opłat: - 20 zł za blokadę połączeń wychodzących z tytułu przekroczenia terminu płatności rachunku telefonicznego - 40 zł za zawieszenie wszelkich usług z tytułu przekroczonego terminu płatności zmiany wchodzą 15 października 2004r czyli co? mogę powiedzieć im: spadajcie na drzewo - mam was gdzieś i rozwiązać umowę? |
![]() |
![]() |
|
|