Powrót   Forum CDRinfo.pl > Różne > Off topic

Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 14.08.2006, 16:34   #31
Diabolique
Horror Fan
 
Avatar użytkownika Diabolique
 
Data rejestracji: 27.06.2005
Lokalizacja: Blok Wschodni
Posty: 1,622
Diabolique po prostu jest dobry(a) <350 - 449 pkt>Diabolique po prostu jest dobry(a) <350 - 449 pkt>Diabolique po prostu jest dobry(a) <350 - 449 pkt>Diabolique po prostu jest dobry(a) <350 - 449 pkt>
Cytat:
Napisany przez suchyjastrzab
ale konieczne może się okazać zjechanie z taktowania pamięci do 133/266.
ale mizeria, jedyny + to juz chyba te 64bity z tego calego zestawu. nawet po o/c
__________________

iHAS124@PX-L890SA

Diabolique jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 14.08.2006, 16:35   #32
Zagraj
Warszawa Ursus
 
Avatar użytkownika Zagraj
 
Data rejestracji: 27.02.2006
Posty: 93
Zagraj zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
a to nie bedzie 3x280 ? bo teraz mam 8x200 czyli te moje nieszczesne 1600
Zagraj jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 14.08.2006, 16:50   #33
suchyjastrzab
noob
 
Avatar użytkownika suchyjastrzab
 
Data rejestracji: 19.12.2005
Posty: 306
suchyjastrzab zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
QŹWA, człowieku o co Ci biega?
Mamy Ci tu wytłumaczyć jak pracuje komp?
Dałem Ci linka gdzie możesz się wszystkiego dowiedzieć!!!

NIE, nie będzie. Będzie 8*280, a HTT będzie 840(3*280) - teraz masz pewnie 800(4*200).
Zastanawiałeś po cholerę trzeba obniżyć taktowanie RAMu przy podnoszeniu FSB?
... ano po to, że podnosząc FSB podnosisz też częstotliwość pracy pamięci.

@pepperman

To nie jest Socket A, gdzie FSB/CPU = synchro było "musem" do uzyskania najlepszej wydajności.

P.S.

Sorki za zdenerwowanie, ale istnieje chyba coś takiego jak google.
__________________
"Windows is a 32-bit extension to a 16-bit graphical shell for an 8-bit operating system originally coded for a 4-bit microprocessor by a 2-bit company that can't stand 1 bit of competition"
suchyjastrzab jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 14.08.2006, 16:59   #34
Zagraj
Warszawa Ursus
 
Avatar użytkownika Zagraj
 
Data rejestracji: 27.02.2006
Posty: 93
Zagraj zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Wiem ze intnieje google itp ale znalezienie tam czegos co jest wytlumaczone prostym jezykiem nie jest wbrew pozorom latwe. Z drugiej strony na zadalem pytanie na forum i jak ktos ma chec to odpisuje. Przynajmniej tak do tej pory wydawalo mi sie ze to dziala...
Zagraj jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 14.08.2006, 17:04   #35
suchyjastrzab
noob
 
Avatar użytkownika suchyjastrzab
 
Data rejestracji: 19.12.2005
Posty: 306
suchyjastrzab zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Zgadzam się z Tobą. Problem w tym, że to akurat nie jest najlepsze forum jeśli chodzi o o/c CPU/GPU - czytaj nie wszyscy więdzą do końca o czym piszą.

Pozdrawiam i jeszcze raz sorry
__________________
"Windows is a 32-bit extension to a 16-bit graphical shell for an 8-bit operating system originally coded for a 4-bit microprocessor by a 2-bit company that can't stand 1 bit of competition"
suchyjastrzab jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 14.08.2006, 17:06   #36
Zagraj
Warszawa Ursus
 
Avatar użytkownika Zagraj
 
Data rejestracji: 27.02.2006
Posty: 93
Zagraj zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
No problemo. Dzieki za rady i do nastepnego. Pozdrawiam.
Zagraj jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 14.08.2006, 17:26   #37
Diabolique
Horror Fan
 
Avatar użytkownika Diabolique
 
Data rejestracji: 27.06.2005
Lokalizacja: Blok Wschodni
Posty: 1,622
Diabolique po prostu jest dobry(a) <350 - 449 pkt>Diabolique po prostu jest dobry(a) <350 - 449 pkt>Diabolique po prostu jest dobry(a) <350 - 449 pkt>Diabolique po prostu jest dobry(a) <350 - 449 pkt>
Cytat:
Napisany przez suchyjastrzab
To nie jest Socket A, gdzie FSB/CPU = synchro było "musem" do uzyskania najlepszej wydajności.
to teraz jak jest? masz 2.6 GHza na procku, pamieci na 133MHz i wydajnosc wiekszą od socket A 2.2GHz i pamieciami na 250MHz ? pomijajac timingi.
__________________

iHAS124@PX-L890SA

Diabolique jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 14.08.2006, 17:36   #38
suchyjastrzab
noob
 
Avatar użytkownika suchyjastrzab
 
Data rejestracji: 19.12.2005
Posty: 306
suchyjastrzab zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=53-8

Zapraszam do lektury.
R***243;***380;nica mi***281;dzy synchro i asynchro nie powala...
__________________
"Windows is a 32-bit extension to a 16-bit graphical shell for an 8-bit operating system originally coded for a 4-bit microprocessor by a 2-bit company that can't stand 1 bit of competition"
suchyjastrzab jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 14.08.2006, 17:57   #39
pepperman
Guru
 
Data rejestracji: 10.08.2002
Posty: 1,642
pepperman zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Napisany przez suchyjastrzab
@pepperman

To nie jest Socket A, gdzie FSB/CPU = synchro było "musem" do uzyskania najlepszej wydajności.
mnie nie chodzilo o synchro dla musu i synchro jako takie, ale rowny marsz z fsb. nie sprecyzowalem. po prostu proce amd dostaja kopa jak pozwala im sie isc raczka w raczke z fsb, jezeli oczywiscie pamiec na to pozwala. na pewno zyskuje przepustowsc pamieci.
pepperman jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 14.08.2006, 18:56   #40
suchyjastrzab
noob
 
Avatar użytkownika suchyjastrzab
 
Data rejestracji: 19.12.2005
Posty: 306
suchyjastrzab zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
j.w.
__________________
"Windows is a 32-bit extension to a 16-bit graphical shell for an 8-bit operating system originally coded for a 4-bit microprocessor by a 2-bit company that can't stand 1 bit of competition"
suchyjastrzab jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 14.08.2006, 20:06   #41
pepperman
Guru
 
Data rejestracji: 10.08.2002
Posty: 1,642
pepperman zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Napisany przez suchyjastrzab
j.w.
to zapusc sobie testy z np. ddr400 i ddr560 1:1 i porownaj. ten artykul troche o czyms innym .
pepperman jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 15.08.2006, 00:14   #42
suchyjastrzab
noob
 
Avatar użytkownika suchyjastrzab
 
Data rejestracji: 19.12.2005
Posty: 306
suchyjastrzab zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Nie bardzo ***322;apie o co chodzi.
Co to jest DDR560?
Chcesz powiedzie***263; ***380;e system z A64 i pami***281;ciami ustawionymi na 280MHz b***281;dzie du***380;o szybszy od takiego kt***243;ry pracuje w identycznych warunkach ale z pami***281;cia mi taktowanymi 200MHz?
Owszem b***281;dzie szybszy, ale nie o tyle o ile by***322;by szybszy system na socketA.

Tutaj jest mowa o Socket 754 i dlatego napisa***322;em to co napisa***322;em - r***243;***380;nica jest znikoma albo ***380;adna; bior***261;c pod uwag***281; cen***281; jest wr***281;cz niepo***380;***261;dana.
__________________
"Windows is a 32-bit extension to a 16-bit graphical shell for an 8-bit operating system originally coded for a 4-bit microprocessor by a 2-bit company that can't stand 1 bit of competition"
suchyjastrzab jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz na post


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 00:18.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.