![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom. |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#1 |
HDmaniak
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 20.10.2002
Lokalizacja: Łódź
Posty: 8,863
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Moje boje z neostrada :)
W koncu opisalem cale "sprawozdanie
![]() 29 sierpnia Zamawiam neo w telepunkcie..., Powiedzieli, ze zadzwonią za ok. 5 dni... 30 sierpnia Siedzę w necie (SDI), wchodzę na tlena, patrzę net nie chodzi, a lampka na SDI się odsynchronizowala (po raz setny przez ten rok;/), tak wiec dzwonie standardowo na 9696 i zgłaszam awarię, po jakiś 3 godzinkach przychodzą do mnie "specjaliści ", jeden z nich patrzy na terminal HIS'a i pyta się czy długo mamy neostradę (BIG LOL ), no więc ja mu na to, że jeszcze mam SDI i ze neo zamówiłem wczoraj..., A oni na to, ze maja przełączone wszystko na centrali na neo..., to była Sobota, pytam się czy można podjechać do telepunktu, tak wiec później się stało i do domu przyjechałem z modemem Sagema . Podłączam, konfiguruje odpowiednio i ku zdziwieniu lampeczka ADSL się nie pali , postanowiłem poczekać ok. 3 dni... 2 września Dzwonie na 0-800-102-102 (tzn. próbuje się dodzwonić ![]() 9 września Dzień jak co dzień, szkoła itd., wracam o 15:00, dowiedziałem sie od taty, ze byli dwaj monterzy..., Teraz będę cytował słowa taty: "Wstawiłem obiad, dzwoni domofon, odbieram a tam TPSA [], ide z nimi do pokoju, patrzę na Sagem'a a tam sie pali lampeczka ADSL..., Powiedziałem im, ze przed chwila sie nie paliła..." Oni na to, ze zmienili cos w centrali i już powinno działać, jest tylko taka sprawa, ze, z naszym modemem łączył sie monter przez swojego kompa... i gdybym teraz wszedł do neta ze swojego, system uznałby, ze net nie działał z mojej winy [np. zły konfig] i ze oni mi niby naprawili, musiałbym bulić 400zl bo tyle kosztuje "asystent"..., To i tak panowie SA dobrzy, ze mi o tym powiedzieli..., mieli gdzieś napisać "podanie ?" do Lodzi, ze to z ich winy, później oddzwonić mieli kiedy mogę sie rejestrować... czekałem do 18:00, telefon dzwoni "Dzień dobry, już można sie rejestrować, dziękujemy, do widzenia", pobiegłem, rejestracja bezproblemowa, już wszystko OK działa... tylko ten transfer - 655,2 kbit/s mnie zszokował, ale lepiej dla mnie, maks. transfer 73 kb/s pozdro ![]() |
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
|
|