![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom. |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#11 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
A więc dokładnie sprawa wygląda tak:
Jest to gra na PSX'a. Bigfile*.big -> w tym badziewiu jest wszystko, od txt aż po gfx. Edytując go, gdzieś się pomyliłem, ale gdzie i przy jakich znakach nie pamiętam. resztę plików pominę bo nie są istotne... *.exe -> żądzi wszystkim, odwołuje się do poszczególnych plików (czyli standard). Obawiam się że odwołuję się również do określonych offset'ów w bigfile'u (bo raczej wątpię, aby szukał pliku po nagłówku, PSX ma tylko 2RAM i ~33MHz procesor) i dlatego nie działa ![]() pliki tekstowe (czy jak tam je nazwać, nie wiem) na konsolach wyglądają tak: FF-> koniec linijki 00 -> przerwa 0D -> przerwa lub kolejne "okienko dialogowe" @MQs Jest (ctr+F) tyle, że ja nie wiem czego szukać ![]()
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
![]() |
![]() |
|
|