![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom. |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
|
![]() |
#1 | |
Poważny używkownik
Data rejestracji: 16.02.2005
Lokalizacja: Manowce Zdrój
Posty: 389
![]() |
Cytat:
![]() Nie wiem czy słusznie założyłem, że: - znasz rozmiar pierwotnego pliku co do bajta (jeżeli nie to nawet nie czytaj dalej i powiedz papa plikowi, chyba że metoda "prób i błędów"+"na oko") - zmieniałeś teksty lub wiesz jaki ciąg wpisywałeś, - masz pierwotny plik (i jeżeli to nie tekst i nie wiesz co wpisałeś wiesz przynajmniej jaki ciąg nadpisałeś), - tylko w jednym miejscu jest błąd (jeżeli nie sposób (2) ma szansę zadziałania tylko przy wariancie wszystkich tekstów w jednej "sekcji") Sposów (1) - Spełnione trzy piewsze założenia: wtedy tego masz szukać co zmieniałeś/nadpisywałeś (no, chyba że to tekstowa gra typu Fallout ![]() Sposób (2): Pod warunkiem, że zmieniałeś teksty, które są wszystkie razem, albo ew. w kilku tylko miejscach - nazwę to "sekcjach": W (tylko) jednej z "sekcji" (może być potrzeba sprawdzać dla każdej "sekcji") tekstowej wyciąć literki (najlepiej końcowe) do rozmiaru pierwotnego pliku - jest szansa że program będzie chodził - ustawią się adresy skoków do "sekcji" nie tekstowych, a teksty są czytane od adresu skoku do znaku końca tekstu, a nie od nagłówka do nagłówka. Co do nagłówka (0D) - może być też potrzeba dodania go na końcu sekcji (np. jeżeli w innych sekcjach są) Temat wyczerpany. Cudów nie ma. Pozdrawiam.
__________________
![]() |
|
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#2 | |||||
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
coś-coś-txt-coś-txt-coś-coś-txt-coś Jeśli zmiany dotyczyły tylko "pierwszego txt", skoro się tam pomyliłem to wycięcie jakiegoś 00 na koncu pliku chyba nic nie da (o ile dobrze Ciebie zrozumiałem). Cytat:
![]()
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Poważny używkownik
Data rejestracji: 16.02.2005
Lokalizacja: Manowce Zdrój
Posty: 389
![]() |
Cytat:
Ps. Dwa bajty to dwa znaki (ASCII), chyba że jakieś inne kodowanie.
__________________
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cytat:
![]() ehh... trudno. Dzięki wszystkim!
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|