![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom. |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#6 |
the one
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sam nie wiem, co w takiej sytuacji bym zrobił.. To znaczy byłem już w podobnych, chociażby w "walce" w serwisem HP, którą swego czasu tu opisywałem (a w której, jak teraz wiem, wcale patrząc na zapisy gwarancyjne nie miałem do końca racji.. to znaczy ostatecznie miałem, bo te z kolei zapisy były sprzeczne z polskim prawem, ale to juz inna historia..) i wtedy po prostu objechaliśmy z ojcem wszystkich po kolei, poczynając od pracowników serwisu, kończąc na liście do jakiegoś dyrektora generalnego HP.. A jeśli coś takiego by nie podziałało.. nie wiem, może zadzwoniłbym na policję, żeby spisali jakiś raport (myślę, że samo ostentacyjne zadzwonienie na policję z komórki w sklepie powinno już polepszyć twoją pozycję przetargową
![]()
__________________
neverending path to perfection.. |
![]() |
![]() |
|
|