Powrót   Forum CDRinfo.pl > Różne > Off topic

Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 02.09.2004, 16:27   #1
mr_spock
Merry F****** Christmas
 
Avatar użytkownika mr_spock
 
Data rejestracji: 22.10.2002
Posty: 3,591
mr_spock zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Exclamation reklamacja i zwrot kasy

Juz o tym pisalem jakis czas temu...

ale jeszcze raz... pekly mi oprawki, oddalem je na gwarancje
sklep odeslal do producenta, ten uznal reklamacje, ale nie ma w tej chwili w magazynie oprawek do ktorych pasowaly by szkla. Poniewaz ten model oprawek rozlecial mi sie 3 luz 4 raz poprosilem o zmiene modelu na podobny.

Calosc miala trwac 2tyg. - dzis mija termin.
Zadzwonil do mnie pracownik salonu i powiedzial, ze moze to potrwac jeszcze z tydzien

jaka jest procedura?? moge juz domagac sie zwrotu kosztow?
na jaka ustawe sie powolac? moze ma ktos jakis link?

ten tydzien na-upartego mogl bym jeszcze poczekac... ale chce sie rozstac z tym salonem i to by byl dobry sposob.

jakies rady?
__________________
mr_spock jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 02.09.2004, 16:41   #2
Piterniel
Cichy mod
 
Avatar użytkownika Piterniel
 
Data rejestracji: 16.03.2003
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 4,485
Piterniel jak się przyłoży ma szansę zostać specem <150 - 249 pkt>Piterniel jak się przyłoży ma szansę zostać specem <150 - 249 pkt>
Cytat:
Napisany przez mr_spock
Juz o tym pisalem jakis czas temu...

ale jeszcze raz... pekly mi oprawki, oddalem je na gwarancje
sklep odeslal do producenta, ten uznal reklamacje, ale nie ma w tej chwili w magazynie oprawek do ktorych pasowaly by szkla. Poniewaz ten model oprawek rozlecial mi sie 3 luz 4 raz poprosilem o zmiene modelu na podobny.

Calosc miala trwac 2tyg. - dzis mija termin.
Zadzwonil do mnie pracownik salonu i powiedzial, ze moze to potrwac jeszcze z tydzien

jaka jest procedura?? moge juz domagac sie zwrotu kosztow?
na jaka ustawe sie powolac? moze ma ktos jakis link?

ten tydzien na-upartego mogl bym jeszcze poczekac... ale chce sie rozstac z tym salonem i to by byl dobry sposob.

jakies rady?
Byłem niedawno u tych od spraw konsumentów i dowiedziałem się dokładnie.

Jeżeli idziesz na gwarancje sprzedwcy (sklepu) sklep ma 2 tygodnie (14dni). I dni roboczych i nie roboczych. Oni będą ci mydlić oczy, że 2 tygodnie ROBOCZE. Nie zgadzaj się z tym

Jeżeli idziesz na gwarancje producenta to mają 2 tyogdnie oczywiście to samo, że będą ci mydlić oczy, że 2 tygodnie robocze ! nie wierz im. Jeżeli po 2 tygodniach nie otrzymasz towaru to muszą się z tobą skontaktować i poinformowac o ewentualnych przedłużeń, ale to już max 3 tygodnie (łącznie). Po tycvh 3 tygodniach bez gadania muszą ci dać nowy towar bez wad.


Pozdro

PS. Najlepiej idz do Federacji Konsumentów i spytaj się jak przygotowac pismo oni od razu miękną (podobno się ich boją)
Piterniel jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 02.09.2004, 16:49   #3
mr_spock
Merry F****** Christmas
 
Avatar użytkownika mr_spock
 
Data rejestracji: 22.10.2002
Posty: 3,591
mr_spock zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
ok, czyli maja jeszcze tydzien yszzzz

dzieki za szybka odp.
__________________
mr_spock jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 02.09.2004, 17:40   #4
Loczek
Kocham Agnieszke T. !!!
 
Avatar użytkownika Loczek
 
Data rejestracji: 24.02.2003
Lokalizacja: Grajewo (Podlasie)
Posty: 1,724
Loczek zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
mr_spock zrob im szum przy jajach. Chcialbym zobaczyc jaka maja mine gdy pojawisz sie z pisemniem w reku z nimi trzeba krotko.
Loczek jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 02.09.2004, 22:35   #5
andrzejj9
the one
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika andrzejj9
 
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>
Cytat:
Napisany przez Piterniel
Byłem niedawno u tych od spraw konsumentów i dowiedziałem się dokładnie.

Jeżeli idziesz na gwarancje sprzedwcy (sklepu) sklep ma 2 tygodnie (14dni). I dni roboczych i nie roboczych. Oni będą ci mydlić oczy, że 2 tygodnie ROBOCZE. Nie zgadzaj się z tym

Jeżeli idziesz na gwarancje producenta to mają 2 tyogdnie oczywiście to samo, że będą ci mydlić oczy, że 2 tygodnie robocze ! nie wierz im. Jeżeli po 2 tygodniach nie otrzymasz towaru to muszą się z tobą skontaktować i poinformowac o ewentualnych przedłużeń, ale to już max 3 tygodnie (łącznie). Po tycvh 3 tygodniach bez gadania muszą ci dać nowy towar bez wad.


Pozdro

PS. Najlepiej idz do Federacji Konsumentów i spytaj się jak przygotowac pismo oni od razu miękną (podobno się ich boją)
Niestety niedokładnie tak to wygląda. Jeśli korzysta się z gwarancji udzielonej przez producenta, to zgadza się z postanowieniami w niej zawartymi. Naprawa może wtedy trwać i miesiąc, jeśli tak jest zapisane w umowie gwarancyjnej.

Co innego jeśli skorzysta się z niezgodności towaru z umową. Wtedy sklep ma dwa tygodnie na naprawę. Jeśli po tym czasie tego nie zrobi, można domagać się zwrotu pieniędzy lub wymiany towaru na nowy.

Więcej na stronie federacji konsumentów. Nie pamiętam adresu, ale pewnie coś jak: www.federacjakonsumentow.pl
__________________


neverending path to perfection..
andrzejj9 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 02.09.2004, 22:54   #6
Piterniel
Cichy mod
 
Avatar użytkownika Piterniel
 
Data rejestracji: 16.03.2003
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 4,485
Piterniel jak się przyłoży ma szansę zostać specem <150 - 249 pkt>Piterniel jak się przyłoży ma szansę zostać specem <150 - 249 pkt>
Cytat:
Napisany przez andrzejj9
Niestety niedokładnie tak to wygląda. Jeśli korzysta się z gwarancji udzielonej przez producenta, to zgadza się z postanowieniami w niej zawartymi. Naprawa może wtedy trwać i miesiąc, jeśli tak jest zapisane w umowie gwarancyjnej.

Co innego jeśli skorzysta się z niezgodności towaru z umową. Wtedy sklep ma dwa tygodnie na naprawę. Jeśli po tym czasie tego nie zrobi, można domagać się zwrotu pieniędzy lub wymiany towaru na nowy.

Więcej na stronie federacji konsumentów. Nie pamiętam adresu, ale pewnie coś jak: www.federacjakonsumentow.pl
Ale przeważnie na gwarancji jest do 21 dni ...

A co do sklepu to ma twarde 2 tygodnie i dajesz później pismo a oni srają w gacie
Piterniel jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 02.09.2004, 22:59   #7
nimal
Author
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika nimal
 
Data rejestracji: 29.03.2003
Lokalizacja: The World
Posty: 16,809
nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
w kodeksie cywilnym NIE MA okreslonych terminow rozpatrywania reklamacji, wiec obowiazuja te z karty gwarancyjnej - jak takowej niema to masz pecha bo sie moga wypiac (choc faktycznie zwyczajowo przyjete sa dwa tygodnie i wiekszosc sie tego trzyma)
nimal jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 02.09.2004, 23:10   #8
andrzejj9
the one
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika andrzejj9
 
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>
Cytat:
Napisany przez nimal
w kodeksie cywilnym NIE MA okreslonych terminow rozpatrywania reklamacji, wiec obowiazuja te z karty gwarancyjnej - jak takowej niema to masz pecha bo sie moga wypiac (choc faktycznie zwyczajowo przyjete sa dwa tygodnie i wiekszosc sie tego trzyma)
Tak, jak napisałem - Może tak być (i często jest), ale nie musi. Serwis HP na przykład daje sobie, jak to fajnie ujęli, odpowiednią do problemu ilość czasu, czy też może adekwatną. Nie pamiętam już nawet, ale swego czasu w umowach gwarancyjnych mieli taki zapis. Asekuracyjnie
__________________


neverending path to perfection..
andrzejj9 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz na post


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 18:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.