![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom. |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#1 |
Bywalec
Data rejestracji: 13.11.2004
Posty: 49
![]() |
serwis samsunga , a zwrot pieniedzy
czy ktos z was juz probowal kiedys ubiegac sie zwrotu pieniedzy za wadliwy sprzet samsunga
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
Guru
Data rejestracji: 23.08.2004
Lokalizacja: Legnica
Posty: 1,199
![]() |
Wogle Samsung to lipa.Serwis tez do bani. Ja mam monitor Samsunga syncmaster 765mb ktory ma znieksztalcenia ekranu. Wysylalem im go 3 razy. Raz nic nie zrobili(a trzymali go tam ze 3 tygodnie), potem zminilem leciutko opis wady(dosłownie jedno zdanie) to wymienili tylko cewke odchylajacą i bylo troche lepiej ale dalej nie bylo dobrze, po kolejnej zmianie opisu napisali ze znieksztalcenia obrazu na moim monitorze sa zgodne z normami. Krązyla mi po glowie mysl o zwrocie pieniedzy ale dałem sobie spokoj, choc jesli nadazy sie okazja to go sprzedam...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guru
Data rejestracji: 23.08.2004
Lokalizacja: Legnica
Posty: 1,199
![]() |
w moim przypadku naprawa byla tylko jedna. 2 razy trzymali w serwisie po 3 tygodnie i nic nie zrobili...
Ostatnio zmieniany przez Damianos L : 22.02.2005 o godz. 19:26 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
the one
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cytat:
Oddając sprzęt decydujesz, czy korzystasz z gwarancji czy niezgodności towaru z umową. W tym pierwszym przypadku, a tak prawdopodobnie było godzin się na warunki zawarte w umowie gwarancyjnej. A te, w pewnych zakresach, mogą być kształtowane dowolnie.
__________________
neverending path to perfection.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|