![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom. |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#1 |
Stały bywalec ;)
Data rejestracji: 14.03.2003
Posty: 128
![]() |
Prawnika - Gwarancja
Panie , panowie potrzebuję pomocy.
Od ponad miesiąca jestem bez komputera. Powodem jest fakt iż spaliła się płyta główna i procesor ![]() Komputer ma 1,5 roku . Zarówno płyta główna (ABIT) jak i procesor (INTEL) wersja box mają 2-u letnią gwarancję. W związku z tym oddałem sprzęt do naprawy gwarancyjnej. Miało to miejsce 11 marca br. 16 marca płyta wraz z procesorem została odesłana do dostawcy zaopatrującego w sprzęt firmę w której kupiłem zestaw. Od tego czasu cisza. Dzisiaj dowiedziałem się , że jeżeli nawet ABIT uzna gwarancję to procesor będzie czekała ta sama droga i czas. Teoretycznie drugi miesiąc. Mało tego nie mam gwarancji , że wogóle uznana zostanie gwarancja na cokolwiek !? Zaznaczam , że nie wkładałem w to ustrojstwo paluszków. Nie podkręcałem procka ( PIV 1.6GHz ) . Nie wiem co było powodem awari. Wiem tylko tyle ,że wywaliłem dość sporo pieniędzy na ten zestaw a na dzień dzisiejszy nie mam sprzętu i być może nie uznana zostanie gwarancja. Co o tym sądzicie , jak wygląda to od prawnej strony , co możecie poradzić. Bedę wdzięczny za każdą pomoc. Pozdrawiam serdecznie Wszystkich |
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
|
|