![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom. |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#1 |
Guru
Data rejestracji: 17.04.2002
Lokalizacja: Kłodzko
Posty: 2,534
![]() |
![]()
!!!Cześć wszytskim!!!
***** Mam pytanie: ***** Jeżeli oddałem do gwarancji dysk: IBM 60GB ATA-100 7200-RPM bo miał 2gb BadBlocków to powinni mi wymienić na nowy czy oddać stary, jeżeli udało im się naprawić ![]() Dostałem inny dysk, ale nie nowy, serwisowany ![]() ![]() Powinni przedłużyć gwarancję o termin rklamacji czy od nowa 3 lata od momentu dostania mowego - używangego HDD. Co o tym myśłicie? HDD był zakupiony bezpośrednio w ACTION we Wrocławiu. Oni IBM-y odsyłają do fabryki / serwisu IBM-a ![]() Dodam, że dysk dostałem zapakowany w folli anystatycznej, wygladał jak nowy fabrycznie. Na nalepce na folii było napisane: made in philippines (made for IBM), a bezpośredni nadruk na folii (kolor żółty) mówił: made in (chyba) thailand.
__________________
lewap3@tlen.pl Ostatnio zmieniany przez +++LeWaP+++ : 30.08.2002 o godz. 08:59 |
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
|
|