![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom. |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#14 |
Kocham Paskudy, Świntuszę
Data rejestracji: 30.03.2002
Posty: 6,017
![]() |
probowalem napisac syntezator na 8080 (z80) - nawet to dzialalo - kod mial 40kb... ale programista bylem wtedy marnym - no i testowac to moglem tylko w symulatorze - podstawa jest ladne upakowanie przestrzeni adresowej, jak najwieksze zaglebienia i jak nawiecej operacji na akumulatorze, dochodzi rozsadne korzystanie ze stosu kilka niekonwencjonalnych manewrow - i to dziala
teraz pisze na 8051 jakies glupoty na zajeciach - na pierwszy rzut oka widac ze ten sam prog moze zajmowac 140bajtow lub 2kilo... wystarczy pomyslec 5 minut krocej... tak samo jest z innymi jezykami - zwlaszcza typu delphi - gdzie do kodu dolacza sie bez sensu biblioteki z niewiadomo czym (jak to mowia u nas - ze sterownikem do atomowki...) lenistwo i nagminne korzystanei z 'klockow' bez zastanawiania sie o co w nich chodzi... do tej pory wzorem dobrego kodingu jest gra Total Annihilation - w roku 98 oferowala ona grafike 3d oparta na modelach (ladniejszych niz w cnc generals!!!!!!!) chodzila na 200mmx BEZ akceleratora... do tej pory pamietam wrazenie jakie zrobil na mnie klucz samolotow ktorych cienie sie nakladaly powodujac wieksze zaczernienie... odjazd... tak samo starcraft - gra ktora mozna odpalic na p60 i grac bez zgrzytow... ![]() piekne czasy
__________________
2 * nec 20WGX2.. o mamo.. oczy za uszy
![]() nie odpowiadam na pivy z pytaniami jak sie komus wlamac na mail [co za pomysl] i z prosba o pomoc w konfigu czegostam. te czasy sie skonczyly. |
![]() |
![]() |
|
|