![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom. |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#1 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Linux - kompilacja jądra [?]
Witam, ostatnio wpadł mi w ręce dość ciekawy projekt - Runix. Jest to jakaś dystrybucja [?] Linuxa dla konsoli PSX.
Problem w tym, że... nie potrafię z tego zrobić pożytku. Poniżej jest link do pliku (17MB). http://www.sendspace.com/file/zootdt W załącznikach wrzucam dwa readme, z których nie ma co ukrywać, nie wiele rozumiem. W sprawach Lina jestem n00bem. Martwi mnie tylko: Kod:
Serial Boot for PSX (for transfer kernel to PSX). Czy może "gotowy linux" to zwykła binarka (PS-X.EXE/SYS.CNF) do wypalenia na płycie? Jeśli ktoś jest "obskakany w temacie", będę rad za pomoc.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
Pingwin specjalista.
Data rejestracji: 22.06.2002
Lokalizacja: Central Park
Posty: 15,089
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
je***347;li chodzi o konsole to jestem n00bem
![]() linuxem mo***380;na raczej te***380; nazwa***263; samo jajko i konsole, reszta z tym wsp***243;lpracuje dopiero... a co do tematu to kernel (jajko) musi si***281; znela***378;***263; w mai***281;ci konsoli... a link co poda***322;e***347; jest wg mnie patchem do RUNXa (nowy kernel) Sam napisa***322;e***347;, ***380;e system powinno co***347; wczyta***263;, jaki***347; boot do wypalenia na CD
__________________
amiga500site |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Spamerzyna
Data rejestracji: 24.09.2006
Posty: 1,380
![]() |
Wypal to na CD i sprawd***378;
![]() Co to jest ten plik TAR? Edit. Rozpakowa***322;em tego tara i okaza***322;o si***281; ***380;e jest tam masa jakich***347; nieznanych plik***243;w - co si***281; z tym robi ![]() Ostatnio zmieniany przez Grześiu748 : 22.01.2007 o godz. 20:45 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
@Patrix
No właśnie, jedyne co można odpalić na konsoli (jakiej kolwiek) to jej pliki wykonywalne. Czyli nie wiesz "co to"? ![]() @Grześiu748 Bez sensu. W takiej postaci to dla PSXa to nic nie znaczące dane.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Pingwin specjalista.
Data rejestracji: 22.06.2002
Lokalizacja: Central Park
Posty: 15,089
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
to jest czyste jajko pewnie patchowane pod te distro
kompiluje...
__________________
amiga500site |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Spamerzyna
Data rejestracji: 24.09.2006
Posty: 1,380
![]() |
co si***281; kompiluje?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Pingwin specjalista.
Data rejestracji: 22.06.2002
Lokalizacja: Central Park
Posty: 15,089
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
__________________
amiga500site |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Recydywista - Wielokrotny
Zlotowicz
CDRinfo VIP Data rejestracji: 17.01.2003
Lokalizacja: Wawa
Posty: 5,265
![]() ![]() |
Pobieznie rzucilem okiem i wydaje mi sie ze jest to caly kernel. Instukcje co do tego jak sie z tym obchodzic w ujeciu PSX, jest w readme PSX (co tam jest napisane to z drugiej strony ja nie wiem bo nie orientuje sie w PSX i softach pod niego).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hmm... to mam jeszcze kilka pyta***324;.
Czy jajko mog***281; skompilowa***263; na dowolnej dystrybucji Linuxa? Czy nie uwal***281; komu***347; w ten spsob***243;b systemu? Gdzie szuka***263; wersji program***243;w podanych w readme (tym dla PSX i tym dla Lina)? Czy s***261; one wog***243;le w dystrybucjach? Zapewne gra jest nie warta ***347;wieczki, ale chcia***322;bym zobaczy***263; co mo***380;na "wycisn***261;***263;" z CPU~33MHz i 4RAM ![]()
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Spamerzyna
Data rejestracji: 24.09.2006
Posty: 1,380
![]() |
im d***322;u***380;ej nad tym my***347;l***281; tym bardziej mysl***281; ***380;e jest to jakies oszustwo i ***380;e to wcale nie jest pod PSX
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
HDmaniak
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 20.10.2002
Lokalizacja: Łódź
Posty: 8,863
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Przeraza mnie twoje myslenie :-).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Recydywista - Wielokrotny
Zlotowicz
CDRinfo VIP Data rejestracji: 17.01.2003
Lokalizacja: Wawa
Posty: 5,265
![]() ![]() |
Cytat:
![]() Tylko kompilowac oczywiscie mozesz wszedzie, o ile masz nadajacy sie kompilator (watpie zeby bylo inaczej). Na kompie na ktorym to skompilujesz napewno nic sie nie stanie. Nie wiem tylko czy podczas kompilowania jadra on nie korzysta z niektorych systemowych plikow naglowkowych, ale nie wiem, nie chce wprowadzac w blad. Ostatnio zmieniany przez pawelblu : 23.01.2007 o godz. 18:26 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
.::MaNNErS:SuCk::.
Data rejestracji: 25.02.2004
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 4,681
![]() ![]() ![]() ![]() |
potrzebna jakakolwiek wersja linuxa z jadrem 2.4 i odpowiednie gcc do kompilacji
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|