Powrót   Forum CDRinfo.pl > Różne > Off topic

Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 25.01.2009, 10:33   #1
czary2mary
Zamaskowany
 
Avatar użytkownika czary2mary
 
Data rejestracji: 12.10.2005
Posty: 22,529
czary2mary ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>czary2mary ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>czary2mary ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>czary2mary ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>czary2mary ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>czary2mary ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>czary2mary ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>czary2mary ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>czary2mary ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>czary2mary ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>czary2mary ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
Electro.pl

Potrzebne opinie i doświadczenia ze sklepem internetowym ELECTRO.pl -może ktoś kupował coś tam u nich-bo w necie jak zwykle od zachwytów po wieszanie psów.
Oczywiście z górki dzięki.

http://www.electro.pl/index.php
czary2mary jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 25.01.2009, 11:04   #2
marynarz
Guru
 
Data rejestracji: 01.05.2002
Lokalizacja: Katowice
Posty: 1,634
marynarz niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
Kupowalem mini-wieze. Zamowilem, paczka przyszla dosyc szybko, zaplacilem kurierowi.
__________________
...El Marinar...
marynarz jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 25.01.2009, 11:23   #3
Mich@ł
Ismail Delivered
 
Avatar użytkownika Mich@ł
 
Data rejestracji: 29.08.2003
Lokalizacja: Wyloguj
Posty: 5,055
Mich@ł wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>Mich@ł wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>Mich@ł wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>Mich@ł wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>Mich@ł wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>
Miałem kupować telefon, niestety wycofali go z oferty. Mimo wszystko - kontakt ze sklepem doskonały.
Mich@ł jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 25.01.2009, 11:59   #4
polakT
inżynier systemowy
 
Avatar użytkownika polakT
 
Data rejestracji: 07.07.2004
Lokalizacja: Białystok
Posty: 2,209
polakT jest klejnotem wśród średnio znających się "w temacie" <250 - 349 pkt>polakT jest klejnotem wśród średnio znających się "w temacie" <250 - 349 pkt>polakT jest klejnotem wśród średnio znających się "w temacie" <250 - 349 pkt>
Ceny które podają są (jak to przy rozmowie mi powiedzieli): orientacyjne

Większość promocji okazała się oszustwem - inaczej tego nie nazwę... na Ceneo znalazłem, jeden z najtańszych, chociaż nie najtańszy. Zamówiłem 2szt. następnego dnia dzwoni ze zamiast 350 będzie kosztować 410zł (za 400 mogłem mieć na miejscu a jeszcze przesyłka wchodziła)... Dobrze że można zrezygnować...

Więcej tam nie będę kupował, bo zakupy po orientacyjnej cenie mnie nie interesują...


edit:
odnośnie tego co napisał Mich@ł to prawda...Dzwonią informują, potwierdzają... szybko... koniec plusów

Ostatnio zmieniany przez polakT : 25.01.2009 o godz. 12:01
polakT jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 12.02.2009, 23:51   #5
webmin
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 12.02.2009
Posty: 2
webmin zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
ODPOWIEDŹ DLA polakT


Szanowny Panie
Jestem przedstawicielem skleu ELECTRO.pl i na tyle dotknęła mnie Pańska wypowiedź, ze aż postanowiłem zarejestrować się na tym forum aby ją skomentować.

Otóż albo pomylił Pan sklep, albo jakaś złośliwość podpowiada Panu smarowanie takich oszczerstw.

Jednoznacznie i kategorycznie zaznaczam i informuję, że nigdy wcześnie ani teraz nie było ni nie ma w sklepie żadnej "orientacyjnej" ceny. Wszystgkie ceny są podane, wszystkie są ostateczne.

Ponadto zaznaczam, ze sklep nie sprzedaje produktów których nie ma na SWOIM magazynie.

Tyle mojego komentarza dla tych, którzy oczekują rzetelnej informacji a nie spreparowanych bzdur.

Pozdrawiam
webmin jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 25.01.2009, 13:01   #6
jesi
Forumator
 
Avatar użytkownika jesi
 
Data rejestracji: 11.09.2006
Lokalizacja: łódzkie/śląskie
Posty: 884
jesi jak się przyłoży ma szansę zostać specem <150 - 249 pkt>jesi jak się przyłoży ma szansę zostać specem <150 - 249 pkt>
Cytat:
Napisany przez czary2mary Podgląd Wiadomości
Potrzebne opinie i doświadczenia ze sklepem internetowym ELECTRO.pl -może ktoś kupował coś tam u nich-bo w necie jak zwykle od zachwytów po wieszanie psów.
Oczywiście z górki dzięki.

http://www.electro.pl/index.php
Kupowałem w tym sklepie raz, radio do auta, mieli najtaniej, przesyłkę miałem następnego dnia, zatem pozytywnie.
Wychodzi na to, że opinie są jak zwykle takie i takie
jesi jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 28.01.2009, 20:18   #7
czary2mary
Zamaskowany
 
Avatar użytkownika czary2mary
 
Data rejestracji: 12.10.2005
Posty: 22,529
czary2mary ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>czary2mary ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>czary2mary ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>czary2mary ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>czary2mary ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>czary2mary ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>czary2mary ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>czary2mary ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>czary2mary ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>czary2mary ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>czary2mary ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
Edytowano sobie dzisiaj

Zdecydowałem się na zakup w Electro.pl- super zamówienie w niedzielę sprzęt dostarczony we wtorek rano, oczywiście płatne kurierowi-taniej niż na allegro 300zł,u idiotów 700zł.
czary2mary jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 13.02.2009, 00:03   #8
polakT
inżynier systemowy
 
Avatar użytkownika polakT
 
Data rejestracji: 07.07.2004
Lokalizacja: Białystok
Posty: 2,209
polakT jest klejnotem wśród średnio znających się "w temacie" <250 - 349 pkt>polakT jest klejnotem wśród średnio znających się "w temacie" <250 - 349 pkt>polakT jest klejnotem wśród średnio znających się "w temacie" <250 - 349 pkt>
@webmin: Dziekuję za nazwanie mnie oszczercą, jest mi niezmiernie miło to słyszeć. Oczywiście sprzęt był na magazynie, tyle że pan który do mnie dzwonił przekazał że nie chcą go wypuścić po tej cenie - nie wiem jak wyglądało to od wewnątrz, ale z mojej strony wyglądało jak napisałem.

ps, cena po tym jak zakupiłem zmieniła się na wyższa (po której propozycje zakupu otrzymałem - towar nie był dostępny, powiadomienie na maila o dostępnośći , zakup, chwile później wyższa cena i moja radość - która nie trwała długo - z dobrych zakupów) ...

Ostatnio zmieniany przez polakT : 13.02.2009 o godz. 00:07
polakT jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 13.02.2009, 00:12   #9
webmin
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 12.02.2009
Posty: 2
webmin zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
jeśli faktycznie miała miejsce taka sytuacja i chciałby Pan wyjaśnienia, proszę o nr zamówienia, chętnie sprawdzę i wyjaśnię zaistniałą sytuację.

Jednocześnie ponownie zaznaczam, że opisana przez Pana sytuacja i opinia jakoby ceny były "orientacyjne" jest absolutnie chybiona.
webmin jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 13.02.2009, 00:16   #10
polakT
inżynier systemowy
 
Avatar użytkownika polakT
 
Data rejestracji: 07.07.2004
Lokalizacja: Białystok
Posty: 2,209
polakT jest klejnotem wśród średnio znających się "w temacie" <250 - 349 pkt>polakT jest klejnotem wśród średnio znających się "w temacie" <250 - 349 pkt>polakT jest klejnotem wśród średnio znających się "w temacie" <250 - 349 pkt>
Cytat:
Napisany przez webmin Podgląd Wiadomości
jeśli faktycznie miała miejsce taka sytuacja i chciałby Pan wyjaśnienia, proszę o nr zamówienia, chętnie sprawdzę i wyjaśnię zaistniałą sytuację.

Jednocześnie ponownie zaznaczam, że opisana przez Pana sytuacja i opinia jakoby ceny były "orientacyjne" jest absolutnie chybiona.
Ja tylko powiedziałem co usłyszałem w słuchawce. Numer zamówienia jeżeli się jeszcze zachował w skrzynce e-mail przekaże już przez wiadomości prywatne.
polakT jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 23.02.2010, 13:42   #11
superrrmario
PODWÓJNY DZIADEK
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika superrrmario
 
Data rejestracji: 26.06.2004
Lokalizacja: Łódź
Posty: 6,457
superrrmario ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>superrrmario ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>superrrmario ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>superrrmario ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>superrrmario ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>superrrmario ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>superrrmario ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>superrrmario ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>superrrmario ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>superrrmario ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>superrrmario ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
Cytat:
Napisany przez polakT Podgląd Wiadomości
Ja tylko powiedziałem co usłyszałem w słuchawce. Numer zamówienia jeżeli się jeszcze zachował w skrzynce e-mail przekaże już przez wiadomości prywatne.
Jak się zakończyła Twoja historia?
__________________
superrrmario jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 06.03.2010, 00:44   #12
astr
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 23.02.2010
Posty: 5
astr w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Chciałbym zapytać zupełnie ogólnie, czy druga strona ma rację jeśli w korespondencji ze mną stwierdza że moje "rewelacje" są dla nich mało wiarygodne i że opisuję w innych serwisach "nieprawdopodobne rzeczy", bardzo krzywdzące dla sklepu i proponują mi głębokie przemyślenie takich działań gdyż są one karalne? Czuję okropny niesmak tą "przygodą".
astr jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 06.03.2010, 06:42   #13
pali
Թ
 
Avatar użytkownika pali
 
Data rejestracji: 14.02.2003
Posty: 3,066
pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>
Cytat:
czy druga strona ma rację
No to musimy wpierw odnieść się do istoty sporu - "wyraźnych śladów użytkowania" wedle sklepu.
Nie wiemy czy coś robiłeś z samą golarką, ale widzę dwa problemy z opakowaniem:

Pierwszy, to możliwość, że opakowanie zostanie uznane za istotną, integralną część produktu. Tak na zdrowy rozsądek: jakbyś kupił motocykl za 70 tys. w nieco pogiętym kartonie, to pewnie byś na to nie zwrócił uwagi, o ile motocykl byłby cały. A przy golarce za 200 zł, każdy klient raczej woli aby opakowanie było schludne, nienaruszone.

Drugi, to sam podłożyłeś się wysyłając listem pocztowym. Towar mógł ulec uszkodzeniu. Jakbyś wysłał w prawidłowo wykonanej paczce, to byś mógł żądać protokołu szkody.

Podsumowując, najważniejsze jest czy twoje zarzuty wobec sklepu zostaną uznane za prawdziwe.
A zarzuty formułowałeś różne, nie tylko dotyczące suchej kwestii odmowy przyjęcia zwrotu. Mówiłeś o rzekomym utrudnianiu kontaktu, o psuciu pedeefów itp
Nie wiemy też co pisałeś w "innych serwisach".

Cytat:
gdyż są one karalne?
Ano są bezprawne i karalne, z Kodeksów karnego i cywilnego.
Niniejsze forum dyskusyjne to na dodatek przestrzeń publiczna czyli podwyższone kary. Nie ma tego w kodeksach, ale takie jest orzecznictwo.

Z Kk mogą prywatnie oskarżyć o występek w postaci zniesławienia (art. 212 par. 2). Nie będzie przestępstwa, jeśli twój zarzut był prawdziwy oraz gdy działałeś w interesie społecznym (art. 213 par. 2). Interes społeczny to prosta sprawa, pisałeś by przestrzec innych konsumentów.

Ale, co ciekawe, nawet jeśli twoje zarzuty zostaną uznane za prawdziwe i społecznie ważne, mogą oskarżyć o zniewagę, jeśli np. "w innych serwisach" użyłeś słów bardziej dosadnych (art. 216 par. 2 oraz art. 214)

Wysyłanie golarki listem nie zostanie uznane za zniewagę w rozumieniu art. 216 par. 1 Tu chodzi o słowa i gesty, których obelżywość zależna jest od reguł obyczajowych obowiązujących w danej społeczności, a nasza obyczajowość .....

Cytat:
głębokie przemyślenie
Procedura w skrócie będzie taka:
Policja na wniosek pokrzywdzonego może zabezpieczać dowody.
Prokurator może wszcząć postępowanie i występować sam, jeśli uzna że jest interes społeczny (wątpliwe).
Sąd przeprowadzi na wstępie posiedzenie pojednawcze lub mediacyjne na wniosek lub za zgodą stron. Równocześnie z pojednaniem strony mogą zawrzeć ugodę, która obejmuje roszczenia oskarżenia i która po zawarciu jest tytułem egzekucji sądowej, po nadaniu klauzuli wykonalności.
Jeśli nie będzie pojednania, to sędzia wyznacza rozprawę główną, na której m.in. będzie można dochodzić prawdy formułowanych przez Ciebie publicznie zarzutów oraz dowodzić ich ważkości dla społeczeństwa.

----------

Wszystko co powyżej jest i tak optymistyczne, gdyż najlepszym dla rzekomo pomówionej firmy byłoby naruszenie dóbr z art. 24 Kodeksu cywilnego, który to daje największy rozgłos medialny, a zapłaty żąda się na cele społeczne, nazywane przez dziennikarzy charytatywnymi. Można sobie żądać jakiejś tam kwoty, ograniczonej 5% opłaty sądowej.
Gorzej jest z art. 415 Kc, bo trzeba m.in. bardzo jasno wykazywać związek pomiędzy czynem sprawcy a poniesioną szkodą, czyli mówić bezpośrednio o stratach finansowych firmy, co niekoniecznie jest dobre dla firmy handlowej.

Należy pamiętać, że naruszenie dóbr osobistych nie ma związku z osobistym odczuciem poszkodowanego, a ma charakter obiektywny, związany z odczuciem społecznym.
Także nie wolno milczeć w sądzie, gdyż poszkodowany musi tylko wykazać, że dobra osobiste zostały naruszone, a dalej przyjmuje się domniemanie bezprawności naruszenia dóbr osobistych, czyli pozwany musi wykazać, że jego działania nie były bezprawne.

Z ciekawostek art. 24 Kc: przepis ten nakłada obowiązek usunięcia skutków naruszenia dóbr osobistych, czyli można dywagować, że ew. będziesz musiał z Googla usuwać kopię forum cdrinfo.pl

Można jeszcze dużo o tym pisać, ale może już starczy.
Generalnie uważaj, co im skrobiesz.
pali jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 15.03.2010, 10:26   #14
prometeusz
Guru
 
Avatar użytkownika prometeusz
 
Data rejestracji: 07.01.2003
Posty: 8,319
prometeusz ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>prometeusz ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>prometeusz ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>prometeusz ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>prometeusz ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>prometeusz ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>prometeusz ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>prometeusz ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>prometeusz ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>
Cytat:
Napisany przez superrrmario Podgląd Wiadomości
Jak się zakończyła Twoja historia?
dolaczam sie
__________________



prometeusz jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 15.03.2010, 13:26   #15
pali
Թ
 
Avatar użytkownika pali
 
Data rejestracji: 14.02.2003
Posty: 3,066
pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>
andrzejj9,
Nie wiedząc skąd wzięły się włosy w golarce, założyłem, że sklep wysłał taki sprzęt oraz że golarka z włosami jest towarem wadliwym.

Zwrot kosztów przesyłek to sprawa poboczna, a rzecz jest w ratio legis ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów. Celem tejże ustawy jest zapewnienie konsumentowi szczególnej ochrony, wyłącznie z uwagi na specyfikę transakcji zawieranych na odległość (oraz poza lokalem). Ustawodawca zapewnił możliwość zwrotu "bez podania przyczyn" przewidując, że "na odległość" konsument może mieć problemy z oceną cech produktu, jakości, przydatności do jego celów, bez konieczności określenia czy towar jednostkowo jest pełnowartościowy w ramach deklaracji sprzedawcy.

Natomiast ustawą, która opisuje sytuację otrzymania towaru uszkodzonego, wprost wadliwego, jawnie niezgodnego z opisem, niezgodnego z umową - jest ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Konsument nie ma możliwości wyboru ustaw, gdyż musi kierować się istotą problemu, intencją ustawodawcy. Otrzymanie towaru z wadą jednostkową, nie wynikającą z ogólnej jakości towaru seryjnego, moim zdaniem nie jest specyfiką transakcji internetowej. Tym bardziej jeśli przyjęlibyśmy, że sklep działał w dobrej wierze (nie dopuścił się więc oszustwa) oraz że wada jest wadą ukrytą (bo może włosy były pod głowicą i konsument w ramach normalnego oglądu w sklepie stacjonarnym i tak by ich nie zauważył)

Wracając do założenia: sklep nieumyślnie wysłał golarkę wadliwą, klient odebrał i odesłał bez podania przyczyn - wtedy sklep ma prawo odmówić przyjęcia, sądząc że wadliwość produktu spowodował klient. Sprzedawca też ma swoje prawa i musi mieć możliwość zidentyfikowania oraz naprawienia swojego błędu. Odesłanie "bez podania przyczyn" pozbawia sklep takiej możliwości.

Oczywiście powyżej teoretyzuję, bo nie wiemy co wydarzyło się na linii electro.pl - astr

Cytat:
Napisany przez andrzejj9 Podgląd Wiadomości
Najpierw doprowadzenie do zgodności z umową, czyli usunięcie włosów, lub wymiana na towar nowy, co w praktyce nic nie rozwiązywało (bo nie włosy były problemem).
Myślę, że tylko wymiana na nowy, ponieważ usunięcie włosów nie rozwiązuje kwestii możliwego skażenia mikrobiologicznego, a dla takiej golarki producent raczej nie ustalił procedury odkażenia.

A czy włosy były problemem, to właściwie nie wiemy, bo te włosy wyskoczyły w temacie jak filip z konopii i nie wiemy kto je wysłał oraz jaki stosunek ma do nich klient sklepu
pali jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz na post


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 01:28.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.