![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom. |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#4 |
Team Member
![]() Data rejestracji: 14.05.2002
Lokalizacja: Cheyenne Mountain Complex
Posty: 5,320
![]() ![]() ![]() |
W sumie to ja do Błekitnej Lini TP dzwoniłem jakieś 8 razy i to w jednej tylko sprawie mianowicie w sprawie reklamacji dotyczącej Pakietów Internetowych TP. TP ma 2 tyg na podjęcie decyzji, ja czekałem ponad miesiąc a przez ten czas moja reklamacje ponawiałem n-razy (6x). Po 7 tyg. zadzwoniła Pani z TP i poinformowała mnie, że reklamacja rozpoatrzono na moją kożyść....w sumie to jestem happy ale ileż musiałem czekać na to.....paranoja
![]()
__________________
We all know how these things work, so when you hear the beep, go for it...
|
![]() |
![]() |
|
|