Powrót   Forum CDRinfo.pl > Różne > Off topic

Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 07.11.2009, 17:00   #241
andrzejj9
the one
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika andrzejj9
 
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>
W takim razie świadomi konsumenci nie powinni się martwić. Swoich praw można zawsze dojść, szkoda trochę że nie bezpośrednio u sprzedawy, jak powinno to mieć miejsce, tylko czasem u rzecznika praw konsumentów lub nawet w sądzie, ale ostatecznie mając prawo po swojej stronie można wymusić jego egzekwowanie. Najgorszej wychodzą ci wszyscy, którzy tego prawa nie znają, lub nie chcą czy też nie potrafią wymagać jego respektowania.
__________________


neverending path to perfection..
andrzejj9 jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 07.11.2009, 17:10   #242
Jarson
Pa rampamer
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika Jarson
 
Data rejestracji: 24.10.2006
Lokalizacja: Zachlajki
Posty: 10,029
Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
Martwić nie, chociaż na pewno irytować się mają prawo, bo niestety wielu sprzedawców najpierw zakłada, że jesteśmy typem klienta, którego da się zbyć i po sprawie. Dopiero, jak się im udowodni, że jest inaczej, zaczyna się poważna rozmowa. W przypadku wizyty osobistej zwykle sprowadza się to do paru minut i już wiadomo, że nie odpuścimy, gorzej przy kontakcie telefonicznym, a tym bardziej mailowym. Nie dociera czasem.
__________________

Jarson jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 07.11.2009, 17:21   #243
grzeniu
XV1100
 
Avatar użytkownika grzeniu
 
Data rejestracji: 19.02.2002
Posty: 33,399
grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
Taniochy szukają wszyscy i handlowcy do tego się dostosowują. Ponadto najlepsze przebitki mają właśnie na tanim gównie.
Wystarczy chociażby popatrzeć tutaj na forum, co i dlaczego się poleca. Jakie płytki ludzie kupują i późniejsze z nimi problemy....słyszeliście może, by ktoś przez rzecznika praw konsumenta reklamował 10 szajskich płytek?

Teraz operuje się współczynnikami jakości do ceny, które skutecznie zacierają wpływ jakości na ostateczną ocenę produktu, często robione jest to tendencyjnie i na chama. A ludzie bezmyślnie nabierają się na to.
Czemu tanie wina są dobre? No bo są tanie
__________________
Pozdr./Grzeniu
grzeniu jest online   Odpowiedz cytując ten post
Stary 20.12.2009, 08:58   #244
Jabba the Hutt
Lord of the Sword
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika Jabba the Hutt
 
Data rejestracji: 06.04.2002
Lokalizacja: Twierdza Breslau
Posty: 4,477
Jabba the Hutt jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>Jabba the Hutt jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>Jabba the Hutt jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>Jabba the Hutt jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>Jabba the Hutt jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>Jabba the Hutt jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>
@Nimal pisał tu o sklepie Neo24.pl . Też się na nim zawiodłem. Chciałem kupić LCD 32 cale. Z odbiorem osobistym w Breslau. Ze sklepem kontakt żaden, musiałem sam wydzwaniać na infolinię i chat internetowy. Okazało się w końcu,że TV dla mnie uległ uszkodzeniu w transporcie a drugiego egzemplarza nie mieli i nie mogą sprowadzić. Nie powadamiali mnie jednak,że są kłopoty (mógłbym od razu szukać TV gdzie indziej).
__________________

SITH LORD
Jabba the Hutt jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 20.12.2009, 21:34   #245
nimal
Author
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika nimal
 
Data rejestracji: 29.03.2003
Lokalizacja: The World
Posty: 16,809
nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
swoja droga oba przedmioty kupilem w stacjonarnych sklepach lacznie o 25pln drozej (co przy sumie przekraczajacej pol kafla uwazam za akceptowalne przeplacenie)
sklepy netowe, ktorym bym zaufal, z ktorych juz kozystalem pare lat temu i nadal istnieja, mialy drozej niz tradycyjne w mojej okolicy
ale fakt, ze musialem poczekac na promocje
nimal jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 08.01.2010, 14:26   #246
pali
Թ
 
Avatar użytkownika pali
 
Data rejestracji: 14.02.2003
Posty: 3,066
pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>
EUROADRES POLSKA
02-001 Warszawa Al. Jerozolimskie 81
www.euroadres.pl

Mówiąc w skrócie: drugi pobieraczek.pl

Akwizytor z tej firmy zadzwonił do szefa jednej ze znanych mi firm. Zaoferował umieszczenie "wizytówki firmy" w katalogu branżowym, no co szef wyraził zgodę. Jednocześnie akwizytor zaoferował rozszerzenie oferty o wykonanie spersonalizowanej wizytówki, czyli mówiąc po naszemu prostej stronki w subdomenie euroadres.pl. Usługa kosztować miała około 1000 zł.

Szef wstępnie zgodził się na te warunki, po czym zapytał się mnie o opinię. Odradziłem. Zostało wysłane pismo o rezygnacji z oferty, w ustawowym terminie. Pismo zostało wysłane pomimo tego, że Euroadres nie przysłał żadnych danych potwierdzających umowę, wymaganych ustawą. Czyli mówąc wprost, nie wiadomo jaka umowa została zawarta i można było olać , no ale uprzejmość wymaga poinformować, nie wykorzystując błędów drugiej strony. Zresztą podejrzewałem, że przyślą później - ale do dziś nie przysłali.

Zamiast danych potwierdzających umowę Euroadres przysłał tylko pismo od specjalisty ds. reklamy oraz pismo od grafika, który to informował o założeniu skrzynki gmail (sic!) dla szefa. Z tychże pism próbowałem wywnioskować adres korespondencyjny firmy, co było ciężkie bo na pismach był jeden adres a na kopercie inny. Telefonu podanego na piśmie nikt nie odbierał. Dopiero dziś (czyli po upływie miesiąca) ustaliłem, że mają nowy adres i nowe telefony ....

W międzyczasie jakaś pani wydzwaniała do szefa żądając, cytuję: "kasy". Szef był nawet skłonny zawrzeć umowę, pomimo moich porad, ale po tym jak usłyszał to słownictwo - nie chce o nich słyszeć.

W końcu ja dodzwoniłem się do nich. Przekierowano mnie do działu reklamacji. Dział reklamacji jest równie nieuprzejmy, podnosi głos i denerwuje się podczas rozmowy. Twierdzi ten dział, że:
- zgodnie z ich regulaminem umowa zostaje wysłana dopiero na żądanie i teraz ją wyślą (sic!), skoro żądam (nie żądałem)
- nasze pismo do nich dotarło, ale jest nieskuteczne, bo kierowniczka tak powiedziała
- "mogę się zapytać prawnika"

Dział reklamacji twierdzi, że umowa została już zrealizowana i należy się płatność ok. 3600 zł. Twierdzą, że wysłali fakturę (albo kłamstwo, albo jeszcze nie dotarła). Nie chcą słyszeć o żadnym ugodowym załatwieniu problemu.

Problemem jest, że istotnie wykonali podstronę www, która ośmiesza firmę. Niegramatycznie napisane są tam jakieś bzdury, dodane jakieś kretyńskie zdjęcia nie mające nic wspólnego z pracami wykonanymi przez firmę, czyli wprowadzające w błąd. Na dodatek widnieje na stronie adres email zawierający imię i nazwisko szefa. Podstronę wykonali już po uzyskaniu pisemnych informacji, że nie chcemy żadnej umowy i po uzyskaniu prośby o usunięcie wszelkich danych kontaktowych.

Na pytanie o możliwość usunięcia tych danych, odpowiedź była, że usuną, gdy zapłacimy ok. 3600 (nie podała dokłanie kwoty). Rozbawiony dopytywałem czy to na pewno jest warunek usunięcia danych, wtedy pani próbowała inaczej formułować żądanie, ale równie dziwacznie. Zirytowana cały czas mówiła o konieczności zapłacenia 3600 zł (około, dokładnie nie mówiła ....).

Wszystkie powyższe informacje mogą w szczegółach różnić się od stanu faktycznego, z uwagi na to że jak mówiłem - prawie nic nie mamy na piśmie, bazuję na relacji szefa, którego to trzęsie na wspomnienie rozmów z nimi.

Nie polecam tej firmy ze względu na kulturę osobistą i biznesową pracowników oraz z powodu, że moim zdaniem próbują wymusić świadczenie usług. Być może ten ich "radca prawny" wykorzystuje jakieś kruczki prawne i ich działanie ma umocowanie w prawie (w co wątpię, sprawdzę), niemniej taki sposób postępowania jest co najmniej nieelegancki.
pali jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 08.01.2010, 14:34   #247
Bartez
Team Member
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika Bartez
 
Data rejestracji: 18.10.2002
Lokalizacja: malopolska
Posty: 4,177
Bartez jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>Bartez jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>Bartez jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>Bartez jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>Bartez jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>Bartez jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>
Więcej takich się znalazło: http://forum.wp.pl/fid,5946,tid,264275,temat.html
__________________
Pozdrawiam
Bartez

Ranking dysków twardych
Bartez jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 08.01.2010, 14:47   #248
pali
Թ
 
Avatar użytkownika pali
 
Data rejestracji: 14.02.2003
Posty: 3,066
pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>
Bartez, gdyby chcieli moje dane, aby mnie pozwać, to daj znać na PW, dam Tobie a Ty im. Z chęcią spotkam się z nimi w sądzie.

I jeszcze tagi:

euroadres.pl , oszustwa internetowe , uwaga na euroadres.pl , naciągacze , pobieraczek.pl , nie odbierają telefonów
pali jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 08.01.2010, 15:02   #249
andrzejj9
the one
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika andrzejj9
 
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>
Ale szantaż to chyba karalny jest..

Sprawę można i tak zgłosić. Co prawda dowodów nie masz, ale jakiś ślad pozostanie i kolejnym będzie łatwiej.
__________________


neverending path to perfection..
andrzejj9 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 08.01.2010, 16:51   #250
pali
Թ
 
Avatar użytkownika pali
 
Data rejestracji: 14.02.2003
Posty: 3,066
pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>
andrzejj9, pani z działu reklamacji jednak nie powiedziała jasno "zapłaćcie a usuniemy" tylko na moje pytanie o możliwość usunięcia danych i zaprzestanie świadczenia usług odpowiadała o konieczności zapłaty i możliwości wydania dalszych dyspozycji co do zawartości strony, po dokonaniu zapłaty. Rożnica subtelna, ale jest. Uznam to tylko za niezręczność, a nie szantaż.

Popełniłem jednak błąd: uznałem pochopnie osobę fizyczną prowadzącą DG za konsumenta w rozumieniu ustawy o sprzedaży na odległość. Orzecznictwa brak, ale interpretacje wskazują, że taka osoba jednak nie jest konsumentem, szczególnie w tym konkretnym przypadku.

Stąd Euroadres w tym punkcie ma rację, ale i tak firmę, która realizuje umowy wbrew jasno wyrażonej woli drugiej strony, uważam za nierzetelną. Tym bardziej, że jak mówiłem, do realizacji istotnej części umowy przystąpili po uzyskaniu informacji o chęci odstąpienia od umowy. To żałosne.

Mam jednak na nich inne haki Nie napiszę jakie, żeby nie uprzedzać.... Zapowiada się długa walka w sądzie, o efektach napiszę zapewne za 2-4 lata
pali jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 08.01.2010, 16:53   #251
andy
logged out
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika andy
 
Data rejestracji: 12.07.2003
Lokalizacja: /home
Posty: 12,518
andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>
Cytat:
Problemem jest, że istotnie wykonali podstronę www, która ośmiesza firmę. Niegramatycznie napisane są tam jakieś bzdury, dodane jakieś kretyńskie zdjęcia nie mające nic wspólnego z pracami wykonanymi przez firmę, czyli wprowadzające w błąd. Na dodatek widnieje na stronie adres email zawierający imię i nazwisko szefa.
Za to można założyć sprawę, i wtedy to ONI będą musieli zapłacić za wyrządzone szkody.

Cytat:
Na pytanie o możliwość usunięcia tych danych, odpowiedź była, że usuną, gdy zapłacimy ok. 3600 (nie podała dokłanie kwoty). Rozbawiony dopytywałem czy to na pewno jest warunek usunięcia danych, wtedy pani próbowała inaczej formułować żądanie, ale równie dziwacznie. Zirytowana cały czas mówiła o konieczności zapłacenia 3600 zł (około, dokładnie nie mówiła ....).
Szantaż w czystej postaci.
__________________
XMPP: andrzej(at)czerniak.info.pl
andy jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 08.01.2010, 17:36   #252
andrzejj9
the one
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika andrzejj9
 
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>
Cytat:
Napisany przez pali Podgląd Wiadomości
andrzejj9, pani z działu reklamacji jednak nie powiedziała jasno "zapłaćcie a usuniemy" tylko na moje pytanie o możliwość usunięcia danych i zaprzestanie świadczenia usług odpowiadała o konieczności zapłaty i możliwości wydania dalszych dyspozycji co do zawartości strony, po dokonaniu zapłaty. Rożnica subtelna, ale jest. Uznam to tylko za niezręczność, a nie szantaż.

Popełniłem jednak błąd: uznałem pochopnie osobę fizyczną prowadzącą DG za konsumenta w rozumieniu ustawy o sprzedaży na odległość. Orzecznictwa brak, ale interpretacje wskazują, że taka osoba jednak nie jest konsumentem, szczególnie w tym konkretnym przypadku.

Stąd Euroadres w tym punkcie ma rację, ale i tak firmę, która realizuje umowy wbrew jasno wyrażonej woli drugiej strony, uważam za nierzetelną. Tym bardziej, że jak mówiłem, do realizacji istotnej części umowy przystąpili po uzyskaniu informacji o chęci odstąpienia od umowy. To żałosne.

Mam jednak na nich inne haki Nie napiszę jakie, żeby nie uprzedzać.... Zapowiada się długa walka w sądzie, o efektach napiszę zapewne za 2-4 lata
Pozostaje kwestia bezprawnego posługiwania się znakiem innej firmy oraz (niezależnie) ośmieszanie tej firmy. No i żądanie zapłaty za niezamówioną (wypowiedzianą, na jedno wychodzi, zresztą nie jestem przekonany, czy umowa mogła być ustnie w ogóle zawarta) usługę, co dla mnie wymuszeniem jest.
__________________


neverending path to perfection..
andrzejj9 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 08.01.2010, 18:10   #253
pali
Թ
 
Avatar użytkownika pali
 
Data rejestracji: 14.02.2003
Posty: 3,066
pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>
Umowa może być ustnie zawarta (i dobrze). Pomiędzy przedsiębiorcami jest nawet rygorystyczniej niż w układzie przedsiębiorca-konsument, tak wyczytałem. Tyle, że trzeba przestrzegać innych postanowień KC


Tutaj niezły artykuł na ten temat: http://mojafirma.infor.pl/dzialalnos...owy-ustne.html i wiele innych.

Podobno McDonald zawiera z dostawcami umowy ustne, coś pamiętam, że kiedyś polski sąd uznał racje polskiego producenta polewy truskawkowej (info z pamięci, bodajże lata 90 to były).

Natomiast co do euroadres: pogadałem przez tel. z panem, budowlańcem ze Śląska. Miał dokładnie te same odczucia: wyjątkowe chamstwo podczas rozmowy i naciąganie. Opowiadał, że już niejeden pokrzywdzony do niego dzwonił, wszyscy mają taką samą historię, dzwonił też do niego były pracownik euroadres.

W skrócie wygląda to tak: wyuczeni handlowcy dzwonią do właścicieli małych firm usługowych, zazwyczaj po 40, zapracowanych. Mówią im, że dadzą im nowe zlecenia, że rozreklamują etc. Są nieźli, metody znane. Potem wysyłają faktury pro forma oraz pogróżki. Dostają ludzie faktury na różne kwoty, a jeśli zapłacą cokolwiek (zazwyczaj pierwsza rata 1000 zł) to oprócz głównej należności, pojawią się nowe wykonane usługi za 200 zł.
Fachowcy zaczynają wydzwaniać do euroadres i próbują spokojnie tłumacżyć swoje racje: a tam trafiają na wyjątkowych prostaków, zazwyczaj najpierw na Magdalenę Zalewską a potem na jej kierowniczkę Góźdź (ja dałem sobie spokój po Magdalenie, na szczęście).
Ludzie teraz są przyzwyczajeni, że w kontaktach z firmami panuje kultura, nawet aż denerwująca grzeczność. A tu burak wali "dawaj kasę". Zszokowani płacą czasem na odczepnego i to jest właśnie model biznesowy euroadres.

Choć minęło kilka godzin, dalej jestem podqrwiony rozmową z panią Magdaleną. Przepraszam, że tak nieskładnie piszę, ale naprawdę w życiu nie spotkałem się z czymś takim.

//edit
Wystawiają pro forma, żeby nie płacić podatku .... Bo większość naciągniętych nie płaci.
//edit 2
Pan Mirek, ten budowlaniec ze Śląska mówił mi, że były pracownik euroadresu dzwonił do niego z przeprosinami. Mówił, że pracował tam tylko 4 dni i odszedł, gdy zrozumiał czym ta firma zajmuje się. A gdy przeczytał w sieci relację pana Mirka, to postanowił zadzwonić .... No, nie wszyscy zrobią wszystko dla pieniędzy ....

//edit 3
Garść linków:
http://www.edukacjaprawnicza.pl/inde...ly&cid=3&id=29
http://mojafirma.infor.pl/poradniki/...ebiorcami.html
http://www.serwisprawa.pl/porady_pra...konsument#next

Ostatnio zmieniany przez pali : 08.01.2010 o godz. 18:38
pali jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 22.03.2010, 12:32   #254
frog
Żabol
 
Avatar użytkownika frog
 
Data rejestracji: 27.04.2003
Lokalizacja: Zabrze
Posty: 2,168
frog niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
siopaki a ja mam takie pytanie . Bo 1 raz chce cos zareklamowac z tytulu niezgodnosci towaru z umowa. A mianowicie telefon zakupiony w sklepie netowym marketmedia. I tera nie jestem pewny czy dobrze zrobilem bo wyslalem same pismo reklamacyjne z danymi zakupu oraz usterki i moich zadan. i teraz pytanie, czy musialem wyslac odrazu z telefonem i cala reszta ? Czy jak wyslalem same pismo to teraz sprzedawca sie ustosunkuje do tego pisma i mi na nie odpisze i wtedy bede mogl wyslac telefon do nich i beda dzialac (na koszt sprzedawcy prawda?) Sprawa w miare pilna bo konczy mi sie 6miesiecy od zakupu gdzie jeszcze nic nie musze JA udowadniac tylko ONI...
__________________

HARDSTYLE IS MY STYLE !!!
frog jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 22.03.2010, 17:30   #255
Matefusz
Guru
 
Avatar użytkownika Matefusz
 
Data rejestracji: 10.10.2004
Lokalizacja: Częstochowa
Posty: 3,001
Matefusz jest klejnotem wśród średnio znających się "w temacie" <250 - 349 pkt>Matefusz jest klejnotem wśród średnio znających się "w temacie" <250 - 349 pkt>Matefusz jest klejnotem wśród średnio znających się "w temacie" <250 - 349 pkt>
Zareklamowałeś. Czyli czekasz na naprawę. Niezgodność towaru z umową to nie reklamacja Niezgodność towaru z umową polega na tym, że idziesz do sklepu i mówisz, że Ci nie pasuje dany produkt (roszczenie do sprzedawcy) a jak zareklamujesz produkt (roszczenie do producenta) to nie możesz już zgłosić niezgodności towaru z umową... (taka jest moja opinie, ale mogłem coś pomotać kiedyś się wczytywałem w temat bo byłem w potrzebie)

Tutaj bardzo fajny artykuł masz
__________________
Matefusz jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz na post


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 07:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.