Powrót   Forum CDRinfo.pl > Różne > Off topic

Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 06.07.2003, 20:43   #1
Urelu
Stały bywalec ;)
 
Data rejestracji: 26.06.2003
Posty: 160
Urelu zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Specjalnie dla ciebie cytuję artykuł "Reflektory ksenonowe: przede wszystkim jaśniej" z Auto Świata nr 8, 19 luty 2003:
"... Tak więc "przezbrojenie" auta na oświetlenie ksenonowe ma wiele zalet, choć wiąże się z wieloma obostrzeniami zawartymi w przepisach. Chodzi o obowiązkowy układ samopoziomowania i spryskiwania (oczyszczania) szyby reflektora ksenonowego. Oba te przepisy wiążą się z tym samym: potęgą strumienia wytwarzanego światła. Jest on tak silny, że oślepienie innych kierowców mogłoby być ekstremalnie niebezpieczne. Oślepianie zaś (i samooślepianie) spowodowane może być niedokładnym ustawieniem lamp, a także rozpraszaniem strumienia świetlnego przez zanieczyszczenia na zewnętrznej szybie reflektorów. Wystarczy lekkie zanieczyszczenie szyby reflektora by utracić nawet 80% skuteczności oświetleniowej". I tak dalej jest opisany montaż nowego oświetlenia pod obrazkami:
I. Stary reflektor nie przyda się już, nie będzie też potrzebny fabryczny układ zmiany położenia lamp
II. Konieczny dodatek obecność ksenonowych świateł mijania wymaga zainstalowania ciśnieniowych spryskiwaczy
III. Przeróbka tylnego zawieszenia potrzebny jest czujnik obciążenia na bieżąco korygujący ustawienie świateł
IV. Czujnik ugięcia zawieszenia również z przodu. Żle ustawione ksenony są bardzo niebezpieczne
V. Instalacja podciśnieniowych spryskiwaczy reflektorów eliminuje możliwość załamywania się światła na brudnym szkle
VI. Teraz tylko pozostaje montaż nowej lampy.
Kompletne ksenony Helli (wraz z osprzętem) to koszt nawet 6 tys. złotych. Ale fabryczne wcale nie są tańsze...
Koszt wymiany w serwisie 450-600 zł. i jest konieczna ponieważ nowe reflektory wymagają wstępnej serwisowej regulacji"
No tak seryjne są duużo droższe. Mam Audi RS 6 w którym są montowane seryjnie BiXenony z dodatkowym układem doświetlającym zakręty. Gdybym nie miał ich seryjnie, musiałbym dopłaćić około 10 tys. zł. Ale z całą pewnością i przekonaniem polecam ci montaż ksenonów w twoim samochodzie. Czy to wystarczy aby cię przekonać
Urelu jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Odpowiedz na post


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 17:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.