![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom. |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
|
![]() |
#1 |
na cdrinfo od 2001 ;>
Data rejestracji: 04.06.2005
Lokalizacja: 53°10'08.02°N 18°09'34.32° E
Posty: 1,239
![]() |
Co kraj to obyczaj, jak by u nas tak było można oddawać to nowe rzeczy byłyby rzeczami używanymi
![]()
__________________
Dobra, to jak już musisz to daj tą reputke no ![]() |
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#2 | |
Obyś nadepnął na LEGO!
Zlotowicz
Data rejestracji: 30.11.2004
Posty: 38,993
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cytat:
![]() przy zakupie przez net, telefon itd. można oddać w ciągu 10 dni. towar nie może mieć śladów używania. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
the one
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cytat:
![]() W Polsce wiem, że rzeczywiście IKEA od około pół roku wprowadziła taką możliwość, ale jeszczenie musialem z niej korzystać. Podobną propozycję ma od jakiegoś czasu Decatlon i kto wiem, czy w najbliższym czasie nie będę jej weryfikował. Podobnie kupiłem koszulkę, w ciemno, bo brałem już inne tego samego producenta, więc brałem według rozmiaru, ale okazała się za duża, dużo za duża. Było to raptem tydzień temu, ale musiałem zdjąć oryginalne opakowanie (kawałek tekturki). Ciekawi mnie więc, czy uda się ją wymienić.
__________________
neverending path to perfection.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
na cdrinfo od 2001 ;>
Data rejestracji: 04.06.2005
Lokalizacja: 53°10'08.02°N 18°09'34.32° E
Posty: 1,239
![]() |
__________________
Dobra, to jak już musisz to daj tą reputke no ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Nikoniarz
Data rejestracji: 26.01.2004
Lokalizacja: Ostra łąka
Posty: 5,167
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cytat:
Je***347;li tak ci si***281; podoba prawo w USA, to OK, tylko tam ju***380; przesadzaj***261; z prawem konsumenckim (s***322;ynna gor***261;ca kawa w McDonald's czy zarabianie na z***322;amanych nogach w sklepie - co jest dowodem nadu***380;y***263; prawa w USA). Tam ju***380; prawnicy si***281; nie***378;le ob***322;owili na wyci***261;ganiu kasy z firm jako odszkodowania za debi.lizm amerykan***243;w. To, co napisa***322;e***347; to totalna g***322;upota - po 60 dniach - mo***380;e by***263; to jedynie dobra wola sklepu. Moim zdaniem powinna by***263; mo***380;liwo***347;***263; zwrotu zakupionego towaru w ci***261;gu, powiedzmy 24 godzin i tylko tak. Uniknie si***281; w ten spos***243;b jakichkolwiek machlojek (wypo***380;yczanie) a jest to wystarczaj***261;cy czas na to aby sprawdzi***263; zakupiony towar. Po tym czasie mamy ju***380; reklamacje. Ostatnio zmieniany przez Kris : 05.12.2006 o godz. 17:41 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||||||
the one
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tu widzę rozsądne argumenty i dyskusję na poziomie, więc odniosę się do twojego postu.
Cytat:
Nie zmienia to jednak faktu, że potrafię dostrzec także zalety, których jest wiele. Jedna zbiorcza z nich, to organizacja wielu rzeczy, a także mentalność ludzi. I jednym właśnie z przykładów jest mentalność konsumencka, o której tutaj wspominałem. Oczywiście, że nie wszędzie jest tak różowo - Ameryka to ogromny kraj i kilkaset milionów osób, wśród których zawsze znajdą się takie, które postanowią wykorzystać zaufanie innych. Ale mimo tego takie, a nie inne regulacje mają szansę istnienia i przy ich obecności jakoś wszystko 'trzyma się kupy', a u nas prawdopodobnie po tygodniu by upadłu. Mimo mojego (dużego) rozczarowania Ameryką jako taką, nie mogę takich elementów nie zauważać. Cytat:
Cytat:
Co do zachłyśnięcia się Ameryką odniosłem się do tego wcześniej. Cytat:
To jest dla mnie właśnie ta dojrzałośc konsumencka, której nam - jako Polakom (i wiem, że ugólniam, ale jest to tutaj konieczne - sam nie zaliczam się do grupy, o której mówię. Podejrzewam, że nie zaliczasz się również i ty) po prostu ciągle brakuje. Oczywiście Ameryka nie jest tu ideałem. Ale bliższa jest dla mnie temu, co osobiście uważałbym za normalność. Cytat:
Cytat:
__________________
neverending path to perfection.. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Jak może to pomoże
Data rejestracji: 02.02.2003
Lokalizacja: Toruń
Posty: 460
![]() |
Cytat:
Toruń McDrive dzieci poszły po jakieś żarełko. Ponieważ nie jadam fastfood-ów czekałem w samochodzie. Z jakiegoś powodu się opóźniło i pracownik przyniósł mi do samochodu kawę z przeprosinami że muszę jeszcze trochę poczekać. Może to dlatego że jest to McDrive podlegający bezpośrednio pod McDonald. Bo pozostałe dwa czyli drugi McDrive i głowny McDonald w Toruniu to sklepiki z żywnością McDonald prowadzone przez firmy prywatne. Niestety to nie marka, cena a ludzie tworzą wizerunek. Czasem lepiej zapłcić pare groszy więcej i być mile obsłużonym. Też kiedyś byłem w krainie klonowego liścia i zaskoczyło mnie miłe podejście sprzedawców. Do dziś się zastanawiam czy to było wyuczone czy po prostu nie mają tylu zmartwień i stresów. Bardziej skłaniam się ku temu drugiemu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|