Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Napędy optyczne CD (https://forum.cdrinfo.pl/f2/)
-   -   Audio z MP3 (https://forum.cdrinfo.pl/f2/audio-mp3-15704/)

brzuszki 24.01.2003 20:34

W sumie tp ija jestem muzyk zawodowy - jak sie nawalę to zawodzę do białego rana.Ja to nazywam spiewaniem,a sasiedzi zawodzeniem.Żonka taktownie powstrzymuje się od opinii^_^ :D

Hajasz 24.01.2003 16:22

Tak sobie przeczytalem uwaznie te wasze wypowiedzi i akurat ja slucham jedynie metalu przewaznie tego najciezszego oraz muzyki ambient. No i fakt tego typu muza powinna byc przegrywana min z mp3 -192 a najlepiej 320 na audiocd. Ale nie to jest wazne bo Christopfer z Therion po nagraniu plyty Deggial gdy ja sluchal w domu z promocyjnej plyty powiedzial "kurde co to za gowno jak to fatalnie brzmi i chcial ponownie robic mastering w studio". Okazalo sie ze po puszczeniu muzy w studio wszystko bylo jak najbardziej w porzadku.
Wniosek z tego taki ze najpotezniej muzyka brzmi w studio na cholernie drogim sprzecie a na naszych zestawach po prostu brzmi.
To sa slowa tych co tworza muzyke a oni raczej znaja sie na rzeczy.
A tak poza tym nie radzilbym nikomu sluchac np Cannibal Corpse przegranego z mp3 mniejszym niz 192

Jeff_Colby 24.01.2003 14:05