Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Off topic (https://forum.cdrinfo.pl/f5/)
-   -   NOD32 i blokada internetu (https://forum.cdrinfo.pl/f5/nod32-blokada-internetu-60752/)

uuk81 07.01.2006 00:39

NOD32 i blokada internetu
 
Mam problem :smutny:
Kupiłem NOD-a zamiast MKS-a, który ostatnio miał problemy z aktualizacją.
I niestety po instalacji NOD zablokował mi połączenie z internetem (neostrada)
tak dla siebie (nie mógł ściągnąć aktualizacji) jak i dla wszystkich innych
aplikacji w systemie (firefox, the bat, firewall i in). Odinstalowałem go i jak ręką odjął.
Czy mogłem coś zrobić źle przy instalacji? To podobno bardzo dobry program.
Trochę szkoda kasy na licencję, jeśli miałbym go wyrzucić teraz do kosza.
Jeśli coś by Wam przyszło do głowy piszcie. Dziękuję :)

Piterniel 07.01.2006 01:15

Ilość załączników: 1
To samo dzieje się po deaktywacji tego modułu?

uuk81 07.01.2006 13:08

Cytat:

Napisany przez Piterniel
To samo dzieje się po deaktywacji tego modułu?

Nie. Dzięki :) Po ponownej instalacji i wyłączeniu IMON sytuacja wróciła do normy.
Tylko czy NOD po wyłączeniu tego modułu będzie mi scanował ściągane z sieci pliki?
A u Ciebie widzę, że jest on aktywny? O co tu biega?
Tyle czasu korzystałem z MKS-a i wszystko było ok, tak, że w ogóle prawie
nie zauważałem antywirusa. A tu od samego początku problemy :|

Piterniel 07.01.2006 13:22

Ilość załączników: 3
Pokazuje ci ustawienia. Tam gdzie znaznaczyłem na czerwono kliknij ;)

http://forum.cdrinfo.pl/attachment.p...id=28461&stc=1

http://forum.cdrinfo.pl/attachment.p...id=28462&stc=1

http://forum.cdrinfo.pl/attachment.p...id=28463&stc=1

uuk81 07.01.2006 13:35

Cytat:

Napisany przez Piterniel
Pokazuje ci ustawienia. Tam gdzie znaznaczyłem na czerwono kliknij ;)

Dzięki, ale u mnie na zakładce HTTP pod przycieskiem Client compatibility nie mam nic,
zaś na zakładce Miscellaneous przycisk Repair now jest nieaktywny (szary) :|

Piterniel 07.01.2006 14:10

Cytat:

Napisany przez uuk81
Dzięki, ale u mnie na zakładce HTTP pod przycieskiem Client compatibility nie mam nic,
zaś na zakładce Miscellaneous przycisk Repair now jest nieaktywny (szary) :|

Client compatibility - Tam powinny się klienty dodawać automatycznie wraz z ich użytkowaniem..
Repair now - Pewnie dlatego, że nie jesteś w sieci..

Po zaaplikowaniu ustawień takich jak moje nadal nie możesz korzystać z internetu gdy moduł jest aktywny?

uuk81 07.01.2006 14:18

Cytat:

Napisany przez Piterniel
Client compatibility - Tam powinny się klienty dodawać automatycznie wraz z ich użytkowaniem..
Repair now - Pewnie dlatego, że nie jesteś w sieci..
Po zaaplikowaniu ustawień takich jak moje nadal nie możesz korzystać z internetu gdy moduł jest aktywny?

Nic nie musiałem zmieniać w ustawieniach, bo już takie miałem. Tylko sprawdziłem.
Jestem podłączony do sieci i byłem poprzednio. Spóbuję jeszcze uaktywnić IMON i wtedy sprawdzić Repair now. :)

Piterniel 07.01.2006 14:21

Cytat:

Napisany przez uuk81
Nic nie musiałem zmieniać w ustawieniach, bo już takie miałem. Tylko sprawdziłem.
Jestem podłączony do sieci i byłem poprzednio. Spóbuję jeszcze uaktywnić IMON i wtedy sprawdzić Repair now. :)

Spróbuj...
Zawsze możesz napisać do supprotu NODa jak masz licencje ;)

uuk81 07.01.2006 15:44

Cytat:

Napisany przez Piterniel
Spróbuj...
Zawsze możesz napisać do supprotu NODa jak masz licencje ;)

Repair now jest aktywne gdy uaktywniony jest IMON, ale nic nie dało.
Uruchomienie tego modułu całkowicie blokuje mi połączenie z internetem.
Zadna aplikacja nie dodaje się do Client compatibility.
A licencję mam i to na dwa stanowiska, bo kupowałem do biura.
Można e-mail-ować do supportu Eset po polsku?

PS. Na poważnie żałuję tego zakupu (skusiłem się na promocję Agnitum Outpost
+ NOD32, ten pierwszy jest super). Jaki wniosek?
Nigdy nie płacić za soft, którego się wcześniej samemu nie używało :nie:

Piterniel 07.01.2006 16:24

Trudno cokolwiek napisać. Oczywiście można pisac do polskiego supprotu maila. To Ci w tej chwili poradze, zobaczymy co oni tam napiszą. Podzielisz się nastepnie wiedzą na forum.
Pit ;)

uuk81 07.01.2006 17:25

Cytat:

Napisany przez Piterniel
Trudno cokolwiek napisać. Oczywiście można pisac do polskiego supprotu maila.
To Ci w tej chwili poradze, zobaczymy co oni tam napiszą. Podzielisz się nastepnie wiedzą na forum. Pit ;)

Napisałem do support@nod32.pl. Pit - wielkie dzięki :piwo:

Damianos L 07.01.2006 19:43

a masz jakiegos firewalla? moze on jakos ma cos wspolnego z NOD-em i blokuje?

u mnie Nod chodzi swietnie, bez problemow :)

rosol 07.01.2006 20:06

Skoro NOD32 blokuje Ci dostep do neta, moze musisz dodac go do firewalla aby zezwalal na przeplyw danych przez antywirus... ??

uuk81 07.01.2006 21:59

Cytat:

Napisany przez Damianos L
a masz jakiegos firewalla? moze on jakos ma cos wspolnego z NOD-em i blokuje? u mnie Nod chodzi swietnie, bez problemow :)

Cytat:

Napisany przez rosol
Skoro NOD32 blokuje Ci dostep do neta, moze musisz dodac go do firewalla aby zezwalal na przeplyw danych przez antywirus... ??

Mam Agnitum Outpost Firewall który chodzi w trybie reguł tworzonych dla aplikacji, które chcą się połączyć z siecią.
NOD nie jest blokowany przez firewall, tylko sam blokuje wszelkie połączenia, w tym własną aktualizację.
Agnitum Outpost też wtedy nie może połączyć się z siecią.
Jak wyłączyłem moduł IMON sam NOD ściągnął aktualną bazę wirusów i został dodany jako browser do bazy aplikacji firewall-a.
Czyli wszystko wróciło do normy. Czy NOD32 bez tego modułu (IMON) jest w pełni funkcjonalnym antywirem?

PS. Jeszcze jedna sprawa. Puściłem na NOD32 dogłębną analizę dysków lokalnych
i jak coś znajdzie (w różnych śmieciach z p2p) to jest aktywna tylko opcja Pozostaw.
NOD nie może zbioru skasować ani wyleczyć. Po prostu wszystkie inne mozliwe działania są nieaktywne (szare) :ysz:

PS.2. Obok skanuj jest jeszcze polecenie wylecz. Może teraz ...
Nie. zachowuje się tak samo jak poprzednio :ysz:

Stef 07.01.2006 23:49

ja uzywam noda od dawna i bardzo sobie go chwale. nigdy nie mialem zadnych problemow z nim.

a moze cos ci sie gryzie z nodem?


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 23:25.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.