Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Off topic (https://forum.cdrinfo.pl/f5/)
-   -   Profesjonalizm LG czy zwykla pomylka?? (https://forum.cdrinfo.pl/f5/profesjonalizm-lg-czy-zwykla-pomylka-61807/)

mroweczek 01.02.2006 19:51

Profesjonalizm LG czy zwykla pomylka??
 
A wiec nie wiem czy ktos mial taki przypadek ???
Przed swietami stalem sie szczesliwym uzytkownikiem LG GSA 4166 wypalala na wszystkich plytkach, malowala etykiety i czytala co podeszlo ale bylo tylko tak przez jakies 3 tygodnie, pozniej nastapil zonk zaczela dziwnie swiszczec i nic sie z nia nie dalo zrobic ... Jako ze prowadze zywot szczesliwego studenta a nagrywareczka byla w domu to nie mialem jak jej wyslac ale skoro pojawila sie okazja to telefon po kuriera i czekam. A dzis zdziwienie nie minal tydzien i juz jest z powrotem ucieszylem sie az do momentu gdy zobaczylem co serwis LG mi odeslal .... :wow: :szczena: :bluzga: :zly:

Dostalem LG GSA 4167 a to troszke nie to samo i sie teraz zastanawiam jak zbluzgac tych kolesi w serwisie czy moze podejsc do nich chlodno i z dystansem bo chce 4166 z LS

NeoFighter 01.02.2006 20:22

LG tak wlasnie robi :D
mojemu znajomemu !3! razy odsylali nagrywarke z serwisu, zawsze o model wyzsza

andreg 01.02.2006 20:34

Neofighter,ja jakoś nie widzę,że Mroweczek dostał lepszą nagrywarkę!

Patrix 01.02.2006 20:39

ja mam niemiłe wspomnienia z LG i wogóel z ich serwisem - tyczyło sie CD-ROM'ka :D
mailowałem do serwisu, że sprzęt szaleje, kazali wysłać to wysłałem, czekam czekam i przysłali, wyglądał niby nowy- brud pod przyciskami i kurz w środku.
body bgcolor mojej twarzy miało wartość "#FF0000" || jak to zobaczyłem.
mail 'plujka' wysłany - przeprzaszają, każą odesłać (znowu) po tygodniu przysłali napęd - niby nowy, czysty - na bokach widać ślady 'bycia w obudowie PC' - no nic podpinam, wykrylo jakies badziewie "HL-DT-ST CD-ROM bleble" robie testy - i kicha :D
darowałem sobie !!! Napęd wsadziłem w obudowe i stoi podłączony do starego radyjka - CD Audio czyta doskonale :D


Cały czas pisze, że LG to szlam ! A Wy bronicie marki póki i wasz sprzęt nie padnie... ale z serwisem to bańka mydlana jest...

poprostu LG RLZ...

mroweczek 01.02.2006 20:49

trafilo mnie jak otworzylem przesylke, normalnie (( :\
bede do skutku ja odsylal bo chce naped z LS

jak dotad nie nacialem sie na LG, 2 nagrywareczki cd smigaja a tu zonk...
Ciekawe jak sie serwisy innych firm spisuja..

NeoFighter 01.02.2006 20:53

Cytat:

Napisany przez andreg
Neofighter,ja jakoś nie widzę,że Mroweczek dostał lepszą nagrywarkę!

nie uwazam, ze dostal lepszy, tylko o model wyzszy
w serwisie lg uwazaja pewnie, ze klient sie ucieszy z 'lepszego' modelu :P

Cytat:

Napisany przez Patrix
...Cały czas pisze, że LG to szlam ! A Wy bronicie marki póki i wasz sprzęt nie padnie... ale z serwisem to bańka mydlana jest...

nie bronie tej marki, bo wiem jakie shity sprzedaje, nigdy nie kupie zadnego sprzetu tego producenta

Patrix 01.02.2006 21:17

Cytat:

Napisany przez NeoFighter
nie bronie tej marki, bo wiem jakie shity sprzedaje, nigdy nie kupie zadnego sprzetu tego producenta

sorki - pisałem ogółem, swego czasu niezła batalia tutaj była :D

TORQUE 01.02.2006 21:22

ja jak mi się nagrywareczka zepsuła to ją odesłałem do serwisu, ale nie osobiście tylko przez kolesia który zajmuję się sprzedażą pc'tów. Czekałem dwa tygodnie i ani widu ani słychu, serwis wykręca się jak tylko się da. Ten facet który mi sprzedał kompa zlitował sięnade mną i dał mi swój prywatny CD-ROM. No więc czekam dalej miesiąc, dwa, trzy i po około pół roku serwis nagle przysyła nagrywarkę , ale z pozoru niby wszystko ładnie pięknie, a tu HL-DT-ST 3524B chyba najgorsze co może być wyprodukowane przez LG. Już dałem sobie spokój z serwisem i kupiłem DVD-RW NEC'a, a LG'ik czeka w szafie na dzień sądu. ;)

icestone 01.02.2006 21:36

A ja jestem zadowolony ze sprzetu produkowanego przez LG, jak i z serwisu tego producenta. Wszytskie napedy optyczne i telewizory, oraz część sprzetu AGD mam tego producenta. I nigdy z niczym nie miałem poważniejszych problemów. Wiadomo awarie się zdarzają, ale jak odsyłałem sprzet na serwis to zawsze wracał do mnie po tygodniu (jeśli to były napędy dvd to nowe tyle ze ten sam model). I uważam, że to jeden z lepszych producentów nagrywarek z tej półki cenowej.

NeoFighter 01.02.2006 22:55

Cytat:

Napisany przez Patrix
sorki - pisałem ogółem, swego czasu niezła batalia tutaj była :D

:piwo:



@icestone

z Twojej wypowiedzi wynika, ze choc Twoim zdaniem nie masz problemow z LG, to i tak juz kilkakrotnie serwisowales ich sprzet, wiec problemy z urzadzeniami tej marki masz i to spore, bo wysylanie czegokolwiek na serwis nie jest przyjemne i nie mozna nazwac tego malym klopotem

mroweczek 01.02.2006 23:20

szkoda ze trzeba sie meczyc z serwisami, LG stracilo w moich oczach .... :O

REi 02.02.2006 01:03

Powiedzcie mi jeszcze jedno... dlaczego w monitorach LCD LG na matrycy pisze LG-Philips ? lol sam sie zdziwilem ale puki mam gwarancje na 0 martwych pixeli i zaprzyjazniony sklep dzieki ktoremu nie musze nic do servisu odsylac tylko dostaje po 'korekcie' (sklep odsyla sprzet do hurtowni z nota ze dostali uszkodzony a hurtownia odsyla nowke) Wiec servis LG mi lotto ;)

NeoFighter 02.02.2006 01:18

Cytat:

Napisany przez REi
...dostaje po 'korekcie' (sklep odsyla sprzet do hurtowni z nota ze dostali uszkodzony a hurtownia odsyla nowke) Wiec servis LG mi lotto ;)

szczesciaz :P

Stef 02.02.2006 12:24

ja narazie tez nie narzekam na sprzet LG.
mialem nagrywareczke, cos sie psula-oddalem na serwis, po 3 tygodniach oddali mi ja. nie wiem co zrobili,ale dziala dobrze;) a ma juz... 4 lata ;)

loki7777 02.02.2006 12:54

Ja tez nie narzekam na LG,a mam "oslawiony" ,model 4167b:)Dziala dobrze juz 2 miesiac i zero zonkow:)


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 12:29.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.