Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Off topic (https://forum.cdrinfo.pl/f5/)
-   -   Vista wymięka... (https://forum.cdrinfo.pl/f5/vista-wymieka-63603/)

Patrix 18.03.2006 23:09

ale jaja...gnome ||

radosio 18.03.2006 22:25

Cytat:

Napisany przez Matefusz
Na początek wezmę Knoppixa. Zasysać z p2p czy jakiejś www?

dobry wybór na początek :spoko:
a jak ściagniesz to Twój wybór. mozesz z www

Matefusz 18.03.2006 22:22

Na początek wezmę Knoppixa. Zasysać z p2p czy jakiejś www?

radosio 18.03.2006 20:48

Cytat:

Napisany przez Matefusz
W sprawach linuxowych za bardzo obcykany nie jestem. Jaką dystrybucje polecilibyście mi? Jestem początkujący w tych sprawach. I gdzie szukać materiałów odnośnie pierwszych kroków w linuxie? Może jakieś linki?

na poczatek mały Quiz
na forum sie mówiło o tym tutaj i tutaj i jeszcze tutaj

Edit: opinii co to tego jaką distro wybrac jest tyle ile uzytkowników. kazdy poleci to czego uzywa ;)

Matefusz 18.03.2006 20:44

W sprawach linuxowych za bardzo obcykany nie jestem. Jaką dystrybucje polecilibyście mi? Jestem początkujący w tych sprawach. I gdzie szukać materiałów odnośnie pierwszych kroków w linuxie? Może jakieś linki?

Smartek 18.03.2006 17:58

Cytat:

Napisany przez nico88
dla mnie te wszytkie bajeranckie zabawy oknami sa do d....py po co komu cos takiego
chyba nie bedziesz siedzial i sie zachwycal okienkami, komp nie do tego sluzy

nie?
ja ciagle bym je sobie przesuwal ^_^

pepperman 18.03.2006 17:58

Cytat:

Napisany przez nico88
dla mnie te wszytkie bajeranckie zabawy oknami sa do d....py po co komu cos takiego
na nim sie pracuje
a nawet jesli za pierwszym razem ci sie bedzie to podobalo to po pewnym czasie bedzie to nudne a wrecz irytujace ale pokazuje to umiejetnosci prograsmistow

przyspiesza prace. wez za przyklad 3d flip w viscie. niby bajer, ale w ten spsob mozesz przelaczac sie pomiedzy oknami znacznie szybciej niz tradycyjna metoda .

nico88 18.03.2006 17:48

na nim sie pracuje