Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Homebrew (https://forum.cdrinfo.pl/f106/)
-   -   Exploit na ps2 slim (https://forum.cdrinfo.pl/f106/exploit-ps2-slim-78144/)

jarecki1000 10.10.2009 15:22

Dzięki, ale nie ma za co dziękować :)
Pozdrawiam

baad 28.09.2009 19:00

W końcu nie muszę przerabiać tej całej kolekcji płyt :)
Dzięki jarecki1000 niezły jesteś że to wykombinowałeś.

darek0920 27.08.2009 18:27

Sprawdzone i fakt działa(z włączoną kontrolą napędu w uLe):)ale z tym TOC to chyba tak nie do końca, bo niektore kopie z mniejszym TOC od oryginału się nie uruchamiały i pojęcia zielonego nie mam dlaczego.

jarecki1000 23.08.2009 15:28

Pewnie można było.. , przepraszam , ale bardzo rzadko (na razie ) mam dostęp do kompa i pierwszy raz jestem na forum :) Poza tym, jestem początkującym (mam konsolę od 3 miesięcy) i można powiedziec, że jestem laikiem w tych sprawach, ale jestem uparty i po przejrzeniu kilkunastu postów w sprawie ps2 i wyjaśnieniach przede wszystkim Twoich Berion, dzięki twojej płycie Esrpack6b i pożyczonej konsoli (przerobionej) od kolegi na 2 dni, kombinowałem aż się udało to wszystko co napisałem :) Teraz moja slimka (nie przerobiona) czyta mi w SMS mp3 i divx (uruchamiam konsolę z włożoną oryginalną grą, do przycisku np. O w padzie przypisałem SMS-a więc trzymam kółko przy uruchomieniu FMCB, startuje SMS, weryfikuje płytę, zatrzymuje ją i wtedy podmieniam ją na DVD z filmami w divx lub muzą mp3 i działa :))
A ULelfa sam sobie nazwałem Berion , jeśli ci to nie przeszkadza...
Pozdrawiam :)

Berion 23.08.2009 14:33

Cytat:

Napisany przez jarecki1000 (Post 1043110)
Witam Berion :) Przykro mi, że tak mnie potraktowałeś