Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Dyski twarde, SSD - Problemy, porady, software (https://forum.cdrinfo.pl/f101/)
-   -   WD SCORPIO BLUE WD5000BPVT problemy (https://forum.cdrinfo.pl/f101/wd-scorpio-blue-wd5000bpvt-problemy-85791/)

kris135 30.04.2010 15:05

WD SCORPIO BLUE WD5000BPVT problemy
 
Ilość załączników: 2
Witam wszystkich forumowiczy.
Mam dość spory problem z nowo zakupionym dyskiem na aukcji allegro nr. 999216935
Podczas pracy w systemie XP (instalowalem również malcolm 8.1 oraz Windows 7 i jest to samo) występują "zamrożenia" systemu w momencie kiedy zmuszam dysk do "wysiłku" przekopiowując film, lub instalowaniu jakiegos programu. Wtedy na otworzenie np: Mój komputer, albo gg czy tez winampa musze czekac z 10-15 sekund, podczas gdy na starym dysku trwało to sekunde-dwie.

Dodam że dysk nie posiada bad sektorów i jak widać ma mały "przebieg".
Z góry dziękuje za pomocne rady.

kris135 13.05.2010 12:45

Dzieki za pomocne rady :D
Dysk wysłany do Warszawy.

rosol 15.05.2010 23:26

Daj znać co z tego będzie, bo u mnie też coś podobnego się dzieje, również to nowy dysk....

marynarz 15.05.2010 23:50

Jak masz ustawione zarzadzanie energia dysku? Domyslnie jest "minimalne zuzycie bez standby" i wtedy sa przyciecia ale jak przestawie na maksymalna wydajnosc to radzi sobie z wielozadaniowoscia bardzo dobrze.
Oczywiscie temperatury rosna. Uzywam do tego HDD Inspector.

rosol 17.05.2010 11:15

Cytat:

Napisany przez marynarz (Post 1097895)
Jak masz ustawione zarzadzanie energia dysku? Domyslnie jest "minimalne zuzycie bez standby" i wtedy sa przyciecia ale jak przestawie na maksymalna wydajnosc to radzi sobie z wielozadaniowoscia bardzo dobrze.
Oczywiscie temperatury rosna. Uzywam do tego HDD Inspector.

ja mialem domyslnie srednie zuzycie, przestawilem na max i brak zmian... dalej podczas kopiowania wydajnosc calego systemu spada do zera.

kris135 26.05.2010 19:53

Na moim rezerwowym dysku Toshiba, użylem tego Hard Drive Inspector i przy przestawianiu tej wydajności nie mam zmian, poza wyższa temp. w trybie max.

Dobrą wiadomością jest to że w Wa-wie przyjeli mi ten dysk WD, bo w RMA mam status Received, wiec tylko czekać aż przyślą nowy.

kris135 05.06.2010 14:17

Dzis dostałem info z Wa-wy że wysłali mi UPS-em dysk i tu zaskoczenie, bo napisali ze model WD6400BPVT. 140 GB zawsze sie przyda :)

rosol 07.06.2010 16:56

@kris135 i jak ten nowy dysk? dostales juz?

kris135 07.06.2010 17:58

Jeszcze nie. Mam numer przesyłki, ale na stronie UPS jak chce zobaczyć gdzie jest , to wyskakuje: UPS could not locate the shipment details for your request. Verify your information and try again.
Może jeszcze nie wprowadzili do systemu.

joujoujou 07.06.2010 18:06

W dwa dni to ten dysk doszedłby na drugi koniec Europy, także coś jest nie tak. :>

A produkt jest wprowadzany do systemu w momencie, gdy kurier odbiera przesyłkę od nadawcy - skanuje kod na etykiecie, coś tam kliknie i już. :P

kris135 08.06.2010 17:03

Już wiem o co chodzi. Ten podanych w trackingu numer to jest mój RMA, a nie numer śledzenia UPS. Nie zauważyłem za pierwszym razem, a takie dziwne zrobili przekierowanie.
5 czerwca mam oznaczony jako Shipped Date, ale Tracking jest wyjaśniony: "You can view the tracking information of your replacement drive up to 90 days from the shipped date."
Wiec uzbrajam się w cierpliwość :)

joujoujou 09.06.2010 00:24

I tak ich trzeba monitować - 90 dni oznacza, że nawet po dostarczeniu przesyłki informacje o tym gdzie i kiedy ona była, będą wyświetlane na stronie. Nie oznacza zaś, że przewidują, że czas dostarczenia może wynieść do 90 dni. Przesyłka na Antarktydę idzie szybciej. Paczka dziś wysłana DHLem z Lublina będzie u mnie w Gdańsku jutro.

Jarson 09.06.2010 14:34

Paczka z Jarsonem? :O

Rzeczywiście dość długo to trwa (co najmniej o 3 dni za długo), a skoro nie da się zlokalizować paczki, przyjrzałbym się bliżej, czemu...

joujoujou 10.06.2010 00:00

Cytat:

Napisany przez Jarson (Post 1101495)
Paczka z Jarsonem? :O

[...]

Nie - z zegarami od G6. :>

kris135 10.06.2010 08:48

Wysłałem do nich maila z zapytaniem o co chodzi. Dostałem taką odpowiedz:

Current turnaround is 5 to 7 business days for a Standard RMA and 3 to 5 business days for an Advance RMA.
If you have been tracking your shipment and your shipping courier shows that the drive has been received by Western Digital and RMA status shows that the drive has not been received, it means that we have received the drive in our warehouse, but we have not entered it into our system. As soon as the drive is entered into our system, RMA status will be updated and show that the drive has been received. In addition, we will send you an email notification when your drive has been received into our system and when the replacement has been shipped. We apologize for this inconvenience.

Sincerely,
Western Digital Service and Support


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 12:42.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.