![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Nagrywanie/kopiowanie gier na konsole Problemy, dyskusje na temat kopiowania płyt na konsole. |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Ocena dyskusji | Tryby wyświetlania |
![]() |
#1 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 13.04.2008
Posty: 8
![]() |
Nagrywanie gier z psx na cd pliku BIN,SUB i CCD
Jak mam nagrac miedzy innymi gry z psx(crash bandicoot,medievil)na cd gy sa jako plik Bin,Sub lub CCd?Bo gdy nagrywam to ps muwi ze jest error.help:
|
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
Forumator
Data rejestracji: 15.02.2008
Posty: 864
![]() ![]() |
Konsola przem***243;wi***322;a moja niechcia***322;a mi nicpowiedzie***263;
![]() Jest na forum opcja szukaj , czy tak trudno po***347;wi***281;ci***263; minutke na szukanie http://forum.cdrinfo.pl/f104/nagrani...sub-img-74520/ http://konsole.cdrinfo.pl/artykuly/PSXkopiowanie/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Do *.bin nale***380;y dopisa***263; *.cue, ale je***347;li gra ma audio tracki to niestety nie wypal***261; si***281;, poniewa***380; nie wiesz ile ich jest, a wi***281;c i nie dopiszesz ich w arkuszu dyrektyw. Innymi s***322;owy: nie wypal***261; si***281; na p***322;ycie (a w niekt***243;rych przypadkach gra si***281; powiesi jak nie znajdzie track***243;w z kt***243;rych korzysta).
Tutaj masz o *.cue: > Wypalanie gier BIN [ps2] *.ccd to arkusz dyrektyw, mo***380;liwe, ***380;e w nim jest ***347;cie***380;ka do *.bin itd. (to zwyk***322;y plik tekstowy w ANSI). *.sub to dane pochodz***261;ce z subkana***322;***243;w. Tylko nie wiem na choler***281; to, jak *.bin takowe dane przechowuje. Generalnie rzecz bior***261;c to jaki***347; syf robiony przez kogo***347; kto nie ma zbytnio o tym poj***281;cia. Kupuj gry i nie b***281;dziesz mie***263; problem***243;w z ich kopiowaniem.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Stały bywalec ;)
Data rejestracji: 02.12.2006
Posty: 100
![]() |
Cytat:
Kod:
typedef struct SubQ { u8 ControlAndADR; //opisuje z czym mamy do czynienia, ewentualnie bit "copy protected" u8 TrackNumber; //mówi samo za siebie u8 IndexNumber; //podobnie u8 TrackRelativeAddress[3]; //odległość M:S:F (BCD) od początku ścieżki u8 Filler; //powinno byćzerem u8 AbsoluteAddress[3]; //odległość M:S:F (BCD) od początku płyty } SubQ_t; typedef struct SubChan { s8 trx1[12]; //zwykle zere SubQ_t SubQData; //struktura subq s8 trx2[74]; //zwykle zera } SubChan_t; TrackNumber IndexNumber TrackRelativeAddress AbsoluteAddress Do tego napęd psx nie zwraca błędnych danych subkanałowych w ogóle! Jeśli dane są błędne, zwracane są ostatnie poprawne dane, jakie udało się odczytać. To ogranicza możliwość stosowania subkanałów - nie można w nich zapisać jakiejś informacji i na psx ją odczytać... Przykładowo, squaresoft w swoich grach zastosował bardzo prostą metodę zabezpieczania przed kopiowaniem (cóż, wtedy subkanały były jeszcze problemem). Jako akumulator i rejestry kontrolne wykorzystuje niektóre rejestry cop0 (tylko cztery z nich BPC - breakpoint PC, BPD - breakpoint data, BPCM - breakpoint PC mask, BDAM - breakpoint data mask; z tym, że wyższe bity są tak ustawione, aby "przy okazji" spowodować breakpoint, jeśli wykonuje się jakiś kod w obszarze parallel... tak poza tym rejestry te są wykorzystywane wbrew ich przeznaczeniu ![]() ![]() No ale na tym skończę wykład o zabezpieczeniach subkanałowych w psx, bo zostanę wyklęty przez tutejszego inkwizytora (szara strefa ![]() Reasumując: Berion, nie masz racji ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ciekawy wykład, z którym się nie mogę nie zgodzić... może po za jednym szczegółem:
![]() Jestem pewien w stu procentach, że ten format (a przynajmniej natywny obraz CDRWina od Goldenhawk) przechowuje takie dane. Pozwala nawet użytkownikowi na odczyt wszystkich subkanałow od Q do W. ![]()
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Stały bywalec ;)
Data rejestracji: 02.12.2006
Posty: 100
![]() |
Cytat:
Ale masz rację, myliłem się twierdząc, że "*.bin" nie może przechowywać danych subkanałowych. Może, tak samo jak wszystko inne... jeśli mu się je dopisze na końcu danych z każdego sektora. Tym bardziej, że twórcy cdrwina przewidzieli nawet taką możliwość. Jeśli jednak tak utworzony plik uda ci się poprawnie nagrać (z subami), to nie pozostanie mi nic innego jak oficjalnie przeprosić... i stwierdzić, że rzeczywiście bin w wydaniu goldenhawka może przechowywać dane subkanałowe. (hehe, cóż, człowiek nie jest nieomylny) Sam jednak tego nie sprawdzę, bo cdrwin nie współpracuje z nowymi aspi, a ze starszymi aspi nie pracują moje nagrywarki. W dodatku żadne inne narzędzia nie chcą czytać 2368B/sektor binów+cue lub czytają, ale i tak ignorują te 16 bajtów na końcu. Reszta w mocy (sposób odczytu subów w psx i łamanie tego badziewnego zabezpieczenia przerabiałem nie tak dawno przy robieniu obsługi cdr+sub dla emulatora). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 13.04.2008
Posty: 8
![]() |
W sumie to nic z tego nei zrozumialem
![]() To wyglada tak: Mam gierke Crash Bandicoot 2(i kilka innych czesci)zapakowane winrarem,rozpakowywuje,mam normalny plik taki co sie nagrywa wazy 250mb oraz dochodza do tego dwa inne 1 wazy 1kb zrobiony z sub a fddrugi 10mb zrobiony z ccd.Gdy nagrywam na plytke ps odczytuje jako blad.co mam zrobic by to fdzialalo moze to jasniej wyjdzie? Moze zmienic przy nagruywaniu alkocholem tryb czegos tam.mam ustawiony daw saw czy jakos tak. Ostatnio zmieniany przez Reetou : 14.04.2008 o godz. 19:38 Powód: Połączone 3x ppp |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 13.04.2008
Posty: 8
![]() |
jak mam dopisac to cue do bin?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
> Wypalanie gier BIN [ps2]
![]() Zrób plik tekstowy w ANSI i zrób tak jak na przykładzie w temacie powyżej.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 13.04.2008
Posty: 8
![]() |
a i jbc mam ps2 nie psx dla tego chce na cd i do ps-a2
muglbys mi na gg to troszke okladniej iopisac przeczytam to ale zawszem eicp omoc lepiej a ja raczej jestem graczem nie maniakiem naych ![]() mam cos takiego/:FILE "NAZWA_OBRAZU.BIN" BINARY TRACK 01 MODE2/2352 INDEX 01 00:00:00 wkleic o jakiegos pliku tekstowego? bo w koncu chcialbym pogtrac w tego crasha i medievila ![]() Ostatnio zmieniany przez Berion : 18.04.2008 o godz. 16:07 Powód: //quatro post... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I co w zwi***261;zku z tym?
![]() Cytat:
Jak to dok***322;adniej? Przecie***380; m***243;wi***281; po ludzku: zr***243;b plik tekstowy i wpisz w niego to co we wzorze. Oczywi***347;cie tylko zmie***324; nazw***281; pliku na swoj***261;. Zapisz go w ANSI i zmie***324; nazw***281; na np. dupa.cue. To jest z zakresu: "podstawowa obs***322;uga komputera". ![]() PS: edytuj posty bo to jest forum, a nie chat.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 13.04.2008
Posty: 8
![]() |
a
zrozumailem co pwoiedziales ale3 co to jest ANSI to nie wiem.i gdzie tyen wzor?bo sa dwa,twuj i jakiegosk olesia.i bez tego pliku a120% wogule nie odczytujet ej gry:/
Ostatnio zmieniany przez szokerek : 18.04.2008 o godz. 16:28 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cytat:
Można by tak po Polsku? To jest już Twój któryś z kolei post napisany głagolicą...
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 13.04.2008
Posty: 8
![]() |
a jak sie nazywa ten tekstwoy z windowa?bo mam tekstwoy,sformatowany worldpa i jakies inne gowna.donra nawet jak znajde odp na bina to jak zrobic by ccd,zwykly plik i sub nagraly mi sie naplytke i dzialaly?bo jakos nie wychodzi:/
i to sdamo z plikami img,sub i ccd jako plik takze nie wiem jak nagrac Ostatnio zmieniany przez Berion : 19.04.2008 o godz. 16:43 Powód: //jeśli nikt nie odpowiedział na poprzedni post to go edytuj, zamiast dopisywać nowe. Upominam ostatni raz. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Dyskusja | Autor | Forum | Odpow. | Ostatni Post |
Polskie Radio BIS upadło - Czyli cenzure w Polsce czas zacząć... | Qbi@k | Off topic | 73 | 03.10.2013 18:16 |
AVI -> VCD [poradnik] | sc0rpi0 | DVD-Video | 282 | 28.11.2011 12:34 |
nie dziala nagrany plik | MrBiedrona | Napędy optyczne DVD | 17 | 22.10.2005 15:57 |
??? eMule ??? | siwy_mw | Off topic | 92 | 09.09.2004 21:38 |
Pranie #@$%*& ! | mr_spock | Off topic | 55 | 06.09.2004 13:01 |