![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Nagrywanie/kopiowanie gier na konsole Problemy, dyskusje na temat kopiowania płyt na konsole. |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Ocena dyskusji | Tryby wyświetlania |
![]() |
#1 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Obrazy gier dla PS3
Dane na "PS3 BD-ROM" są zaszyfrowane i prawdopodobnie w locie odszyfrowuje je CellOS (a nie fw ODD). ODDE używają obrazów płyt, które są teoretycznie 1:1, czyli właśnie zaszyfrowane.
My się jednak zajmijmy niezaszyfrowanymi, które również (!) i podobno (nie sprawdzałem) dają się zamontować. Różnica pomiędzy zwykłym *.iso (ISO9660/UDF2.50) a tym specjalnym, które rozumie PS3 polega na umieszczeniu na 0x800 licencji. Są to po prostu dwa ciągi w ASCII oddzielone 4b 0x00. Kod:
506C617953746174696F6E3300000000 424C45532D3031373934202020202020 20202020202020202020202020202020 Czyli: PlayStation3 + padding zerami GameID + padding spacjami - - - Dlaczego o tym napisałem? Ponieważ wszystkie te programy do konwersji obrazów wymagają niepotrzebnie dodatkowych bibliotek i programów. Po co, jak to jest bardzo prosta modyfikacja... Tak sobie myślę, jeśli GameID nie jest do niczego potrzebne to można stworzyć uniwersalny patch np. *.ppf bez całej gamy tego bloatware... Ewentualnie samemu sobie ręcznie zmieniać w hex edytorze (polecam prosty, lekki i darmowy HxD albo kombajn Hex Workshop). - - - Zrobiłem patch. Jak przetestować? 1. Zrobić obraz z ISO9660/UDF v2.50 z plików i folderów na komputerze np. ImgBurnem. Chodzi o to aby to było zwykłe, czyste ISO. 2. Spatchować je za pomocą np. PPF-O-Matic v3.0. 3. Zamontować grę i ja odpalić. 4. Jeśli pójdzie to sprawdzić czy robi save o pustym GameID czy prawidłowym, zgodnym z id gry.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF Ostatnio zmieniany przez Berion : 06.12.2013 o godz. 13:34 |
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
Moderator
![]() Data rejestracji: 26.10.2008
Lokalizacja: Carnew
Posty: 6,830
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ale mam rozumiec ze aby uruchomic obraz potrzebny jest cobra 7.0 ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak, dowolny CFW z kobrą. Są obecnie trzy: Mirabeli, Habiba i ten zmodyfikowany Rogero przez pracownika Cobra Team.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Moderator
![]() Data rejestracji: 26.10.2008
Lokalizacja: Carnew
Posty: 6,830
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mam te wszystkie ale i tak czekam na rebug i wtedy zobaczymy , ale ciekawe info
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja też właśnie czekam.
![]() Ale chciałem dziś sobie zrobić obraz i taka mnie refleksja naszła.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skopiowałem do *.iso przez DDA w mM grę Mirror's Edge. Jednak przy próbie uruchomienia (CEX CFW 4.53 Habib v1.03, mM v4.53.03) dostaję komunikat, że obraz jest uszkodzony lub zaszyfrowany... Nie jest ani jeden ani drugi i ma odpowiednie dane na 0x800. mM wykrywa payload Cobra. O co tutaj chodzi?
Wypluwa komunikat: Kod:
ISO TYPE: 32 ISO SEGS: 1 ISO PATH (I): <ścieżka do obrazu> ISO PATH (O): <ścieżka do obrazu> ERROR: ENCRYPTED/INVALID ISO
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF Ostatnio zmieniany przez Berion : 26.12.2013 o godz. 18:11 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
eŁDeZet Ma(j)ster
Data rejestracji: 05.04.2005
Lokalizacja: Uć
Posty: 2,516
![]() ![]() ![]() ![]() |
Najnowszy mM? Wiem, że to tylko półśrodek ale spróbuj zamontować grę poprzez WebMAN-a.
__________________
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ostatnio zmieniany przez Berion : 02.01.2014 o godz. 23:15 Powód: //Szczuru, po co cytujesz post nad sobą? ;p |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skoro mM nie montuje to i WebMen nie zamontuje, problem musi leżeć gdzie indziej.
Zrobiłem teraz jeszcze dwa: jeden przez ten wynalazek psisotool i drugi z moją dummy licencją. Ten pierwszy powinien iść. Jedyne różnica pomiędzy tym posektorowym (niby posektorowy ale odszyfrowany hmm), a tym grzebanym to brak UDF 2.50 w grzebanym. Oba to mode1 2048, jedna zamknięta sesja i oba mają ISO9660+Joliet. Jeszcze takie drobiazgi jak w grzebanym ucięte nazwy powyżej 8+3 dla ISO9660 i etykieta PS3VOLUME zamiast ME_cośtamcośtam. No ale to raczej bez znaczenia dla samego montowania. - - - Więc tak, ten sam komunikat błędu. Natomiast mM widzi tylko obraz który sam zrobił i tylko ten który zrobił psisotool, mojego nie. To ja nie rozumiem w czym problem. Co ciekawe, IrisMAN z kolei nie widzi *.iso wykonanego przez mM, nie widzi też mojego, ale za to widzi ten wykonany przez ps3isotool. Pozwala go zamontować, ale przy próbie uruchomienia dostaję 80010017. ![]() Zmieniłem fw z tego Habiba na zwykłego Rogero-Cobra i jest to samo. Robię właśnie obraz Mirror's Edge na PC (moja nagrywarka widzi płytę ![]() - - - Sukces! Okazuje się, że:
Kod:
ps3dec d key <16b klucz DHK> <zaszyfrowany obraz w *.iso> ![]() Natomiast ps3isotool robi obraz niepoprawny. Spróbuję wyśledzić różnice i zrobić poradnik jak samemu zbudować taki obraz (mój poprzedni patch jest za ubogi, czegoś jeszcze brakuje).
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF Ostatnio zmieniany przez Berion : 03.01.2014 o godz. 13:06 Powód: //qp |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Moderator
![]() Data rejestracji: 26.10.2008
Lokalizacja: Carnew
Posty: 6,830
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
czekamy
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lipa będzie z patcha uniwersalnego. Na początku jest (chociaż nie wiem jeszcze jak) zapisywana liczba zajmowanych sektorów.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Moderator
![]() Data rejestracji: 26.10.2008
Lokalizacja: Carnew
Posty: 6,830
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ciekawi mnie jak to jest zrobione ze jedne napedy widza plyte a drugie nie , trzeba by wziac porownac FW zblizonych napedow i zobaczyc roznice moze jest jakis Haczyk .
BTW podziel sie modelem nagrywarki ktora widzi plyte moze bede miec gdziec lezaca luzem ![]() Ostatnio zmieniany przez misiozol : 04.01.2014 o godz. 10:55 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Moderator
![]() Data rejestracji: 26.10.2008
Lokalizacja: Carnew
Posty: 6,830
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kurcze pogubilem sie w tych tematch
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dzisiaj będzie poradnik jak to skopiować/odczytać klucze/odszyfrować.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Moderator
![]() Data rejestracji: 26.10.2008
Lokalizacja: Carnew
Posty: 6,830
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hehe Berion ty to spisz wogule czy doba u ciebie ma 36 godzin, skad ty czas bierzesz na to wszystko tylko sie cieszyc
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Dyskusja | Autor | Forum | Odpow. | Ostatni Post |
PS3 - Pobożne życzenia... | Berion | Homebrew | 8 | 11.06.2010 11:50 |
Pomoc przy nagrywaniu filmów i gier dla kart zakupionej na allegro | hcpolak | Homebrew | 0 | 02.02.2010 15:11 |
PS3 - numery katalogowe | Berion | Inne | 10 | 21.12.2009 08:22 |
Kopie zapasowe gier na PS3 | KarolluZ | Nagrywanie/kopiowanie gier na konsole | 16 | 21.03.2009 21:56 |
Kopiowanie zabezpieczonych gier v1.64a | VLuka | FAQ | 0 | 29.12.2002 17:43 |