![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Homebrew Aplikacje, emulatory, biosy, dashe, exploity etc. |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Ocena dyskusji | Tryby wyświetlania |
![]() |
#601 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Powyższy warunek + taki że musi być zgodny. Jak nie będzie to krótko mówiąc dupa zbita.
![]() Gdyby cross region był taki łatwy do wykonania byłaby taka opcja w instalatorze nie sądzisz? Zresztą, od jakiegoś czasu do TODO dla wersji 1.8c/1.9 zaproponowałem możliwość zrobienia dumpa i odczyt MCID z/na zew. na mc/mass. Wtedy można by poprosić kogoś z internetu o zrobienie obrazu karty ze swoją instalacją, przesłanie, wgranie tego na kartę osoby która o to prosiła i podmianę tego identyfikatora bezpośrednio w FMCB. Mógłbym nawet wtedy dać na stronę gotowe obrazy dla multi dla wszystkich 8 regionów (chociaż sądząc po pytaniach userów którzy przerasta granice pojmowania sama instalacja na karcie to podmiana mcid byłaby dla nich czymś na miarę rozszczepienia jądra atomu ![]()
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF Ostatnio zmieniany przez Berion : 14.11.2009 o godz. 23:26 |
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#602 |
Guru
Data rejestracji: 05.11.2004
Lokalizacja: Sligo;)
Posty: 6,303
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
A w ogole jest free mc boot jeszcze rozwijany? Jest moze jakas oficjalna strona projektu?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#603 | |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cytat:
ALE - jest jeszcze całkiem sporo do zrobienia w tej kwestii i Jimmi ponoć ma jeszcze do tego kiedyś wrócić, także nie można definitywnie powiedzieć, że koniec z FMCB. I tak w obecnej formie bije na głowę Memor32 i MemoryPlus razem wzięte. Co jest do zrobienia? Na pewno to żeby FMCB dał się zainstalować uruchamiany przez inny program z nośników optycznych (w tej chwili się nie da bo nie będzie znajdować zew. plików mimo, że one tam są), kwestia tego MCID i najciekawsza to opracowanie tego samego ale dla HDD (IDE oczywiście). Czas pokaże. Oficjalna strona projektów FMCB i ESR to forum psx-scene.com. - - - Mam też małą prośbą do użytkowników, którzy chcą wesprzeć tutorial. ![]() ![]()
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF Ostatnio zmieniany przez Berion : 15.11.2009 o godz. 13:42 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#604 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 21.11.2009
Posty: 23
![]() |
Witam, jeśli będe miał konsole ps2 z wgranym na karcie pamięci FMCB to będe mógł odpalać gierki z psx?? (mam dwie kopie zapasowe które chciałbym uruchomić), pytam dlatego bo już się zamotałem czytając artykuł o ps2, pisze tam że traci się kontrole nad konsolą gdy przechodzi ona w tryb psx z ps2 i "kasowana zostaje karta pamięci"
![]() ![]() Sorki jeżeli jest to proste pytanie a ja tak lamie ![]() Ostatnio zmieniany przez pavel54 : 21.11.2009 o godz. 18:36 |
![]() |
![]() |
![]() |
#605 |
Guru
Data rejestracji: 05.11.2004
Lokalizacja: Sligo;)
Posty: 6,303
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Zacytowal bys ten fragment o usuwaniu save'ow z karty. Nie uruchomisz kopii gry z psx'a.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#606 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 21.11.2009
Posty: 23
![]() |
Aha, no trudno
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#607 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
No właśnie, zacytuj bo coś pomieszałeś.
![]()
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
![]() |
![]() |
![]() |
#608 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 21.11.2009
Posty: 23
![]() |
Prosze bardzo:
"Zastanawiające jest to w jaki sposób te gry są emulowane, bowiem po przejściu w tryb PSX, całkowicie tracimy kontrolę nad PS2 (uruchamia się kernel PSXa). Poza tym moduły są ładowane do pamięci IOP, a ten procesor i pamięć są właśnie wykorzystywane podczas pracy w trybie PSX (tylko cpu zostaje zwolniony z 36 do 33MHz), ponadto przy starcie, pamięć zostaje wyczyszczona przez kernel (jeszcze przed przejściem w tryb PSX). Niestety restrykcje są tak duże i wydają się tak nieprzekraczalne, że bez odpowiedniej dokumentacji, prawdopodobnie nigdy nie dowiemy się prawdy (niby jest to rodzaj wirtualizacji, bo kernel PSX działa jak hypervisor, ale wyjście poza ograniczenia sprzętowe jest raczej niemożliwe)." no i jak z tym jest wkońcu ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#609 |
Guru
Data rejestracji: 05.11.2004
Lokalizacja: Sligo;)
Posty: 6,303
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pamiec konsoli a nie to co jest na karcie pamieci
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#610 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 21.11.2009
Posty: 23
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#611 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Aaa, chodzi o cytat ffg z PS2FAQ. No cóż, jest tam mowa o pamięci IOP (I/O Processor), a nie o karcie pamięci. Nie pojmuję jakie to ma odniesienie do FMCB.
W każdym razie na FMCB kopii gier z PSXa z nośnika optycznego nie da się i nigdy nie będzie można uruchomić. Ale za to będzie można uruchomić kopię przez emulator PS2PSXe, który za jakiś czas ujrzy światło dzienne. Na pewno będzie można odpalać gry z hdd, mass i host, czy coś jeszcze dojdzie to nie wiem.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
![]() |
![]() |
![]() |
#612 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 22.11.2009
Posty: 3
![]() |
Witam czy możesz mi tak po koleji wytłumaczyc jak odczytac bios konsoli jak ja wchodze na Debug info to tam nie ma ciągu żadnych cyfr, jak wy to sprawdzacie mam konsole 70004 i 90004 i tu i tu pisze to samo ale nie są to żadne cyfry
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#613 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Przede wszystkim wersja uLE to 4.40.
Jest tam niewiele informacji w tym okienku, więc nie kłopot to znaleźć. Jest to 8 wartości ciurkiem wypisanych. Nie przytoczę dokładnej treści i tego co się pokazuje bo nie pamiętam. przeoczyć się nie da, więc pewnie masz wersję uLE która tego nie odczytuje. Użyj 4.40 i będziesz mieć pewność.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
![]() |
![]() |
![]() |
#614 |
Wyjadacz ;)
Data rejestracji: 02.02.2009
Lokalizacja: K-g
Posty: 248
![]() |
Na SCPH-90004 wyglądać będzie mniej wiecej tak:
uLE v4.39 MICS\DEBUG INFO Debug Info Screen: rom0: ROVER == "0230EC20080220_" argc == 1 argy (0) -- "mass:uLE v4.39/BOOT.ELF;1" boot_path == "Cdrom0: \uLE v4.39/BOOT.ELF;1" LauchElfDir == "cdrom0: \uLE v4.39"
__________________
SCPH-50004 SS Ripper 3.41 NA+HDD 80GB |
![]() |
![]() |
![]() |
#615 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 22.11.2009
Posty: 3
![]() |
Ja mam tego uLE v.4.28 może dlatego mi tego nie pokazuje sprawdze jakies inne wersje narazie dzięki!
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
ban, free, free mc boot, free mcboot, free mcboot ps2 fat slim, instalacja, jimmi, katroll, konsola, mcboot, neme, pomoc, ps2, ps2 problem fmcb udf, slim, ważne, zawieszanie |
|
|
![]() |
||||
Dyskusja | Autor | Forum | Odpow. | Ostatni Post |
[ARTYKUŁ][PS2] Zapisywanie save-ów na pendrive lub dysku twardym | Bartez | Homebrew | 108 | 18.03.2012 17:17 |
[ARTYKUŁ][PS2] Formatowanie kart pamięci | Bartez | Homebrew | 25 | 10.10.2010 23:04 |
[ARTYKUŁ][PS2] Moduły dźwiekowe | Bartez | Homebrew | 0 | 28.02.2008 17:07 |