![]() |
Aaa,to nie załapałem:) SPY od dawna robi CFW,testowałem i jest stabilne.
|
jeden SPY jest adminem na http://www.ps3-hack.com.pl/. Ciekawe czy to jego robota...
|
Tak, to chyba od niego ale opinie rozne widzialem, pare brickow tez, wiec trzymam sie rebug'a
|
Jest już FERROX COBRA (7.3) CFW by Alexander,to stabilne rozwiązanie dla grających online :)
Dobrze,że na wersji DEX idzie grać bez zmieniania na wyższe:] |
Na psx-place w developers lunge padło wiele gorzkich słów na temat tego co nie działa w tych wszystkich CFW 4.81. ;p Nie instalujcie ich.
|
Wyszło CFW od Habiba STARBUCKS 4.81 COBRA 7.40
|
Cytat:
|
Zmiany w wężu ;)
Cytat:
|
Eee tam, w drodze i tak jest Rebug. ;]
|
Wczoraj znowu odkopałem moją ps3 i chcę wrzucić jakiś nowszy CFW tylko nie wiem który i proszę Was o pomoc w tym temacie. Obecnie zatrzymałem się na 4.70 jakimś tam nie pamiętam jakim :)
|
rebug 4.80.1, nie ten najnowszy ;)
|
A czemu nie ten najnowszy?
|
Coś na tym Rebugu konsola się wiesza,na 4.80 tego nie mam ;)
|
A testowaliście? Z tego co ja wiem to webMAN MOD inny niż ten Rebugowy, wiesza system na Kobrze 7.30 i nowszej.
|
Mam webmana od Rebuga,gry się ścinają,dość często.Na 4.80 takiego zjawiska brak.
|
Po przeczytaniu kilku stron w temacie nadal nie mam pojęcia co zrobić.
Mam PS3 slim z czymś co się nazywa Rogero w wercji 4.31. i do tego multiman. Nowe tytuły wymagają nowszych oprogramowań typu 4.55 czy 4.60. Widzę, że dużo mówi się tu o Rebug 4.80/4.81, ale nie bardzo wiem jak to wgrać i czy jest to bezpieczne? a |
Normalnie wgrywasz jak kazdy soft i potem aktualizujesz multiman , wazne aby plyty w napedzie nie bylo ;)
|
Nic się nie zmieniło w sposobie instalacji. Przeczytaj PS3 FAQ, trochę już podgnił przez te wszystkie lata, ale w tym aspekcie jeszcze jest strawny. ;)
Tak samo bezpieczne i tak samo niebezpieczne jak wgrywanie każdego innego fw, włączając w to oryginalny. PS: Rebug 4.81.2, w Rebug Toolbox włącz kobrę, dograj sobie webMAN MOD (full) i multiMAN dla 4.81. Poza tym jeśli zależy Ci na danych to zrób kopię rejestru i kluczy per konsola bo potem będzie zębów zgrzytanie jak niejeden się przekonał (także w poradnikach na cdrinfo.pl). |
Dobra pany, a jaki sposób jest na PSN? Jestem na Rebugu 4.81.2, więc rozumiem, że potrzeba spoof 4.82. Później PSNPatch, czy SEN Enabler? Te programy kasują historię uruchamianych programów, więc czegoś takiego jak multiMAN Stealth już się nie używa, tak?
Ten webMAN to tak jakby okrojony multiMAN do ładowania gier jako plugin SPRX (w trybie Cobra)? Ostatnie pytanie, najtrudniejsze, bo ciężko mi znaleźć coś 100% wiarygodnego na internecie. Posiadam parę gier (Call of Duty, GTA V), które mają zabezpieczenia antymodowe. Gdzie można znaleźć te "antiban" ebooty? Bez żadnych czitów, itp. Jeżeli nie można o tym publicznie, to proszę o wiadomość prywatną. ;) |
Ten czyli który? No generalnie webMAN Mod służy do montowania obrazów płyt. ;) To szybsze i wygodniejsze niż przebijanie się przez menusy mM. Ma jeszcze dwie odmiany: sMAN i LaunchPAD. Mnie najbardziej podoba się ten wygląd standardowy.
|
Ok, włączyłem webMANa w opcjach Rebug Toolbox. Faktycznie, wygodniejsze rozwiązanie.
A jak macie ustawione opcje chłodzenia w nim? Ja mam na SYSCON, ale czytałem, że podobno warto włączyć je na 65 stopniach, czy coś takiego. |
Ja mam 35% dla gier ps1/ps3 i 37% dla gier ps2 na fatach i 40% dla ps1/ps3 i 45% dla gier ps2 na slimach.
|
A ja wyłączone. I żyje już 11000 godzin. :D
BTW: Rebug 4.82.1 Lite został wydany. ;) |
No to czekamy na REXa. xD
|
Nie mają DEX OFW 4.82, więc póki co nie ma na co czekać.
PS: na stronie działa koparka z conhive. ;] |
Niedawno został wydany Rebug 4.82.2 LITE:
https://rebug.me/official-rebug-4-82...mar-19th-2018/. |
Rebug 4.82.1 REX/D-REX i Rebug 4.82.1 DECR LE
Został wydany Rebug, tym razem Rebug 4.82.1 REX/D-REX:
https://rebug.me/official-rebug-4-82...-apr-8th-2018/. Wyszedł również Rebug 4.82.1 DECR LE dla "Reference Tool": https://rebug.me/official-rebug-4-82...-apr-8th-2018/. Tu jest link do wideo jak ten cały "Reference Tool" wygląda: https://www.youtube.com/watch?v=l0i3zm3qpOc. |
Mam pytania.
1. Posiadam PS3 FAT z CFW. Przygotowania pod CFW robiłem oczywiście z pomocą Internetu (PS3xploit). Po wykonaniu całego interesu, konsolę odłączyłem od sieci i nie podłączałem jej więcej. Po tym wrzuciłem CFW. Jakie kroki warto wykonać, aby móc spokojnie wrócić na OFW? 2. Da radę przerzucić zawartość konsoli z OFW do tej z CFW bez łączenia z Internetem? |
Gdzies tam Biedron robil poradnik jak wrocic na ofw aczkolwiek za bardzo sensu nie widze powrotu na ofw to tak jak miec bmw alpine i chciec robic z niej serie dla zasady , co do konsoli z OFW i przeniesc na CFW to najszybciej zainstalowac na niej cfw :D bo inaczej przeniesiesz tylko to co nie jest chronione ;)
|
Chciałbym wrócić na OFW aby móc używać towaru kupionego na PS Store. CFW było mi potrzebne po to aby zgrać kilka gier na dysk.
|
Najszybciej ci bedzie zorganizowac druga konsole ;)
|
Mam drugą konsolę. Z OFW. Mam nawet IDPS. Więc niby mogę odszyfrować wszystko i przerzucić do tej z CFW. Wykopię wszystkie pliki z dysku, aby móc używać tego na konsoli z CFW bez netu?
|
Jak masz konsole i masz do niej pliki do odszyfrowania to nie widze problemu , najprosciej podmienic dysk na czysty i z glowy .
|
Czy mając klucze da się bezpośrednio z dysku konsoli odczytać dane? Czy tylko backup rozpakować?
|
Cytat:
Jeśli masz CFW to tutaj poradnik do samego odczytu na Windows: https://konsole.cdrinfo.pl/artykuly/...odszyfrowanie/ W poście nr.22 masz najnowszą wersję opisywanego programu, jest też GUI (nie korzystałem): http://www.psx-place.com/threads/res...d.17932/page-2 Jedyne co się od tamtej pory zdezaktualizowało to wymóg 3.55. Obecnie można na każdym za pomocą innych dumperów w formie modułów, aplikacji czy nawet hybrydy xai_plugin w CFW Tools. - - - Jeśli oba Damiany to ta sama osoba: http://strefapsx.pl/forum/ps3-konsol...oderskiej-ps3/ to odpowiem tutaj: nienormalne. I nie używaj tych batchowych frontendów. Program do edycji nic niewartej kopii systemowej jest tylko jeden, czyli ps3xport: https://github.com/kakaroto/ps3xport Na forum u nas gdzieś niejaki Berion ;p zamieścił binarki dla v0.2 pod Windows (nie polecam bo jest nieprzewidywalna) i Linux. Niestety ten program jest nieskończony, więc bywa że wypakowuje błędnie lub niekompletnie. |
Tak, oba Damiany, to ta sama osoba :F Ten retailer rozpakował tylko połowę pomimo idpsa. Wyrzucił coś w stylu, że "nie można odczytać katalogu 34"
|
Więc go nie używaj. Mówiłem, pracuj na programie, a nie "frontendzie" do niego i na Linuksie, a nie Windows.
IDPS musi być z konsoli na której tworzona była ta kopia. 5 miesięcy temu wszedł jakiś komit dotyczący kopiowania plików, spróbuj. W issues masz aktywne tikety z nierozwiązanymi problemami, wśród nich m.in problemu z kopiami powyżej 4GB (czyli te dzielone na części archive2). To się łatwo kompiluje do dziś, więc nie powinieneś mieć akurat z tym problemów (jak nie chcesz instalować to przecież możesz zrobić to na live; polecam Mint 17.3 lub 18.3). |
Okej. Chciałbym tymczasowo wrócić na OFW. Mógłby mi ktoś powiedzieć czy jakieś wrażliwe dane są przechowywane w tych 16 MB NOR? Takie po których Sony wykryje że było CFW i może mnie obdarować bananem? Ogólnie chciałbym przerzucić swoje kupione gry na FATa aby móc ich tam używać. Po pobraniu licencji i przygotowaniu konsoli pod CFW odpiąłbym ją od Internetu (na multi mi nie zależy, a aktualizacje ściągnę sobie ręcznie).
|
Nie pamiętam. Wydaje mi się, że instalacja fw nie kasuje banku na flashu, tylko nadpisuje istniejące pliki. Jeśli więc miałeś np. Rebug CFW to paczka z Rebug Toolbox i XML z debuga zostaną. I tak dalej. Nie pamiętam już jak to jest. Osobną kwestią jest zawartość HDD.
Jeśli ważne są dla Ciebie tylko te gry + dlc + licencje to prościej będzie jak sobie poszukasz linków bezpośrednich do nich i pobierzesz. Aktywacje zaś zrobisz automatycznie (dla wszystkich CC0) lub z *.rap. Bez sensu ryzykować. Nie odpinaj tylko dezaktywuj konsole via www Sony (ale można tylko wszystkie na raz i to raz na pół roku). |
Mam CFW, chciałbym większy dysk. Jak najsensowniej to zrobić?
Przy okazji. Mam dysk 250GB. Partycja dev_hdd0 zajmuje 181GB, a wolnego miejsca mam w tej chwili niecałe 6GB. Ostatni plik wrzucany przez FTP to 20GB pkg. Gdzie szukać miejsca, które spierniczyło? |
Nic nie spierniczylo tyle zajmuje glupi ps3 OS ktory sobie sam wydziela miejsce , im wiekszy dysk tym on go wiecej zajmuje , taki optymalny dysk to 320gb
|
Rzecz w tym, że te .pkg musiałem zainstalować. A do tego potrzeba 2x tyle miejsca. Po usunięciu tego .pkg nic się nie zwolniło
|
Jeśli tak, to pozostaje Ci wymusić fschk (nie pamiętam jaka flaga na dysku za to odpowiadała) lub sformatować nośnik. Designed by Sony. :D Jeszcze przejrzyj tmp, ale raczej po ptokach i miejsce w UFS2 już ostało alokowane, nawet jeśli pliku nie ma.
Musisz też pamiętać, że serwery FTP na PS3 są niestabilne i że CellOS opóźnia i kolejkuje zapis (więc jak np. coś usuwasz w multiMANie lub klientem FTP to nie usuwa się od razu tylko musisz chwilę odczekać lub zlecić mu inne zadanie). To jest mega wk*ce, ale nie da się tego obejść. Jak przerwiesz tą operację np. wyłączeniem konsoli to skutkuje to zepsutym systemem plików (w sensie, że okupującym miejsce widmo, więc być może to nawet właśnie Twój problem). Aby wymusić fschk, wyłącz "z hebla" konsolę. Przy ponownym uruchomieniu powinna się odpalić w tym trybie i przeskanować fs. Jeśli nie to zrób to podczas jakiejś operacji plikowej w XMB (to już jest niebezpieczne dla tablicy systemu plików, więc ryzykujesz realną utratę wszystkich danych). A najlepiej to poszukaj opisu flag w /mms, czyli dwubajtowych plików o określonej nazwie i zawartości (PS3 sprawdza przy starcie w ten sposób w jakim trybie się odpalić). |
Dzięki, fschk zadziałał :D
1. Plik wrzuciłem przez FTP. 2. Zainstalowałem go (po rozłączeniu FTP). 3. Po zainstalowaniu usunąłem Wcześniej jak coś usuwałem to konsola mieliła chwilę zwalniając miejsce. Przy tym tylko "usunęła" plik i tyle. Czy poza idps i erk jest coś jeszcze do skitrania? Jeżeli usunę pliki gry z poziomu XMB zawierające DLC to rif też przepadnie? |
Nie pamiętam. Pliki licencyjne są w home użytkownika, a nie folderach z grami. Ale kto wie czy konsola ich nie zbierze. Raczej nie, ale głowy za to nie dam. Rób kopie. ;)
Kopia NAND (z bootloaderem)/NOR, xRegistry.sys, licencje jeśli nie są lewe, aktywacja konsoli. |
Ale do odczytania danych z dysku w razie zgonu wystarczy tylko ERK, tak?
Wiesz może co dokładnie modyfikuje PS3Xploit? I czy jest sens używania CFW Dualboot? |
Tak. HDD Key i ENDEC Key są generowane z ERK.
Szczerze powiedziawszy to w ogóle się tym nie interesowałem. Ale w jakim celu ten dual? Ja go użyłem po uprzednim czyszczeniu rury, do synchronizacji trofeów (żeby bana nie dostać) i rzecz jasna powrotu potem na normalny CFW. Granie online mnie nie interesuje, więc nawet nie używałem niczego do maskowania. |
Nie powiem, ale CFW jest mi głównie potrzebne do zgrywania gier z BD. A na DB miałbym drogę powrotną. Patrzyłem się na CFW 4.83 od littlebalupa i teoretycznie byłoby najlepsze - zmodyfikowane dwa pliki, ale o takiej samym rozmiarze co oryginalne.
|
Pany, nie mogę usunąć folderu rebug z flash0. Klikam nań usuń, błędu żadnego nie wywala, ale też go nie usuwa. Ocb?
|
Nie ma czegoś takiego jak "flash0" w PS3... Gdybyś jednak miał na myśli dev_flash, dev_flash2 i 3 to są montowane tylko do odczytu o czym komunikat informuje gdybyś tylko go przeczytał. :P
Do wprowadzania zmian jest dev_blind. To jest cały flash/vflash z rwx. |
Rebug 4.84.1 LITE - Cobra 7.55 - Toolbox 2.02.17
Został wydany Rebug 4.84.1 LITE - Cobra 7.55 - Toolbox 2.02.17:
https://rebug.me/official-rebug-4-84...-mar-3rd-2019/. |
Cytat:
|
Przynajmniej wydaje mi się, że jakiś komunikat o tym informujący jest. Ale nie ważne, dev_blind służy do zmian na flash i można go ustawić zarówno w mM (trzeba włączyć w opcjach, zmiana per instancja) jak i webMAN Mod dla FTP (zmiana na stałe, i polecam na stałe bo w razie W nie trzeba reinstalować fw tylko nadpisać coś co się zepsuło via FTP; chyba że zepsuło się na amen i jest permbrick ;p).
|
Rebug 4.84.1 REX/D-REX - Cobra 8.01 - Toolbox 2.03.01
Dzisiaj (10\03\2019) wyszedł Rebug 4.84.1 REX/D-REX - Cobra 8.01 - Toolbox 2.03.01:
https://rebug.me/official-rebug-4-84...mar-10th-2019/. Oraz Rebug 4.84.1 DECR LE - Cobra 8.01 - Toolbox 2.02.12 DECR ED: https://rebug.me/official-rebug-4-84...mar-10th-2019/. |
Rebug 4.85.1 LITE - Cobra 8.2 - Toolbox 2.03.03
Dzisiaj (27\10\2019) wyszedł nowy Rebug 4.85.1 LITE - Cobra 8.2 - Toolbox 2.03.03:
https://rebug.me/official-rebug-4-85...oct-27th-2019/. |
no to czekamy na pelna wersje .
|
Toż to jest pełna wersja, tylko że nie posiada opcji z konsol developerskich (DEX).
Dla większości osób ta wersja powinna być w sam raz. |
Dla mnie nie :P
|
A jaka to konkretnie opcja jest ci tak wielce potrzebna, że nie ma jej w LITE?
|
Funkcje z dex :P
|
I to pewnie najlepiej wszystkie na raz. :P
|
Wyszło CFW 4.89 Evilnat (CEX):
https://www.psx-place.com/threads/cf...8-3-cex.37294/. |
A czy mając ferrox 4.86 mogę bez problemu wgrać inny cfw 4.87 np lub jak wyżej 4.89 ?
|
Mozesz
|
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 13:03. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.