Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Homebrew (https://forum.cdrinfo.pl/f106/)
-   -   [PS3] Custom Firmware (https://forum.cdrinfo.pl/f106/ps3-custom-firmware-87638/)

Trilu 02.11.2016 07:01

Aaa,to nie załapałem:) SPY od dawna robi CFW,testowałem i jest stabilne.

frog 02.11.2016 10:31

jeden SPY jest adminem na http://www.ps3-hack.com.pl/. Ciekawe czy to jego robota...

loki7777 02.11.2016 12:45

Tak, to chyba od niego ale opinie rozne widzialem, pare brickow tez, wiec trzymam sie rebug'a

Trilu 03.11.2016 08:15

Jest już FERROX COBRA (7.3) CFW by Alexander,to stabilne rozwiązanie dla grających online :)
Dobrze,że na wersji DEX idzie grać bez zmieniania na wyższe:]

Berion 05.11.2016 13:07

Na psx-place w developers lunge padło wiele gorzkich słów na temat tego co nie działa w tych wszystkich CFW 4.81. ;p Nie instalujcie ich.

Trilu 08.12.2016 19:51

Wyszło CFW od Habiba STARBUCKS 4.81 COBRA 7.40

mgit 08.12.2016 20:00

Cytat:

Napisany przez Trilu (Post 1373160)
Wyszło CFW od Habiba STARBUCKS 4.81 COBRA 7.40

Znany są zmiany w porównaniu z Rebug? :fiu:

Trilu 08.12.2016 20:26

Zmiany w wężu ;)
Cytat:

COBRA 7.40:
1. stage0_base updated for faster boot timings
2. no more debug texts overwritten for devs
3. syscall 15 added
4. updates hashes to cobra internally
UPDATE HASH:
Make a text file named hash_recheck.txt
inside the file put new hashes in format filename:hash per line(e.g vsh.self:a0000101002e6534)
paste this file at /dev_hdd0/hash_recheck.txt
reboot ps3 and then reboot again
SYSCALL 15:
allows calling of any lv2 internal function like internal memcpy to dump lv2. e.g(memcpy(dst, source, size, symbol);)
this also allows developers to execute their own payload at an address e.g you paste payload at 0x3d98 and then execute through sc15
example has been attached with new include file named "sc10_15.h"
OTHER CHANGES COMPARED:
with ALL the current cobra cfw released they have a stage0 bug which overwrites another function stack, which could cause instability
one i checked didnt had hdd cinavia patched, this has it done

Berion 11.12.2016 02:21

Eee tam, w drodze i tak jest Rebug. ;]

ynsiwy 18.12.2016 11:53

Wczoraj znowu odkopałem moją ps3 i chcę wrzucić jakiś nowszy CFW tylko nie wiem który i proszę Was o pomoc w tym temacie. Obecnie zatrzymałem się na 4.70 jakimś tam nie pamiętam jakim :)

misiozol 18.12.2016 12:48

rebug 4.80.1, nie ten najnowszy ;)

Berion 18.12.2016 13:35

A czemu nie ten najnowszy?

Trilu 18.12.2016 14:48

Coś na tym Rebugu konsola się wiesza,na 4.80 tego nie mam ;)

Berion 18.12.2016 23:34

A testowaliście? Z tego co ja wiem to webMAN MOD inny niż ten Rebugowy, wiesza system na Kobrze 7.30 i nowszej.

Trilu 19.12.2016 07:29

Mam webmana od Rebuga,gry się ścinają,dość często.Na 4.80 takiego zjawiska brak.

aria 21.02.2017 10:11

Po przeczytaniu kilku stron w temacie nadal nie mam pojęcia co zrobić.

Mam PS3 slim z czymś co się nazywa Rogero w wercji 4.31. i do tego multiman. Nowe tytuły wymagają nowszych oprogramowań typu 4.55 czy 4.60. Widzę, że dużo mówi się tu o Rebug 4.80/4.81, ale nie bardzo wiem jak to wgrać i czy jest to bezpieczne?

a

misiozol 21.02.2017 14:45

Normalnie wgrywasz jak kazdy soft i potem aktualizujesz multiman , wazne aby plyty w napedzie nie bylo ;)

Berion 21.02.2017 18:02

Nic się nie zmieniło w sposobie instalacji. Przeczytaj PS3 FAQ, trochę już podgnił przez te wszystkie lata, ale w tym aspekcie jeszcze jest strawny. ;)

Tak samo bezpieczne i tak samo niebezpieczne jak wgrywanie każdego innego fw, włączając w to oryginalny.

PS: Rebug 4.81.2, w Rebug Toolbox włącz kobrę, dograj sobie webMAN MOD (full) i multiMAN dla 4.81. Poza tym jeśli zależy Ci na danych to zrób kopię rejestru i kluczy per konsola bo potem będzie zębów zgrzytanie jak niejeden się przekonał (także w poradnikach na cdrinfo.pl).

Iskander 28.11.2017 19:12

Dobra pany, a jaki sposób jest na PSN? Jestem na Rebugu 4.81.2, więc rozumiem, że potrzeba spoof 4.82. Później PSNPatch, czy SEN Enabler? Te programy kasują historię uruchamianych programów, więc czegoś takiego jak multiMAN Stealth już się nie używa, tak?
Ten webMAN to tak jakby okrojony multiMAN do ładowania gier jako plugin SPRX (w trybie Cobra)?

Ostatnie pytanie, najtrudniejsze, bo ciężko mi znaleźć coś 100% wiarygodnego na internecie. Posiadam parę gier (Call of Duty, GTA V), które mają zabezpieczenia antymodowe. Gdzie można znaleźć te "antiban" ebooty? Bez żadnych czitów, itp. Jeżeli nie można o tym publicznie, to proszę o wiadomość prywatną. ;)

Berion 01.12.2017 01:29

Ten czyli który? No generalnie webMAN Mod służy do montowania obrazów płyt. ;) To szybsze i wygodniejsze niż przebijanie się przez menusy mM. Ma jeszcze dwie odmiany: sMAN i LaunchPAD. Mnie najbardziej podoba się ten wygląd standardowy.

Iskander 03.12.2017 21:34

Ok, włączyłem webMANa w opcjach Rebug Toolbox. Faktycznie, wygodniejsze rozwiązanie.

A jak macie ustawione opcje chłodzenia w nim? Ja mam na SYSCON, ale czytałem, że podobno warto włączyć je na 65 stopniach, czy coś takiego.

A youkai of love 04.12.2017 11:42

Ja mam 35% dla gier ps1/ps3 i 37% dla gier ps2 na fatach i 40% dla ps1/ps3 i 45% dla gier ps2 na slimach.

Berion 04.12.2017 13:09

A ja wyłączone. I żyje już 11000 godzin. :D

BTW: Rebug 4.82.1 Lite został wydany. ;)

A youkai of love 04.12.2017 20:55

No to czekamy na REXa. xD

Berion 05.12.2017 19:27

Nie mają DEX OFW 4.82, więc póki co nie ma na co czekać.

PS: na stronie działa koparka z conhive. ;]

Jolek 28.03.2018 18:12

Niedawno został wydany Rebug 4.82.2 LITE:
https://rebug.me/official-rebug-4-82...mar-19th-2018/.

Jolek 15.04.2018 08:29

Rebug 4.82.1 REX/D-REX i Rebug 4.82.1 DECR LE
 
Został wydany Rebug, tym razem Rebug 4.82.1 REX/D-REX:
https://rebug.me/official-rebug-4-82...-apr-8th-2018/.

Wyszedł również Rebug 4.82.1 DECR LE dla "Reference Tool":
https://rebug.me/official-rebug-4-82...-apr-8th-2018/.

Tu jest link do wideo jak ten cały "Reference Tool" wygląda:
https://www.youtube.com/watch?v=l0i3zm3qpOc.

damian1994 16.05.2018 15:49

Mam pytania.
1. Posiadam PS3 FAT z CFW. Przygotowania pod CFW robiłem oczywiście z pomocą Internetu (PS3xploit). Po wykonaniu całego interesu, konsolę odłączyłem od sieci i nie podłączałem jej więcej. Po tym wrzuciłem CFW. Jakie kroki warto wykonać, aby móc spokojnie wrócić na OFW?

2. Da radę przerzucić zawartość konsoli z OFW do tej z CFW bez łączenia z Internetem?

misiozol 16.05.2018 19:02

Gdzies tam Biedron robil poradnik jak wrocic na ofw aczkolwiek za bardzo sensu nie widze powrotu na ofw to tak jak miec bmw alpine i chciec robic z niej serie dla zasady , co do konsoli z OFW i przeniesc na CFW to najszybciej zainstalowac na niej cfw :D bo inaczej przeniesiesz tylko to co nie jest chronione ;)

damian1994 17.05.2018 15:46

Chciałbym wrócić na OFW aby móc używać towaru kupionego na PS Store. CFW było mi potrzebne po to aby zgrać kilka gier na dysk.

misiozol 17.05.2018 15:57

Najszybciej ci bedzie zorganizowac druga konsole ;)

damian1994 17.05.2018 16:43

Mam drugą konsolę. Z OFW. Mam nawet IDPS. Więc niby mogę odszyfrować wszystko i przerzucić do tej z CFW. Wykopię wszystkie pliki z dysku, aby móc używać tego na konsoli z CFW bez netu?

misiozol 17.05.2018 20:33

Jak masz konsole i masz do niej pliki do odszyfrowania to nie widze problemu , najprosciej podmienic dysk na czysty i z glowy .

damian1994 25.05.2018 18:28

Czy mając klucze da się bezpośrednio z dysku konsoli odczytać dane? Czy tylko backup rozpakować?

MajsterPopsuj 25.05.2018 23:04

Cytat:

Napisany przez damian1994 (Post 1405366)
Czy mając klucze da się bezpośrednio z dysku konsoli odczytać dane? Czy tylko backup rozpakować?

Zależy jakie klucze... Do wygenerowania HDD i ENDEC Key potrzebujesz ERK (EID Root Key). Nie do uzyskania na konsolach BEZ cfw. I nie to, żeby się w ogóle nie dało tylko, że nikt nie zaprojektował exploitu (mowa o OFW) do wyciągania ERK (jest częścią Met loadera, który jest chroniony w łańcuchu zaraz po Boot loaderze, więc to wyższa szkoła jazdy niż IDPS, który jest w wielu miejscach nawet nieukrywany (nie wiem jak to wygląda w CECH-3xxx i nowszych, o ile ktokolwiek wie ;])).

Jeśli masz CFW to tutaj poradnik do samego odczytu na Windows:
https://konsole.cdrinfo.pl/artykuly/...odszyfrowanie/

W poście nr.22 masz najnowszą wersję opisywanego programu, jest też GUI (nie korzystałem):
http://www.psx-place.com/threads/res...d.17932/page-2

Jedyne co się od tamtej pory zdezaktualizowało to wymóg 3.55. Obecnie można na każdym za pomocą innych dumperów w formie modułów, aplikacji czy nawet hybrydy xai_plugin w CFW Tools.

- - -

Jeśli oba Damiany to ta sama osoba:
http://strefapsx.pl/forum/ps3-konsol...oderskiej-ps3/

to odpowiem tutaj: nienormalne. I nie używaj tych batchowych frontendów. Program do edycji nic niewartej kopii systemowej jest tylko jeden, czyli ps3xport:
https://github.com/kakaroto/ps3xport

Na forum u nas gdzieś niejaki Berion ;p zamieścił binarki dla v0.2 pod Windows (nie polecam bo jest nieprzewidywalna) i Linux. Niestety ten program jest nieskończony, więc bywa że wypakowuje błędnie lub niekompletnie.

damian1994 26.05.2018 09:26

Tak, oba Damiany, to ta sama osoba :F Ten retailer rozpakował tylko połowę pomimo idpsa. Wyrzucił coś w stylu, że "nie można odczytać katalogu 34"

MajsterPopsuj 26.05.2018 10:38

Więc go nie używaj. Mówiłem, pracuj na programie, a nie "frontendzie" do niego i na Linuksie, a nie Windows.

IDPS musi być z konsoli na której tworzona była ta kopia. 5 miesięcy temu wszedł jakiś komit dotyczący kopiowania plików, spróbuj. W issues masz aktywne tikety z nierozwiązanymi problemami, wśród nich m.in problemu z kopiami powyżej 4GB (czyli te dzielone na części archive2). To się łatwo kompiluje do dziś, więc nie powinieneś mieć akurat z tym problemów (jak nie chcesz instalować to przecież możesz zrobić to na live; polecam Mint 17.3 lub 18.3).

damian1994 26.05.2018 12:26

Okej. Chciałbym tymczasowo wrócić na OFW. Mógłby mi ktoś powiedzieć czy jakieś wrażliwe dane są przechowywane w tych 16 MB NOR? Takie po których Sony wykryje że było CFW i może mnie obdarować bananem? Ogólnie chciałbym przerzucić swoje kupione gry na FATa aby móc ich tam używać. Po pobraniu licencji i przygotowaniu konsoli pod CFW odpiąłbym ją od Internetu (na multi mi nie zależy, a aktualizacje ściągnę sobie ręcznie).

MajsterPopsuj 26.05.2018 18:11

Nie pamiętam. Wydaje mi się, że instalacja fw nie kasuje banku na flashu, tylko nadpisuje istniejące pliki. Jeśli więc miałeś np. Rebug CFW to paczka z Rebug Toolbox i XML z debuga zostaną. I tak dalej. Nie pamiętam już jak to jest. Osobną kwestią jest zawartość HDD.

Jeśli ważne są dla Ciebie tylko te gry + dlc + licencje to prościej będzie jak sobie poszukasz linków bezpośrednich do nich i pobierzesz. Aktywacje zaś zrobisz automatycznie (dla wszystkich CC0) lub z *.rap. Bez sensu ryzykować.

Nie odpinaj tylko dezaktywuj konsole via www Sony (ale można tylko wszystkie na raz i to raz na pół roku).

damian1994 05.01.2019 19:17

Mam CFW, chciałbym większy dysk. Jak najsensowniej to zrobić?

Przy okazji. Mam dysk 250GB. Partycja dev_hdd0 zajmuje 181GB, a wolnego miejsca mam w tej chwili niecałe 6GB. Ostatni plik wrzucany przez FTP to 20GB pkg. Gdzie szukać miejsca, które spierniczyło?

misiozol 05.01.2019 22:24

Nic nie spierniczylo tyle zajmuje glupi ps3 OS ktory sobie sam wydziela miejsce , im wiekszy dysk tym on go wiecej zajmuje , taki optymalny dysk to 320gb

damian1994 05.01.2019 23:33

Rzecz w tym, że te .pkg musiałem zainstalować. A do tego potrzeba 2x tyle miejsca. Po usunięciu tego .pkg nic się nie zwolniło

MajsterPopsuj 06.01.2019 10:59

Jeśli tak, to pozostaje Ci wymusić fschk (nie pamiętam jaka flaga na dysku za to odpowiadała) lub sformatować nośnik. Designed by Sony. :D Jeszcze przejrzyj tmp, ale raczej po ptokach i miejsce w UFS2 już ostało alokowane, nawet jeśli pliku nie ma.

Musisz też pamiętać, że serwery FTP na PS3 są niestabilne i że CellOS opóźnia i kolejkuje zapis (więc jak np. coś usuwasz w multiMANie lub klientem FTP to nie usuwa się od razu tylko musisz chwilę odczekać lub zlecić mu inne zadanie). To jest mega wk*ce, ale nie da się tego obejść. Jak przerwiesz tą operację np. wyłączeniem konsoli to skutkuje to zepsutym systemem plików (w sensie, że okupującym miejsce widmo, więc być może to nawet właśnie Twój problem).

Aby wymusić fschk, wyłącz "z hebla" konsolę. Przy ponownym uruchomieniu powinna się odpalić w tym trybie i przeskanować fs. Jeśli nie to zrób to podczas jakiejś operacji plikowej w XMB (to już jest niebezpieczne dla tablicy systemu plików, więc ryzykujesz realną utratę wszystkich danych). A najlepiej to poszukaj opisu flag w /mms, czyli dwubajtowych plików o określonej nazwie i zawartości (PS3 sprawdza przy starcie w ten sposób w jakim trybie się odpalić).

damian1994 06.01.2019 13:23

Dzięki, fschk zadziałał :D

1. Plik wrzuciłem przez FTP.
2. Zainstalowałem go (po rozłączeniu FTP).
3. Po zainstalowaniu usunąłem

Wcześniej jak coś usuwałem to konsola mieliła chwilę zwalniając miejsce. Przy tym tylko "usunęła" plik i tyle.

Czy poza idps i erk jest coś jeszcze do skitrania?

Jeżeli usunę pliki gry z poziomu XMB zawierające DLC to rif też przepadnie?

MajsterPopsuj 07.01.2019 00:11

Nie pamiętam. Pliki licencyjne są w home użytkownika, a nie folderach z grami. Ale kto wie czy konsola ich nie zbierze. Raczej nie, ale głowy za to nie dam. Rób kopie. ;)

Kopia NAND (z bootloaderem)/NOR, xRegistry.sys, licencje jeśli nie są lewe, aktywacja konsoli.

damian1994 07.01.2019 10:24

Ale do odczytania danych z dysku w razie zgonu wystarczy tylko ERK, tak?

Wiesz może co dokładnie modyfikuje PS3Xploit?
I czy jest sens używania CFW Dualboot?

MajsterPopsuj 07.01.2019 17:01

Tak. HDD Key i ENDEC Key są generowane z ERK.

Szczerze powiedziawszy to w ogóle się tym nie interesowałem.

Ale w jakim celu ten dual? Ja go użyłem po uprzednim czyszczeniu rury, do synchronizacji trofeów (żeby bana nie dostać) i rzecz jasna powrotu potem na normalny CFW. Granie online mnie nie interesuje, więc nawet nie używałem niczego do maskowania.

damian1994 14.01.2019 18:58

Nie powiem, ale CFW jest mi głównie potrzebne do zgrywania gier z BD. A na DB miałbym drogę powrotną. Patrzyłem się na CFW 4.83 od littlebalupa i teoretycznie byłoby najlepsze - zmodyfikowane dwa pliki, ale o takiej samym rozmiarze co oryginalne.

damian1994 04.03.2019 21:50

Pany, nie mogę usunąć folderu rebug z flash0. Klikam nań usuń, błędu żadnego nie wywala, ale też go nie usuwa. Ocb?

MajsterPopsuj 04.03.2019 22:22

Nie ma czegoś takiego jak "flash0" w PS3... Gdybyś jednak miał na myśli dev_flash, dev_flash2 i 3 to są montowane tylko do odczytu o czym komunikat informuje gdybyś tylko go przeczytał. :P

Do wprowadzania zmian jest dev_blind. To jest cały flash/vflash z rwx.

Jolek 09.03.2019 09:14

Rebug 4.84.1 LITE - Cobra 7.55 - Toolbox 2.02.17
 
Został wydany Rebug 4.84.1 LITE - Cobra 7.55 - Toolbox 2.02.17:
https://rebug.me/official-rebug-4-84...-mar-3rd-2019/.

damian1994 09.03.2019 15:14

Cytat:

Napisany przez MajsterPopsuj (Post 1419052)
Nie ma czegoś takiego jak "flash0" w PS3... Gdybyś jednak miał na myśli dev_flash, dev_flash2 i 3 to są montowane tylko do odczytu o czym komunikat informuje gdybyś tylko go przeczytał. :P

Do wprowadzania zmian jest dev_blind. To jest cały flash/vflash z rwx.

Nie kojarzę żadnego komunikatu, ale dzięki za naprowadzenie na ten dev_blind.

MajsterPopsuj 09.03.2019 18:35

Przynajmniej wydaje mi się, że jakiś komunikat o tym informujący jest. Ale nie ważne, dev_blind służy do zmian na flash i można go ustawić zarówno w mM (trzeba włączyć w opcjach, zmiana per instancja) jak i webMAN Mod dla FTP (zmiana na stałe, i polecam na stałe bo w razie W nie trzeba reinstalować fw tylko nadpisać coś co się zepsuło via FTP; chyba że zepsuło się na amen i jest permbrick ;p).

Jolek 10.03.2019 17:57

Rebug 4.84.1 REX/D-REX - Cobra 8.01 - Toolbox 2.03.01
 
Dzisiaj (10\03\2019) wyszedł Rebug 4.84.1 REX/D-REX - Cobra 8.01 - Toolbox 2.03.01:
https://rebug.me/official-rebug-4-84...mar-10th-2019/.

Oraz Rebug 4.84.1 DECR LE - Cobra 8.01 - Toolbox 2.02.12 DECR ED:
https://rebug.me/official-rebug-4-84...mar-10th-2019/.

Jolek 27.10.2019 16:08

Rebug 4.85.1 LITE - Cobra 8.2 - Toolbox 2.03.03
 
Dzisiaj (27\10\2019) wyszedł nowy Rebug 4.85.1 LITE - Cobra 8.2 - Toolbox 2.03.03:
https://rebug.me/official-rebug-4-85...oct-27th-2019/.

misiozol 27.10.2019 19:33

no to czekamy na pelna wersje .

Jolek 27.10.2019 20:23

Toż to jest pełna wersja, tylko że nie posiada opcji z konsol developerskich (DEX).
Dla większości osób ta wersja powinna być w sam raz.

misiozol 27.10.2019 21:47

Dla mnie nie :P

Jolek 27.10.2019 21:51

A jaka to konkretnie opcja jest ci tak wielce potrzebna, że nie ma jej w LITE?

misiozol 28.10.2019 08:47

Funkcje z dex :P

Jolek 28.10.2019 09:21

I to pewnie najlepiej wszystkie na raz. :P

Jolek 21.05.2022 09:28

Wyszło CFW 4.89 Evilnat (CEX):
https://www.psx-place.com/threads/cf...8-3-cex.37294/.

TIQOROTIQX 13.06.2022 21:40

A czy mając ferrox 4.86 mogę bez problemu wgrać inny cfw 4.87 np lub jak wyżej 4.89 ?

misiozol 14.06.2022 22:33

Mozesz


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 13:03.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.