Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Homebrew (https://forum.cdrinfo.pl/f106/)
-   -   PS4 Jailbreak (https://forum.cdrinfo.pl/f106/ps4-jailbreak-95227/)

Berion 14.12.2015 23:02

Cytat:

Napisany przez mgit (Post 1344861)
Mając konto PSN, lub Microsoftu - save i trofea są w chmurze.

Ale ja NIE CHCĘ w chmurze, chce mieć lokalnie. DLACZEGO nie mogę mieć? Równie dobrze mogli dać opcję kopii systemowej z wyborem zasobów, może być nawet szyfrowana najgorszym gównem odpornym nawet na komputery kwantowe, nie dbam o to. Chcę jedynie mieć pełną kopię po swojej stronie, którą mógłbym przywrócić na DOWOLNĄ ps4 BEZ pośredniczenia w tym infrastruktury sieciowej producenta konsoli. Dlatego,że TYLKO taka kopia GWARANTUJE mi że nie stracę danych dzisiaj, jutro i za 50 lat.

Ja Ci powiem dlaczego. Bo śmiecie którzy forsowali ten pomysł są świadomi tego, że wymuszenie korzystania z SEN, XBL itp. drastycznie zwiększa prawdopodobieństwo robienia tam zakupów i zyski z serwisu konsoli. A więc nie ma żadnego sensownego argumentu za tym aby uzależniać kopię danych od sieci. Sk*y posunęli się nawet do tego, że wysyłając save do chmury na PS3 który nie miał blokady kopiowania, nagle ją dostał. Zabezpieczeniem przed modyfikacją danych wewnątrz (nie wiem po co... ale niech będzie, że po to aby nie gmerać przy trofeach i nie cheatować save'ów) jest podpis który zawiera id konta w SEN i jest szyfrowany.

Cytat:

Napisany przez M@X
Nie zaczynaj z nim tego tematu. Jest wtedy otwarty, wolny i stroszy piorka.

Przeczytaj powyższe. :) Ja rozumiem, że możliwość odpalania na konsoli czego chcemy, jak i skąd prowadzi w dużej mierze do piractwa. To mogę przeboleć, wszyscy chcemy zarabiać pieniądze. Ale od lokalnych kopii moich danych nie odstąpię nawet na krok.

szczuru 15.12.2015 00:38

Takie tam :fiu:

Kod:

  [+] Entered shellcode
  [+] UID: 0, GID: 0
[DIR]: .
[DIR]: ..
[DIR]: adm
[DIR]: app_tmp
[DIR]: data
[DIR]: dev
[DIR]: eap_user
[DIR]: eap_vsh
[DIR]: hdd
[DIR]: host
[DIR]: hostapp
[FILE]: mini-syscore.elf
[DIR]: mnt
[DIR]: preinst
[DIR]: preinst2
[FILE]: safemode.elf
[FILE]: SceBootSplash.elf
[FILE]: SceSysAvControl.elf
[DIR]: system
[DIR]: system_data
[DIR]: system_ex
[DIR]: system_tmp
[DIR]: update
[DIR]: usb
[DIR]: user
  [+] PID 0, name: kernel, thread: mca taskq
  [+] PID 1, name: mini-syscore.elf, thread: SceRegSyncer
  [+] PID 2, name: SceHidAuth, thread: SceHidAuth
  [+] PID 3, name: hidMain, thread: hidMain
  [+] PID 4, name: SceCameraDriverMain, thread: SceCameraDriverM
  [+] PID 5, name: SceCameraSdma, thread: SceCameraSdma
  [+] PID 6, name: hdmiEvent, thread: hdmiEvent
  [+] PID 8, name: xpt_thrd, thread: xpt_thrd
  [+] PID 9, name: iccnvs, thread: iccnvs
  [+] PID 10, name: audit, thread: audit
  [+] PID 11, name: idle, thread: idle: cpu0
  [+] PID 12, name: intr, thread: irq273: xhci2
  [+] PID 13, name: geom, thread: g_notification
  [+] PID 14, name: yarrow, thread: yarrow
  [+] PID 15, name: usb, thread: usbus2
  [+] PID 16, name: md0, thread: md0
  [+] PID 17, name: icc_thermal, thread: icc_thermal
  [+] PID 18, name: sflash, thread: sflash
  [+] PID 19, name: sbram, thread: sbram
  [+] PID 20, name: trsw intr, thread: trsw intr
  [+] PID 21, name: trsw ctrl, thread: trsw ctrl
  [+] PID 22, name: SceBtDriver, thread: SceBtDriver
  [+] PID 23, name: pagedaemon0, thread: pagedaemon0
  [+] PID 24, name: pagedaemon1, thread: pagedaemon1
  [+] PID 25, name: vmdaemon, thread: vmdaemon
  [+] PID 26, name: bufdaemon, thread: bufdaemon
  [+] PID 27, name: syncer, thread: syncer
  [+] PID 28, name: vnlru, thread: vnlru
  [+] PID 29, name: softdepflush, thread: softdepflush
  [+] PID 31, name: SceSysAvControl.elf, thread: SceAvSettingPoll
  [+] PID 33, name: SceSysCore.elf, thread: SysCoreAppmgrWat
  [+] PID 34, name: orbis_audiod.elf, thread: AoutMonitorPid40
  [+] PID 35, name: GnmCompositor.elf, thread: CameraThread
  [+] PID 36, name: SceShellCore, thread: SceMsgMwSendMana
  [+] PID 38, name: SceShellUI, thread: SceWebReceiveQue
  [+] PID 39, name: MonoCompiler.elf, thread: MonoCompiler.elf
  [+] PID 40, name: SceAvCapture, thread: SceAvCaptureIpc
  [+] PID 41, name: SceGameLiveStreamin, thread: SceGlsStrmJobQue
  [+] PID 42, name: ScePartyDaemon, thread: SceMbusEventPoll
  [+] PID 43, name: SceVideoCoreServer, thread: SceVideoCoreServ
  [+] PID 44, name: SceRemotePlay, thread: SceRp-Httpd
  [+] PID 45, name: SceCloudClientDaemo, thread: SceCloudClientDa
  [+] PID 46, name: SceVdecProxy.elf, thread: proxy_ipmi_serve
  [+] PID 47, name: SceVencProxy.elf, thread: SceVencProxyIpmi
  [+] PID 48, name: fs_cleaner.elf, thread: fs_cleaner.elf
  [+] PID 49, name: SceSpkService, thread: SceSpkService
  [+] PID 50, name: WebProcess.self, thread: selectThread
  [+] PID 51, name: orbis-jsc-compiler., thread: SceFastMalloc
  [+] Triggering second kernel payload
  [+] Entered main payload


Trilu 15.12.2015 11:28

Na pctach piraty wszem obecne i to na każdą generacje systemu M$ ,to dla czego konsole mają być gorsze ,biedni rodzice nakupili dzieciaką konsol na raty,a zaś i tak nie stać ich na zakup gier .Nasz kraj to dalej bida z nyndzą .
Więc Cturt niech działa ,łamie i podbija serca biednych dzieci :P

szczuru 15.12.2015 13:12

Cytat:

Napisany przez Trilu (Post 1344920)
Na pctach piraty wszem obecne i to na każdą generacje systemu M$ ,to dla czego konsole mają być gorsze ,biedni rodzice nakupili dzieciaką konsol na raty,a zaś i tak nie stać ich na zakup gier .Nasz kraj to dalej bida z nyndzą .
Więc Cturt niech działa ,łamie i podbija serca biednych dzieci :P

Piractwo jako piractwo ma jeszcze jedną wadę. Mianowicie np ja w czasach przez Jailbreak-iem PS3 zbierałem kasę na każdy tytuł, zakup był mocno przemyślany i w ogólne zawsze byłem zadowolony. A prawda jest taka, że posiadając dziesiątki kopii nie ma się w co grać :P Podobną sytuację mam teraz z Vitą - tzn cierpię na brak Rejuvenate na moim FW (co za tym idzie to brak natywnych emulatorów/homebrew na Vicie, tylko za pośrednictwem ePSP) ale jeśli chodzi o same gry to jest tak jak było w czasach PS3, każdy tytuł przemyślany itp. Dodatkowo gry są naprawdę tanie (np ostatnio zakupiłem Uncharteda za 30zł :P ).

Trilu 15.12.2015 15:11

Ja to wszystko rozumiem,na gry tanie ,na rynku wtórnym trzeba trochę czekać,no powiedzmy szczerze parę lat czekania,sam tyle czekam :)
Mnie to wnerwiają głównie sieci handlowe stare tytuły w cenach tak nieodpowiednich do wieku danej gry,jakiś obłęd .
Jestem często u Zachodnich sąsiadów, no i tam idzie w koszach wyrwać dość tanio starsze tytuły,bo od 2.99 do 4.99 Euro nówki ,a u nas wyprzedaż wygląda tak samo jak sprzedaż ,czyli cena pozostaje ta sama .
Przez to dopóki w tym kraju nie będzie normalnie ,to jestem za odpalaniem kopi zapasowych .

joujoujou 15.12.2015 16:28

Cytat:

Napisany przez szczuru (Post 1344927)
[...] zbierałem kasę na każdy tytuł, zakup był mocno przemyślany i w ogólne zawsze byłem zadowolony. [...]

Gorzej jakbyś zbierał, zbierał, kupił - a tu tak zabugowana że nie pograsz. :nieee:

Berion 15.12.2015 17:05

To małe piwo, teraz to nawet możesz kupić dwie gry w bundlu, a okazuje się że kupiłeś tylko jedną... druga do pobrania z SEN.

szczuru 15.12.2015 19:57

Cytat:

Napisany przez joujoujou (Post 1344947)
Gorzej jakbyś zbierał, zbierał, kupił - a tu tak zabugowana że nie pograsz. :nieee:

Dlatego zawsze staram się grę zobaczyć jakoś w akcji nim zakupię.

Cytat:

Napisany przez Berion (Post 1344956)
To małe piwo, teraz to nawet możesz kupić dwie gry w bundlu, a okazuje się że kupiłeś tylko jedną... druga do pobrania z SEN.

Dokłądnie tak jest z FFX/X-2 HD na Vitę, na którego teraz "zbieram". Na karcie z grą jest FFX, a na FFX-2 jest dołączony kod do pobrania z PSS. Trochę mnie to dziwi, nie wiem jaka jest pojemność karty z grą na Vitę ale myślę, że nie w tym problem, bo takie tytuły jak GoW Collection (1+2), MGS HD Collection (2 + 3) wydawane były na Vicie na jednej karcie. Więc obstawiam, że w przypadku FFX/X-2 na Vitę jest to po prostu "chytry" zabieg marketingowy ze strony Square-Enix aby troche ukrócić rynek wtórny - w tym wypadku FFX-2 jest troche jak Online Pass - w używce nie będzie działał.

Berion 15.12.2015 20:43

Właśnie o tobie pomyślałem przed napisaniem posta. Nigdy bym nie przypuszczał że można zrobić coś tak chamskiego, jeszcze bardziej niż dlc day1. A jednak! Choć kto wie, chyba rekord padnie niedługo po slasherowanym remake'u FF7 pociętym na kawałki... :sciana:

Diabolique 16.12.2015 01:15

:pirat:

loki7777 16.12.2015 20:01

Cytat:

Napisany przez szczuru (Post 1344974)
Dlatego zawsze staram się grę zobaczyć jakoś w akcji nim zakupię.



Dokłądnie tak jest z FFX/X-2 HD na Vitę, na którego teraz "zbieram". Na karcie z grą jest FFX, a na FFX-2 jest dołączony kod do pobrania z PSS. Trochę mnie to dziwi, nie wiem jaka jest pojemność karty z grą na Vitę ale myślę, że nie w tym problem, bo takie tytuły jak GoW Collection (1+2), MGS HD Collection (2 + 3) wydawane były na Vicie na jednej karcie. Więc obstawiam, że w przypadku FFX/X-2 na Vitę jest to po prostu "chytry" zabieg marketingowy ze strony Square-Enix aby troche ukrócić rynek wtórny - w tym wypadku FFX-2 jest troche jak Online Pass - w używce nie będzie działał.

4 giga ma kart:)Spoko, kwestia czasu, W KKW byly chyba oba finale na 1 karcie lub 2 karty - nie chce mi sie juz szukac.

A youkai of love 16.12.2015 20:07

http://i65.tinypic.com/14nl8w4.jpg

szczuru 16.12.2015 22:35

Cytat:

Napisany przez loki7777 (Post 1345099)
4 giga ma kart:)Spoko, kwestia czasu, W KKW byly chyba oba finale na 1 karcie lub 2 karty - nie chce mi sie juz szukac.

Gdyby z wersji JAP na Vicie można byłoby zrobić wersję angielską undub tak jak na PS3 to bym importował :P I w sumie jest to do zrobienia ale nie mam skąd dorwać pliku files.db z karty z FFX :P

chris996 16.12.2015 23:16

Cytat:

Napisany przez mgit (Post 1344848)
Urok - to świadomość... i kolekcja pudełek z grami (same oryginały) - bez żadnych kombinacji :taktak:

I gry po 200 zł od sztuki w dobie cyfrowych gier PC / na płytach, gdzie nawet za nowości płacimy mniej.

Powtórka z rozrywki z wydawaniem nowych OFW przez Sony jak w PS3?

mgit 16.12.2015 23:19

Cytat:

Napisany przez chris996 (Post 1345132)
I gry po 200 zł od sztuki w dobie cyfrowych gier PC / na płytach, gdzie nawet za nowości płacimy mniej.

Powtórka z rozrywki z wydawaniem nowych OFW jak w PS3?

Decydując się na konsole - wiedzieliśmy ile kosztują gry... wersje cyfrowe są nawet droższe od wersji tradycyjnych (np. sklep z poziomu konsoli 300 zł, wydanie pudełkowe 199 zł - wydanie z UK, 70 zł i nawet polski język jest)

Jednakże istnieje rynek wtórny gier... często można kupić za grosze nawet wersje cyfrowe. Pamiętam jak kupiłem Assassin's Creed Black Flag za bagatela ok. 10 zł (w formie kodu - nie konta) czyli nie ma tak źle jak to się przedstawia w ich sklepie cyfrowym.

Dodatkowym plusem jest iż każdy zakup jest przemyślany, i mamy np. 10 gier które naprawdę lubimy - a nie 50 i nie ma w co pograć...


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 20:02.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions Inc.