Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Komputery - oprogramowanie i sprzęt (https://forum.cdrinfo.pl/f113/)
-   -   Jaki monitor LCD ? (https://forum.cdrinfo.pl/f113/jaki-monitor-lcd-62891/)

ed hunter 06.05.2008 21:20

Przyjecha***322; monitor z wymiany gwarancyjnej, niedotykana n***243;wka...ma w lewym, dolnym rogu niebieskiego piksela...:|

Ja tam jestem cierpliwy, mog***281; im odsy***322;a***263; te monitory i 2 lata, nie ma sprawy :rotfl:

Gwarancj***281; mam now***261;, od wczoraj.

AleX69 06.05.2008 21:54

ed hunter@ ... i tak zapewne w nieskonczonosc :rotfl:

seoman 06.05.2008 22:01

Jak d***322;ugo trwa gwarancja na piksele? jezeli jest
ktos wspominal iz gwarancja biegnie od nowa, tak bylo przed wstapieniem do "wspanialej" UE, teraz gwarancja nie biegnie od nowa tylko jest kontunuowana jedynie przed***322;uza sie o okres przebywania w serwisie.

ed hunter 06.05.2008 22:08

Cytat:

Napisany przez seoman (Post 927723)
Jak d***322;ugo trwa gwarancja na piksele? jezeli jest
ktos wspominal iz gwarancja biegnie od nowa, tak bylo przed wstapieniem do "wspanialej" UE, teraz gwarancja nie biegnie od nowa tylko jest kontunuowana jedynie przed***322;uza sie o okres przebywania w serwisie.

W LG:
30 dni gwarancji na jakiekolwiek z***322;e piksele
14 dni na wymian***281; - by***322;o szybciej
nowa gwarancja, wystawiona 5 maja 2008

i **** z tego jak kolejny monitor ma z***322;ego piksela, co prawda jest post***281;p, bo w ma***322;o widocznym miejscu i ma***322;o widoczny niebieski (poprzedni prawie na ***347;rodku zielony)

seoman 06.05.2008 22:19

no to w takim razie LG sie postaralo z gwarancja :) tylko pech ze 2 monitor i tez jest piksel. byle by sie nie okazalo ze maja same z pikselami.

Reetou 06.05.2008 22:38

Cytat:

Napisany przez seoman (Post 927723)
ktos wspominal iz gwarancja biegnie od nowa, tak bylo przed wstapieniem do "wspanialej" UE, teraz gwarancja nie biegnie od nowa tylko jest kontunuowana jedynie przedłuza sie o okres przebywania w serwisie.

Jeśli sprzęt jest naprawiony (ten sam), to jest kontynuowana. Jeśli wymieniają sprzęt na nowy, to gwarancja (a właściwie uprawnienia wynikające z ew. niezgodnością towaru z umową) startuje od nowa.

Z tym, że ten gift od LG na piksele pod to nie podpada, więc zależy tylko od serwisu LG.

ed hunter 06.05.2008 22:43

Cytat:

Napisany przez Reetou (Post 927737)
Jeśli sprzęt jest naprawiony (ten sam), to jest kontynuowana. Jeśli wymieniają sprzęt na nowy, to gwarancja (a właściwie uprawnienia wynikające z ew. niezgodnością towaru z umową) startuje od nowa.

Z tym, że ten gift od LG na piksele pod to nie podpada, więc zależy tylko od serwisu LG.

Nowy monitor - nowa gwarancja. Jak mogą dać tą samą gwarancję na fizycznie inny egzemplarz? :blink:

Jarson 07.05.2008 01:19

A nie mog***261;? Jak znajomemu wymieniali nagrywark***281;, to w karcie gwarancyjnej tylko wpisali "wymiana na nowy egzemplarz" i jego numery...

Co innego, jak jest nowa karta gwarancyjna :) Tylko korzysta***263; ;) Ale nieprzed***322;u***380;anie gwarancji jest w sumie bardziej logiczne - je***347;li producent mia***322;by zawsze dawa***263; now***261; gwarancj***281;, to mo***380;na by i 10 lat tak ci***261;gn***261;***263; i dostawa***263; wci***261;***380; nowe egzemplarze, do tego coraz lepsze, bo po jakim***347; czasie starych braknie w magazynie...

M***243;j Samsung pracuje ju***380; niemal dwa tygodnie i jak na razie bad pixeli brak :) Nie znaczy to, ***380;e si***281; nie mog***261; w przysz***322;o***347;ci pojawi***263;, ale najcz***281;***347;ciej najwi***281;cej pojawia si***281; na pocz***261;tku, wi***281;c ciesz***281; si***281;, ***380;e p***243;ki co mam spok***243;j :)

ed hunter 07.05.2008 01:27

Cytat:

Napisany przez Jarson (Post 927798)
A nie mogą? Jak znajomemu wymieniali nagrywarkę, to w karcie gwarancyjnej tylko wpisali "wymiana na nowy egzemplarz" i jego numery...

Co innego, jak jest nowa karta gwarancyjna :) Tylko korzystać ;) Ale nieprzedłużanie gwarancji jest w sumie bardziej logiczne - jeśli producent miałby zawsze dawać nową gwarancję, to można by i 10 lat tak ciągnąć i dostawać wciąż nowe egzemplarze, do tego coraz lepsze, bo po jakimś czasie starych braknie w magazynie...

Mój Samsung pracuje już niemal dwa tygodnie i jak na razie bad pixeli brak :) Nie znaczy to, że się nie mogą w przyszłości pojawić, ale najczęściej najwięcej pojawia się na początku, więc cieszę się, że póki co mam spokój :)

Ale jak LG daje gwarancję na ZERO pixeli to się tego trzeba trzymać. Ten piksel co mam teraz nawet bym zniósł, ale po pewnych mękach...Kupowałem LG po to by nie mieć uszkodzonych pikseli.

Jarson 07.05.2008 01:38

A tego to nie kwestionuj***281; :) Czy gwarancja jest przed***322;u***380;ana, czy liczona od nowa i tak warto j***261; wykorzystywa***263; w 100***37;... No, chyba, ***380;e si***281; ma tylko ten jeden monitor i musi korzysta***263; na co dzie***324; z kompa, to wtedy ju***380; jest trudniej...

sobrus 07.05.2008 08:03

@Ed
Szkoda ***380;e trafi***322; Ci si***281; drugi taki :(
Ale nie ma co si***281; zastanawia***263; - oddaj go!
Jeszcze mo***380;e by***263; z karteczk***261; "prosze o wsy***322;anie egzemplarza bez bad pixeli" :szczerb:

andrzejj9 07.05.2008 08:42

Po 20 takich monitorach ka***380;dy zmi***281;knie ;) I na tym polega gwarancja na martwe piksele LG.. :>



Cytat:

Napisany przez jarson
Jak na TN do jednak do***347;***263; du***380;o. To jednak pewnie dlatego, ***380;e to premiera, za par***281; miesi***281;cy b***281;dzie pewnie 30***37; ta***324;szy. Z drugiej strony specyfikacja jest ciekawa.

W "dwudziestce dw***243;jce" fakt, brak Color Rich, z drugiej strony jednak w wersji z ko***324;c***243;wk***261; H parametry s***261; bardzo podobne do 24" modelu...

Dla mnie plusem jest matowa powierzchnia - je***347;li, jak piszesz, nie szkodzi obrazowi, to ju***380; jest wielki plus dla tego monitora. Je***347;li chodzi o kamer***281;, to nie jest ona niezast***261;piona, ale skoro jest, to te***380; raczej nie szkodzi (zawsze to zaoszcz***281;dzone paredziesi***261;t z***322;otych na osobny sprz***281;t).

O "Color Rich" czyta***322;em i mo***380;e rzeczywi***347;cie wp***322;ywa to na jako***347;***263; obrazu. Chocia***380; z drugiej strony to wszystkie te 'ulepszacze', kt***243;re w r***243;***380;nych monitorach widzia***322;em polega***322;y jedynie na wczytaniu okre***347;lonych ustawie***324;, kt***243;re r***243;wnie dobrze mo***380;na wybra***263; samemu. Nie s***261;dz***281;, ***380;eby tutaj by***322;o co***347;, czego nie ma w tej samej linii technologicznej, czyli mniejszych modelach. Ale mo***380;e si***281; myl***281;..

Co do kamery to nie jest mi potrzebna, traktuj***281; to nawet jako swego rodzaju wad***281;. Chyba, ***380;e da si***281; obr***243;bi***263; tak, ***380;eby nie musie***263; non stop na ni***261; patrze***263;.

Je***347;li chodzi o inne parametry to co masz na my***347;li pisz***261;***263;, ***380;e s***261; dobre? Tzn. widz***281; kontrast, jasno***347;***263;, k***261;ty widzenia, czy szybko***347;***263; reakcji s***261; ok, ale mniej wi***281;cej na poziomie obecnej ***347;redniej rynkowej. Mia***322;e***347; na my***347;li co***347; jeszcze?

sobrus 07.05.2008 09:04

A to nie jest tak ***380;e po kt***243;rej***347; wymianie towaru na nowy mo***380;na chcie***263; zwrotu pieni***281;dzy?

andrzejj9 07.05.2008 10:31

Cytat:

Napisany przez sobrus (Post 927849)
A to nie jest tak że po którejś wymianie towaru na nowy można chcieć zwrotu pieniędzy?

Po trzeciej bodajże. Ale to też mija się z celem, w końcu nie po to się monitor kupuje.

sobrus 07.05.2008 10:33

Wiem, ale to dobry argument ***380;eby wreszcie dostac sprawny.
Przecie***380; nie po to producent produkuje i sprzedaje, zeby potem oddawa***263; pieni***261;dze
:D
co***347; w rodzaju - albo dostan***281; sprawny albo oddajcie kas***281; ;)
W ten spos***243;b nie dojdzie sie do 20 wymiany :D


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 00:18.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.