![]() |
Cytat:
|
No właśnie. Ortografia się kłania. :czytaj:
|
Cytat:
Przecież jest coś takiego ja dookolna |
tylko misiek ma glejt na łamanie ortografii.
|
Ja tesz ;)
Ze swojej strony też potwierdzam - Huawei mają oryginalnie na tyle słabe anteny wbudowane, że do poprawnej pracy potrzebują sygnału, od którego bolą cycki. Naprawdę opłaca się dobrać dodatkową antenę, szczególnie jeśli ma się możliwość wyekspediować ją na przykład za okno. Przy czym należy zapomnieć o jakimkolwiek przedłużaniu kabla - te przewody są tak słabej jakości, że przy kilku metrach jego tłumienie zniweluje cały zysk z anteny. |
Cytat:
U siebie mam PLUS Power LTE z modemem HUAWEI E3272 z taką anteną http://www.cybertech.com.pl/p131,ant...272-e3372.html Antena znacząco poprawiła sygnał Obecnie tak się przedstawia szybkość (maksymalnie miałem kiedyś*45Mb/s przy pobieraniu) http://www.speedtest.net/result/4583924599.png |
Ano racja, zapomniałem o tym.
Taka antena to cenowy overkill dla modemu z biedronki. |
Ale ta antena z linku Andiego działa również z PS3 ;)
|
A ja kiedyś anteną uwaliłem modem Sierra Wireless 307 . Oryginalna antena z dedykowanym wtykiem po kilkunastu użyciach wyszła razem z gniazdem:sciana:
Po konsultacji z serwisem i wysłaniu foto anteny i wtyku orzekli że zastanowią się nad rozpatrzeniem gwarancji ....ale odpowiedź jaka przyszła była krótka i ostateczna uszkodzenie mechaniczne i brak podstaw do reklamacji....brak możliwości jakiej kolwiek naprawy...propozycja zakupu nowego...:sciana: Więc poszła w ruch stacja lutownicza i udało się prawidłowo wlutować gnizazdo i do dziś działa jako zapasowy dla HUAWEI :) |
Powoli zbliża się koniec umowy z Plusem.
Podsumowując: - 10 miesięcy walczyłem z naprawieniem błędu, który dezaktywował mi usługę LTE po przekroczeniu pakietu podstawowego lub po zakończeniu okresu rozliczeniowego. Jedyny sposób na naprawę tego było dzwonienie la ich BOK i "manualne zresetowanie usługi" przez operatora. - LTE w Plus nie jest nielimitowany. U mnie po przekroczeniu 25GB prędkość jest ograniczona do takiego poziomu, że nie da się korzystać. W okresie testowym wyciągnąłem ok 300GB i może to przez to u mnie tak limitują? - Praktycznie zero problemów z działaniem takiego internetu. Mam modem Huawei E3272 i Antenę. Nadajnik jest oddalony ok 2-3km od miejsca odbioru. - Tryb nocny aktywuje się przez przełączenie na usługę 3G dzięki czemu w godzinach 1-7 mam do wykorzystania ok 100GB, które nie wlicza się do pakietu podstawowego - modem idealnie współpracuje z moim routerem na OpenWRT Netgear dzięki czemu mogę go udostępnić dla wszystkich urządzeń - kontakt z BOK Plus to porażka, w 70% czekałem ok 20minut na połączenie. Za każdym razem musiałem tłumaczyć ten sam problem (błąd opisywany w punkcie pierwszym) od początku - porównując do Play tutaj nie ma tak, że zgłosisz coś przez konsultanta czy email i masz dostęp do zgłoszenia przez www. Nigdy nie otrzymałem numeru zgłoszenia bo "i tak musimy to zgłosić do II linii wsparcia" więc ten numer nic Panu nie da - Sorry ale gówno mnie to obchodzi - dzięki temu, że mam w holdingu Solorza dwie usługi, to obowiązuje mnie zniżka SmartDOM. Za TV płacę 50% (29,90zł za wszystko bez HBO) - internet wynosi mnie 59,90zł/m Czy opłaca się zostać przy Plus Internet czy lepiej wziąć go np. w Play? - w Play bez urządzenia na dwa lata zapłacę 49,90zł/m za "nielimitowany internet LTE", który tak samo jak w Plus nie jest nielimitowany. Ograniczenie jest do 100GB. - w Plus za 59,90zł/m mam 70GB - tryb nocny w Play aktywuje się automagicznie na usłudze LTE a w Plusie trzeba się przełączyć na 3G - w przypadku rezygnacji z Internetu w Plusie mam zwiększony abo za TV w CP |
Możesz włączyć LTE bez limitu. Po wyczerpaniu pakietu podstawowego prędkość ogranicza się do 20 Mbit/s.
W kwestii pomocy technicznej lepiej załatwić problem przez forum Plusa. Wysłane z mojego HUAWEI NXT-L29 przy użyciu Tapatalka |
Ilość załączników: 1
A jak się ma to do punktu 12 Regulaminu promocji? :)
Załącznik 78730 Nie chcę mi się wierzyć, że nie zareagują jak np. zassam sobie 500GB :D |
Tego nikt nie wie. Polecam forum Plusa. Jest tam temat na kilkaset stron.
W moim wypadku było ponad 100 Gb i nie przycięli. Z kolei w Play przycinają, jak ktoś naprawdę zasysa. Do 130 Gb raczej nie reagują. Wysłane z mojego HUAWEI NXT-L29 przy użyciu Tapatalka |
Osobiście nie znam nikogo - kto byłby zadowolony z internetu mobilnego. Oczywiście jako net dodatkowy ok, ale nie jako główny...
|
@madmax2 u mnie obecnie jest wycinany po przekroczeniu 25GB, więc nie wierzę że po przekroczeniu 70GB będę miał dalej "nielimitowany internet". Nie wiem, może to przez okres testowy? Próbowałem ciągnąć ile się da aby wypróbować usługę.
W przypadku Play mam usługę nocną więc cięższe dane będę zaciągał w nocy :) Przewagą nocnej w Play jest to, że nie muszę przełączać się na 3G żeby z niej skorzystać tak jak to jest w Plus. Minus przejścia do Play to utracenie zniżki dzięki SmartDOM na TV... Plus przejścia do Play to 30GB wincej w "standardowym" pakiecie (Plus 70GB, Play 100GB). Kupię w poniedziałek kartę Play z interetem i sprawdzę czy będzie to działało tak jak w Plusie (zasięg). |
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 01:32. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.