Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Komputery - oprogramowanie i sprzęt (https://forum.cdrinfo.pl/f113/)
-   -   Od dziś darmowy Internet w całym kraju (https://forum.cdrinfo.pl/f113/od-dzis-darmowy-internet-calym-kraju-88503/)

czary2mary 11.04.2013 08:46

W poniedziałek 8.04 jeszcze trzeba było się na klikać żeby połączyć ale faktycznie z połączeniem już nie ma problemu ale czasami mocno zamula przynajmniej u mnie w okolicy:ysz:

joujoujou 11.04.2013 12:17

U mnie w okolicy w ogóle nie działa. :|

Jarson 12.04.2013 21:17

Ale jak to? :O

M@X 17.04.2013 16:05

Od dziś darmowy Internet w całym kraju
 
Wniosek o karte zlozylem... 30 PLN nie pieniadz, a jak dojdzie za jakies 2 miesiace to sie idealnie powinna zbiegnac w czasie z iPadem 5 plus/minus.

I wtedy juz bym pomyslal pewnie o wersji 3G...

jakubd 16.05.2013 14:56

Robi się ciekawie - chcą nas zmusić do wpisywania kodów co godzinę. Ciekawe, czy faktycznie to wprowadzą, ale robi się smutno:
http://jdtech.pl/2013/05/aero2-wpisy...o-godzine.html

pali8 17.05.2013 01:03

jakubd, a czy Aero2 ma w ogóle jakieś podstawy prawne do zrywania połączenia co godzinę?

Przyznam, że nie wczytywałem się w ich Regulamin.

Gdzieś już dość dawno temu, może na twoim forum albo na bez-kabli, czytałem relację człowieka, który opisywał jak to do zgłosił do któregoś urzędu postępowanie Play, który to co dwie godziny rozłączał połączenie, w godzinach nocnych (no limits). Play był zmuszony zaprzestać wrażego procederu. Być może kojarzysz wątek.

PS Ja szczęśliwie mam już inne łącze. Tu gdzie teraz mieszkam only Tooway z którego tuneluję się na ADSL pod Warszawą albo do ATMAN Kraków. Łącze chodzi fantastic, ale ping potężny, tunelowanie pozwala przyspieszyć - nie rozumiem czemu, ale działa. Natomiast Aero2 nie działa, w ogóle nie ma absolutnie żadnego zasięgu sieci GSM :)

jakubd 17.05.2013 01:09

Aero2 ma nawet koncesyjny obowiązek zrywania połączenia co godzinę. Warto prześledzić historię, jak kogoś to interesuje:
http://jdtech.pl/2012/01/aero2-skad-...internetu.html

Moje główne łącze to 150 Mbit/s z UPC, ale i TPSA działa... przy WWW odczuwalnie szybciej mimo, że o tylko 10 Mbit/s. Nawet LTE działa sprawniej często, niż UPC.

pali8 17.05.2013 01:16

THX za link, przeczytałem.

Ale nie rozumiem jaka intencja przyświecała koncesjodawcy.
Wygląda to jakby próbował narzucić koncesjobiorcy algorytm zapewniający "sprawiedliwy" dostęp do zasobów sieci.

jakubd 14.09.2013 23:20

Aero2 zmieniło adres korespondencyjny dla użytkowników BDI - otworzyli biuro w Rzeszowie i tam wynieśli obsługę:
http://jdtech.pl/2013/09/aero2-nowy-...ylka-kart.html
Przy okazji karty wydają teraz mniej więcej w 14 dni.

Prezesik 24.09.2013 00:22

Aero2 zdyscyplinuje użytkowników pobierających za dużo danych
Cytat:

Do tej pory użytkownik był po 60 minutach rozłączany z siecią, jednak urządzenie nawiązywało ponownie połączenie automatycznie. Jak informuje "Dziennik Gazeta Prawna", w przyszłym roku ma się to zmienić. Po godzinie korzystania z internetu użytkownik będzie musiał wejść na stronę operatora i wpisać tam specjalny, składający się z dwóch słów kod wyświetlany na ekranie w postaci obrazka.
http://pieniadze.gazeta.pl/Gospodark...znan#BoxBizTxt

M@X 24.09.2013 06:39

Ja tak krotko - karte dostalem, poprobowalem, poznalem sie na nich i nie chce miec z tym dziadostwem wiecej do czynienia. Po raz kolejny sprawdza sie zasada "Nic nie kosztuje = dobre nie bedzie".

Reetou 24.09.2013 18:02

A może tak bardziej konkretnie?

M@X 24.09.2013 18:18

Jezeli mam w domu punkty gdzie mam i gdzie nie mam internetu to sprawa jest jasna.

Kompatybilnosc ze sprzetami zadna - trzeba kupowac sprzet pod karte. Przypominaja mi sie czasy skladania hackintosha...

Zadnego supportu, nie ma kogo opieprzyc.

Reetou 24.09.2013 20:34

No cóż, zamówiłem, potestuję...

jakubd 30.09.2013 19:49

Nie bardzo rozumiem problemy M@Xa - to jest za darmo, wsparcia oficjalnego faktycznie nie można wymagać, ale jest mój blog jdtech.pl i forum. A z tego co wiem, to zwykle samo ppieprzanie nie rozwiązuje problemów :)
Jeżeli mamy problem z zasięgiem to... niestety norma jak w każdej sieci komórkowej.
Co do sprzętu - to w zasadzie cały współczesny rynek modemów to sprzęt zgodny.

A sama usługa poprawnie uruchomiona działa bez żadnych problemów.


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 01:21.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.