![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Komputery - oprogramowanie i sprzęt Pytania i problemy niezwiązane z nagrywaniem, backupem i grami. |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#1 |
Pa rampamer
Zlotowicz
![]() Data rejestracji: 24.10.2006
Lokalizacja: Zachlajki
Posty: 10,008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Reklamacja sprzętu komputerowego
Sformu***322;owa***322;em temat w takiej formie, bo pomy***347;la***322;em, ***380;e mo***380;e do czego***347; jeszcze si***281; przyda, a nie znalaz***322;em takiego po pobie***380;nym przejrzeniu forum. Sprawa jednak dotyczy konkretnego przyk***322;adu.
Odda***322;em dwa i p***243;***322; miesi***261;ca temu kart***281; graficzn***261; do sklepu celem wys***322;ania do serwisu - pasywnie ch***322;odzony GF 8600GTS, kt***243;ry mimo umieszczenia w dobrze wentylowanej obudowie przegrza***322; si***281; najwyra***378;niej, bo w byle grze czy nawet filmie pojawia***322;y si***281; artefakty (nie by***322; szczeg***243;lnie gor***261;cy - pocz***261;tkowo dochodzi***322; do 80 stopni, po dodaniu wentylator***243;w do obudowy w stresie max. 55). Kart***281; kupowa***322;em w sklepie, w kt***243;rym pracowali do***347;***263;, w moim uznaniu, kompetentni sprzedawcy, st***261;d przede wszystkim wyb***243;r tego a nie innego miejsca zakupu. Po roku, gdy karta si***281; zepsu***322;a, zasta***322;em w sklepie dw***243;ch m***322;odzie***324;c***243;w , kt***243;rzy, jak si***281; okaza***322;o, zostali tam zatrudnieni zamiast poprzednich sprzedawc***243;w, poniewa***380; tamci odeszli niezadowoleni z pensji i zatrudnili si***281; u konkurencji. Nowi pracownicy pogadali ze mn***261;, przyj***281;li kart***281;, wzi***281;li numer telefonu i powiedzieli, ***380;e sprawdz***261; jeszcze grafik***281; u siebie a jak co***347;, to wy***347;l***261;. Po trzech tygodniach odwiedzi***322;em ich i dowiedzia***322;em si***281;, ***380;e "w***322;a***347;nie [15 dni roboczych - przyp. Jarsona] wys***322;ali kart***281;". Wzi***281;li na wszelki wypadek jeszcze raz m***243;j numer i zapewnili, ***380;e skontaktuj***261; si***281; jak tylko b***281;d***261; co***347; wiedzie***263;. Mia***322;em i do dzi***347; dnia u***380;ywam innej karty graficznej, wi***281;c nie spieszy***322;em si***281; z za***322;atwianiem tej sprawy, mia***322;em bowiem sesj***281;, obron***281; pracy, a kart***281; kupi***322;em w domu, 80km od Lublina. Teraz jednak sesja si***281; sko***324;czy***322;a i ***380;arty r***243;wnie***380;. Ot***243;***380; przez niemal 2 miesi***261;ce od ostatniej mojej wizyty nie otrzyma***322;em ***380;adnego znaku ***380;ycia od sprzedawc***243;w. Intuicja szepce mi, ***380;e mimo, ***380;e by***263; mo***380;e wszystko jest ok, najprawdopodobniej... nie jest. St***261;d chcia***322;bym jeszcze przed rozmow***261; dowiedzie***263; si***281;, na co powinienem si***281; nastawia***263;, na co mog***281; sobie pozwoli***263; i czego w razie czego ***380;***261;da***263;. St***261;d pytania: 1. Przede wszystkim: przez roztargnienie zostawi***322;em u nich, oddaj***261;c kart***281;, paragon (by***322; w jednym z kart***261; opakowaniu). Posiadam oryginalne pude***322;ko, pozosta***322;***261; zawarto***347;***263; (instrukcja, p***322;yty, przej***347;ci***243;wki), a tak***380;e dwa paragony, wydrukowane oddzielnie na inne kupowane wtedy podzespo***322;y - jeden na zasilacz, drugi ***322;***261;cznie na CPU i p***322;yt***281; g***322;***243;wn***261;. Czy w razie czego mo***380;e to stanowi***263; dow***243;d, ***380;e kart***281; kupi***322;em i czy nie ma takiego durnego prawa, kt***243;re m***243;wi, ***380;e nie tyle musz***281; udowodni***263; fakt zakupu, ile musz***281; mie***263; w***322;a***347;nie i koniecznie dow***243;d zakupu i nic innego? 2. Je***347;li to co mam wystarczy, ***380;eby docieka***263; swoich praw, to z tego, co wiem, maj***261; mi odda***263; albo naprawion***261; kart***281;, albo inn***261;, ten sam, albo nie gorszy model, albo tak***261; kwot***281;, jak***261; zap***322;aci***322;em za kart***281; - niczego nie pomiesza***322;em? 3. Czy powinienem jeszcze o czym***347; wiedzie***263;, zanim p***243;jd***281; do sklepu i zaczn***281; robi***263; (ja, nad wyraz spokojny cz***322;owiek ![]()
__________________
![]() ![]() Ostatnio zmieniany przez Jarson : 25.06.2008 o godz. 11:41 |
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Dyskusja | Autor | Forum | Odpow. | Ostatni Post |
Wycena sprzętu komputerowego | B@rtek | Komputery - oprogramowanie i sprzęt | 10 | 29.03.2022 21:46 |
Reklamacja obuwia - odwołanie | icemac | Off topic | 18 | 15.01.2008 12:58 |
Aktywacja windows czyimś kosztem!!! | Ricki | Off topic | 59 | 09.01.2007 17:38 |
Hurtownia sprzętu komputerowego | janekc | Off topic | 6 | 04.02.2006 22:49 |
Cała (no prawie) prawda o testach sprzetu | kuruptor | Off topic | 15 | 10.02.2003 10:00 |