![]() |
Wreszcie ktoś, kto to rozumie :-).
Piona, Bartez! ^^ Btw. Co jest lepsze, SGSIII czy OneX? |
Cytat:
:D |
Cytat:
demek, mój pewnie też nie będzie iPhone, nie znam czegoś takiego, jak fajfon, może Ty masz :P Używam od ponad 3 lat androida i piszę o moich i nie tylko moich doświadczeniach. Android 4.1, w porównaniu z 2.3 to niebo a ziemia, ale ta cholerna lista kontaktów dalej potrafi przymulić. Tak samo lista smsów. To są rzeczy, z których najczęściej się korzysta i powinni to w końcu zoptymalizować, żeby to działało płynnie. Z ciekawości sprawdziłem teraz. Mam Go Dialer EX i Go Pro SMS. Przy wejściu na listę ostatnich połączeń zamuliło ok 2s. Z listą smsów trochę lepiej, ale też nie od razu. Na stockowym dialerze to samo. Za drugim razem już weszło od razu, ale po jakimś czasie znowu się to powtarza. |
też nigdy nie miałem fajfona ale M@X mówi, że fajny i że działa... a to już coś... zdjęcia robi super...:>
|
byc moze nie trafilem na ten problem, choc sumujac sporo czasu sluchawki w rekach byly ;]
kilka do wymiany romow wiec raczej troche sie nimi bawilem. |
Cytat:
Moze faktycznie demek ma jakis wynalazek? |
uznalbym nawet robienie z siebie glupka, ze ktosnie wie, jako zabawne...ale jakos mnie to nie smieszy
|
Wieczorem nagram filmik, żeby pokazać, o co mi chodzi. Po każdym zablokowaniu ekranu i wejściu na ostatnie połączenia zamula.
|
Cytat:
Trzeba zmienić domyślne ustawienia oom killera, na coś bardziej rozsądnego (w zasadzie zmniejszyć ile sie da). Konkretnie chodzi o to ustawienie: /sys/module/lowmemorykiller/parameters/minfree aktualnie mam 256,512,1024,2048,4096,8192 i działa mi lepiej, najchętniej wszystko bym ustawił na 0, ale nie wiem czy coś się nie zacznie wysypywać. |
Cytat:
nawet na s3 się muli, jak napisano powyżej jak się skeszuje to już działa płynnie ;) cóż taki urok, ale na "fajfona" nie zmienię :nie: |
http://m.onet.pl/gadzety/technowinki,dkwd2
Jezynki juz w Polsce. Ceny ostre - ja za tyle wole iPhone'a ale na pewno Ci ktorzy oparli swoj biznes o BB sie skusza... |
chwile temu bylem swiadkiem jak w sluchawce
http://www.gsmarena.com/htc_windows_phone_8s-5000.php ktora, znajdowala sie w uchwycie doczepianym do szyby strzelila "szybka". wyglada tak jakby telefon spadl i gdybyn nie widzial co sie stalo to bym powiedzial, ze kolega klamie a telefon musial spasc... |
Cytat:
Przymuliło == skakanie przy przewijaniu? Przymuliło == aplikacja wczytuje się cała, stąd przez pierwsze dwie sekundy może nie być aktywna? Jeżeli to drugie to dzieje się tak poniważ aplikacja nie jest wczytywana z pamięci RAM i jej uruchomienie trwa wtedy dłużej. Na iP jest podobnie. Tam tylko ukryto ten fakt pokazywaniem zdjęcia pierwszego okna aplikacji. Dla pewności zamieść filmik. Cytat:
Cytat:
Jak wiadomo Android do tych systemowych rzeczy używa jajka linuksa. Tam jest jak wspomniał wyżej sobrus coś takiego jak OOM(Out Of Memory Killer). Zabija on aplikacje kiedy limit pamięci w systemie operacyjnym spadnie do krytycznej wartości. To co poniżej napisane na podstawie tego posta: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=622666 Polecam go przejrzeć całego - tylko pierwszy post, aby zrozumieć jak działa to zarządzanie pamięcią jeżeli moje wyjaśnienie nie będzie jasne. Cytat:
Cytat:
Android dzieli aplikacje na 6 kategorii: Cytat:
Jeżeli masz kilka procesów do odstrzału z kategorii 3, to android sprawdza, który się pierwszy nadaje z nich do odstrzału (i je ubija). Aby sprawdzić jak u nas wyglądają te ustawienia wystarczy wyświetlić zawartość pliku: /sys/module/lowmemorykiller/parameters/minfree Wartości tam podane to strony pamięci. Aby uzyskać ilość MB należy przemnożyć tą wartość przez 4 i podzielić przez 1024. Wartości te określają minimalną wartość dostępnej pamięci w systemie, zanim OOM zacznie ubijać aplikacje z danego typu. Jeżeli dla EMPTY_APP jest ustawione 70MB, to OOM zacznie je zwalniać gdy poziom wolna pamięć spadnie poniżej tego poziomu. Po dokładnym przeczytaniu tego posta na XDA, stwierdzam że CONTENT_PROVIDER i EMPTY_APP można ustawić na duże wartości dzięki czemu wartościowe aplikacje zostaną zachowane. U siebie mam tak: 512,1024,2048,4096,16640,23040 Co daje odpowiednio: 2MB,4MB,8MB,16MB,65MB,90MB Oczywiście te wartości zależą od ilości pamięci posiadanej w telefonie. Te które podałem nie będą optymalne dla telefonów z 512MB pamięci. |
andy, mnie jako użytkownika telefonu w zupełności nie interesuje, czy aplikacja jest keszowana, czy jest pobierana z ramu, z romu, whatever. Może być pobierana nawet z Księżyca. Ma działać płynnie, żeby się jej dało używać. Jeżeli w starej nokii, po wybraniu z menu kontaktów od razu były one wyświetlane, a tu muszę czekać 3s, to coś chyba jest nie tak.
|
Ciekawe, że przy Androidzie podnosi się szum a w przypadku np. iOS jest cisza. iOS robi dokładnie to samo tylko ukrywa to przez podstawianie zdjęcia pierwszego widoku aplikacji - użytkownik myśli, że widzi aplikację przez pierwsze 1-2 sekundy, a tak na prawdę widzi MAKIETĘ.
W przypadku wczytywania na czysto aplikacji przez Androida nie ma makiety. Piszesz, że wcześniej (zwykłe telefony) to ładowało się natychmiast, racja. Tylko czy tamte telefony potrafiły to co dzisiejsze? Tam wszystko jest po prostu załadowane do stałej pamięci i wykonuje się natychmiast. Cytat:
Aplikacja może się wczytywać 2 sekundy jeżeli nie jest w pamięci RAM i może działać płynnie - przewijanie itpd. |
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 08:23. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.