Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   DVD-Video (https://forum.cdrinfo.pl/f13/)
-   -   DVD Rebuilder problem (https://forum.cdrinfo.pl/f13/dvd-rebuilder-problem-40517/)

Czołgista 05.10.2004 22:37

Cytat:

Napisany przez KC42
To chyba mam pecha a naprawdę nie jestem w tym zielony też zrobiłem sporo filmów ale oczywiście innymi programami głównie DVD2DVDr.
a tu wczoraj znów problem nic nie zmieniałem w ustawieniach Star Wars episode IV i V poszło ale episode VI wywala błąd niby firm zmienił format :) jak by zrobił tym formatem to by ładnie ten film wyglądał :)

Ja Trylogię SW robiłem CCE 2.67.00.10 , może coś Ci to da ?

Coś mi się obiło o uszy że niektóre filmy "nielubią" pewnych wersji CCE ,
pamiętam że były jakieś problemy z którąś częścią Star Trek, ale już dokładnie niepamiętam.

KC42 05.10.2004 18:26

Ilość załączników: 1
Cytat:

Napisany przez Czołgista
SW robiłem bez problemów, sprawdzałeś ten film na dysku ? po przerobieniu RB ?

Może coś miałeś w tle np. jakiś antyvir lub coś takiego ?
Ja zawsze wszystkie takie wyłączam.

Takiego problemu z RB jescze nie miałem , a zrobiłem już sporo ( sam Perl Harbor chyba 12 razy dla testów ;) )

To chyba mam pecha a naprawdę nie jestem w tym zielony też zrobiłem sporo filmów ale oczywiście innymi programami głównie DVD2DVDr.
a tu wczoraj znów problem nic nie zmieniałem w ustawieniach Star Wars episode IV i V poszło ale episode VI wywala błąd niby firm zmienił format :) jak by zrobił tym formatem to by ładnie ten film wyglądał :)

Czołgista 04.10.2004 22:30

Cytat:

Napisany przez KC42
Tak jakość dokładnie ta sama wczoraj zrobiłem DVD2DVDr i nie wykryłem różnicy, ale cholera porażka z ReBuilder mogłem pierw obejżeć cały film z RW ale brak czasu, chapter 2 i 15 na Star Wars się skopał cały dokładnie chapter idzie skokami czy miałeś taki błąd kiedy (oczywiście to nie wina płyty na RW to samo)

SW robiłem bez problemów, sprawdzałeś ten film na dysku ? po przerobieniu RB ?