Powrót   Forum CDRinfo.pl > Edycja, konwersja i kompresja audio/video > DVD-Video

DVD-Video Tematy poświęcone kopiowaniu, edycji, konwersji i kompresji z/do formatu DVD



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Ocena dyskusji Tryby wyświetlania
Stary 15.07.2008, 00:22   #1
luckeluke
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 15.07.2008
Posty: 1
luckeluke w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
jak wypalić film DVD po odkodowaniu przez AnyDVD???

witam, ja to juz jestem zupełnym laikiem jeśłi idzie o te spray ale może mi ktoś pomoże.


mianowicie:

odbezpieczyłem film DVD (shooter - za***isty swoją drogą) i początkowo zrobiłem obraz płyty kiedy juz mi się nagrało na twardziela chciałem go wypalić przez NERO na płytę DVD okazało się, że ma za mało miejsca no i koniec... ok, potem pomyślałem, że może wezmę i skopiuję całe dvd na pulpit, więc wziałem kopiuj - wklej i cały folder ładnie się przeniósł, ale w nim jest pełno dziwnych rzeczy, tzn film jest podzielony na częsci, menu ekranowe jest też oddzielnie... ogólnie jedna jajecznica.

JAK to zrobić by w całości wypalić taki film pozyskany po zdjeciu zabezpoieczeń przez np AnyDVD, tak by zmieścił się na jednym krążku no i oczywiście z lektorem ewentualnie z polskimi napisami.

pozdrawiam i proszę o pomoc.
luckeluke jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 15.07.2008, 08:07   #2
romanesco
Guru
 
Data rejestracji: 01.08.2007
Posty: 3,562