Powrót   Forum CDRinfo.pl > Napędy optyczne i nagrywanie CD, DVD, Blu-ray, HD DVD > Napędy optyczne DVD

Napędy optyczne DVD Tematy poświęcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt DVD*R/RW/RAM

Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Dyskusja zamknięta

Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 24.11.2004, 11:08   #16
anasiza
Stały bywalec ;)

Data rejestracji: 10.02.2004
anasiza zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Napisany przez icemac
szukamy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

a po drugie na +R da sie zmienic bitsettig i beda widoczne przez stacjonarny odtwarzacz jako -ROM (wieksza kompatybilnosc)

i nagrywaj na plytkach verbatim, tdk, platinum+R8x
ja pale na verbach AZO 4x i jestem bardzo zadowolony, co do jakosci to sie nie wypowiadam - jest dobra w zaleznoci od cake'a
Dzięki ale ponieważ jestem początkującym w tej dziedzinie mam do ciebie pytanie co to znaczy bitsetting i określenie AZO
anasiza jest offline  
Stary 24.11.2004, 11:14   #17
anasiza
Stały bywalec ;)

co to znaczy bitsetting i określenie AZO jakie użyłeś przy płycie verbatim i co to jest cake'a jestem początkuącym więc przepraszam za głupie pytania
anasiza jest offline  
Stary 24.11.2004, 11:17   #18
icemac
RESTECPA ~ SZACUKEN
Zlotowicz

Data rejestracji: 24.02.2003