pawelblu |
09.08.2005 10:11 |
Z Pixmania (gdzie jest po 411 jest jeden maly problem):
Cytat:
7. Gwarancja i serwis
Wszystkie nasze aparaty cyfrowe i kamery objęte są dwuletnią gwarancją.
Przez pierwszy rok sprzęt jest objęty gwarancją producenta : części i siła robocza (Prosimy skierować się na naszą stronę serwisu "SAV").
W drugim roku, prosimy o zwrot własnym kosztem zakupionego artykułu do Stacji Serwisowej Pixmania na następujący adres :
SAV Pixmania /Fotovista
110 , bis Avenue du Général Leclerc
Entrepôt Citrail
Bâtiment 12
F-93 500 Pantin
FRANCE
Prosimy o zwrot paczki pocztą, lub przez firmę kurierską. Nie przyjmiemy zadnej przesył ki wysłanej na adres siedziby Fotovista/Pixmania.
Pixmania zobowiązuje się zająć ewentualnymi naprawami u dostawcy.
Prosimy również o załączenie kopii faktury, bonu gwarancyjnego (dostarczonego w pudełku) oraz bonu zwrotu do uszkodzonego aparatu.
Uwaga, gwarancja nie odnosi sie do uszkodzeń z powodów zewnętrznych (na przykład : wypadek, uderzenie, piorun, zmienność prądu...) jak również z powodu użytku niezgodnego z zaleceniami producenta, użytku niszczącego, o charakterze handlowym lub wspólnym, użycia aparatów obwodowych, nieprzystosowanych akcesoriów i nieodpowiednich produktów często wymienianych (np : atrament...).
10. Dostawa
Paczka będzie dostarczona na adres podany nam przez Państwa przy zamówieniu.
Uprzejmie informujemy, że firmy przewozowe nie pracują w soboty i w niedziele.
Terminy dostawy są podane orientacyjnie i mogą ewentualnie ulec zmianie.
Pixmania nie bierze odpowiedzialności za konsekwencje spowodowane opóźnieniem dostawy lub zagubieniem paczki przez firmę przewozową.
W wypadku gdyby Państwo nie otrzymali paczki w podanym terminie będzie prowadzone dochodzenie u firmy przewozowej, co może zająć nawet 21 dni . W trakcie dochodzenia żaden zwrot kosztów czy towaru nie będzie możliwy.
Po otrzymaniu zamówienia prosimy o sprawdzenie dostarczonego sprzętu i o wpisanie nieprawidłowości na bonie zwrotu. Prosimy także o podpisanie się.
Trzeba również potwierdzić te nieprawidłowości (tego samego dnia lub najpóźniej w następnym dniu roboczym po otrzymaniu zamówienia) faksem (00 33 1 45 01 36 79) lub listem elektronicznym (informacja@pixmania.com) pod adres : Pixmania, Service Client Polonais, 43-47 Avenue de la Grande Armée, 75 016 Paris, FRANCE. Każda reklamacja złożona po tym terminie nie zostanie zaakceptowana i uchyli firmę Pixmania od wszelkiej odpowiedzialności w stosunku do użytkownika.
Prosimy o odesłanie nam sprzętu w przeciągu 7 dni roboczych po otrzymaniu zamówienia pod następujący adres : SAV Pixmania/Fotovista-110 bis, avenue du Général Leclerc-Entrepôt Citrail ? Bâtiment 12F-93 500 Pantin ? FRANCE. Produkty powinny być nam zwrócone w oryginalnym opakowaniu, inaczej nie będą zaakceptowane. Dotyczy to akcesoriów i instrukcji. Koszty przesyłki pokrywa użytkownik.
12. Odpowiedzialność
Pixmania nie ponosi odpowiedzialności za niewypełnienie zobowiazań umowy w przypadku siły wyższej, zakłóceń, ogólnego lub częściowego strajku, szczególnie w usługach pocztowych, przewozowych, w wypadku powodzi, pożaru lub wojny. Pixmania uchyla się od jakiejkolwiek odpowiedzialności za straty bezpośrednie, utratę przedsiębiorstwa, zysków, lub za koszty wynikające z zakupu jakiegokolwiek produktu w naszym sklepie internetowym.
Radzimy Państwu zachować dla siebie dane zawarte w kupionych produktach. Pixmania nie bierze odpowiedzialności za jakąkolwiek stratę informacji czy danych ani za szkody wynikające z błędnego zabezpieczenia informacji zawartych w zakupionych produktach.
Pixmania nie bierze odpowiedzialności za konsekwencje wynikające ze złego użytkowania produktów zakupionych w naszym sklepie internetowym.
Nie można dokonać zwrotu kosztów jeśli produkty nie są kompatybilne ze sprzętem . Pixmania uchyla się od jakiejkolwiek odpowiedzialności.
Linki zawarte na stronie internetowej Pixmania mogą odsyłać do innych stron. Pixmania uchyla się od wszelkiej odpowiedzialności w razie gdyby zawartość tych stron była niezgodna z prawem.
Pixmania nie jest specjalistycznym sklepem dla profesjonalistów mimo, że nasz sprzęt jest przeznaczony także do profesjonalnego użytku. Pixmania nie ponosi więc żadnej odpowiedzialnosci.
Odpowiedzialność Pixmania w każdym przypadku ograniczona będzie do sumy zamówienia.
E-maile promocyjne (poczta elektroniczna)
14. Prawo do odwołania - Satysfakcja lub zwrot kosztów
Zgodnie z zarządzeniem artykułu L121-20 Francuskiego Kodu Konsumpcji, dysponują Państwo 10 dniami roboczymi by zwrócić nam produkt , który Państwa nie satysfakcjonuje. W tym terminie można odesłać nam produkt własnym kosztem wraz z fakturą, jak i z odpowiednio wypełnionym i podpisanym bonem zwrotu.
Radzimy Państwu zwrócić nam towar paczką poleconą i ubezpieczyć go ewentualnie przed rabunkiem lub zagubieniem towaru przez firmę przewozową.
W każdym przypadku koszty i ryzyko zwrotu ponosi użytkownik.
Akceptowane będą wyłącznie produkty z oryginalnym wyposażeniem (akcesoria, instrukcje...) w oryginalnym opakowaniu pod następujący adres :
SAV PIXMANIA/FOTOVISTA
110Bis Avenue du Général Leclerc
Entrepôt Citrail
Bâtiment 12
93500 Pantin
France
Żaden produkt uszkodzony, lub ze zniszczonym opakowaniem nie będzie ani wymieniony, ani jego koszty nie będą zwrócone. Jeśli zwrócony artykuł nie będzie w komplecie lub będzie uszkodzony, Serwis odliczy pewną sumę według własnej expertyzy. Nie można będzie odzyskać zdjęć zawartych na wadliwych kartach pamięci.
Nie będzie przyjęte żadne odpieczętowane oprogramowanie komputerowe.
Termin zwrotu podany powyżej liczy się od dnia dostawy przesyłki.
Jeśli zagubiony został bon zwrotu, nasze Centrum Obsługi Klienta chętnie prześle go Państwu pocztą lub listem elektronicznym. Dokument ten jest niezbędny, bez niego nie będzie możliwy zwrot produktu.
Prosimy przesłać e-mail pod : informacja@pixmania.com lub skontaktować się z nami telefonicznie (nacisnąć na zakladkę ?bezpłatna infolinia?, wpisać swój numer telefonu, oddzwonimy do Państwa, biuro czynne od poniedziałku do piątku od godz.9.00 do 17.00)
Prawo do wycofania się nie pociąga za sobą żadnej grzywny, oprócz kosztów transportu. W razie zwrotu użytkownik ma wybór między : zwrotem kosztów przez Pixmania lub wymianą produktu. W przypadku wymiany koszty przesyłki ponosi klient.
Jeśli użytkownik życzy sobie zwrotu kosztów, Pixmania postara sie zwrócić je jak najszybciej ; termin ten będzie uzależniony od testów technicznych przeprowadzonych na odesłanym sprzęcie.
Nasi specjaliści wykonują systematycznie ekspertyzę techniczną przed każdą wymianą lub zwrotem kosztów; może ona trwać do dziesięciu dni. Gwarancja nie dotyczy uszkodzeń z powodów zewnętrznych (na przykład : wypadek, uderzenie, piorun, zmienność prądu...) jak również z powodu nieodpowiedniego użytku lub nieodpowiedniej instalacji, użytku o charakterze handlowym lub wspólnym, użycia aparatów obwodowych, akcesoriów oraz użycia nieodpowiednich produktów (np : atrament...)
Koszty zwrócone będą w postaci przelewu gotówki na konto bankowe użytkownika.
16. Spory sądowe
Ta umowa poddana jest prawu francuskiemu. Każdy spór, niezależnie od miejsca dostawy, wynikający z interpretacji lub z Regulaminu Sklepu podany będzie do Sądu Apelacyjnego w Paryżu uprawnionego do wydawania wyroków.
|
A koszty wysylki sa rzedu 40 zl. w najtanszej formie.
Poza tym mozna zapomniec o door-to-door, tylko wysylka do Francji na wlasny koszt. A jak sie nie podoba to do sadu w Paryzu. Sweet ...
|