Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Napędy optyczne DVD (https://forum.cdrinfo.pl/f15/)
-   -   Plextor PX-716A\SA (https://forum.cdrinfo.pl/f15/plextor-px-716a-sa-45016/)

zick 06.08.2005 17:02

Cytat:

Napisany przez sonon
Te nośniki to już zabytek. Pewnie nie ma ich w biosie. Ale dziwne, że tak kiepsko...

Verbatim DVD+R x16 to zabytek ? :D

sonon 06.08.2005 19:41

Cytat:

Napisany przez zick
Verbatim DVD+R x16 to zabytek ? :D

Ach, coś krzywo przeczytałem, że o CD-R chodzi ;) Nie wiem dlaczego :P

Pewnie dlatego, że wyżej było o CD.

No to jednak nie taki zabytek :P

pawelblu 06.08.2005 20:34

Z moich doswiadczen wynika ze zeby zastanawiac sie nad testami najlepiej robic test plextools na plexie, kproba na litku i nero na benq (lub na tyle na ile sie ma dostep). A wzorowanie sie juz na SAMYM TA z plextools to bardzo kiepski pomysl.

mariushek 07.08.2005 02:33

Witam, nie wiecie gdzie jeszcze mozna najtaniej kupic PX-716A ? zastanawiam sie nad kupnem, ale cholernie droga w Komputroniku (503PLN) .. zebym nie zalowal..

sonon 07.08.2005 09:59

http://www.proline.pl/shop.php?kat=Nagrywarki - tutaj trochę taniej.

kowanski 09.08.2005 04:16

Cytat:

Napisany przez sonon

Tańsza jest, ale na stanie jej nie mają :(
Tu chyba jest na stanie roche taniej
http://www.idealpc.com.pl/index_2.ph...talog&cat_id=5
http://www.bpsystem.pl/?mp=podzespol...6.82.3&tree=10
http://www.camino.pl/szukaj.php3?g=103
a tu masz najtaniej :)
http://<br /> http://www.kupujemy.p..._/0/_?U=433354

kowanski 09.08.2005 08:32

Tamten link powyżej nie działa http://www.kupujemy.pl/items/_nagryw..._/0/_?U=433354
Ps. Za tą cene można mieć dwa BENQ 1640 tzn Plextory 740 i troche dobrych markowych płytek ;)

sonon 09.08.2005 09:50

Cytat:

Napisany przez kowanski
Tańsza jest, ale na stanie jej nie mają :(

Ja u nich swojego Pleksa kupiłem, więc pewnie to tylko kwestia czasu zanim będzie na stanie

pawelblu 09.08.2005 10:11

Z Pixmania (gdzie jest po 411 jest jeden maly problem):

Cytat:

7. Gwarancja i serwis
Wszystkie nasze aparaty cyfrowe i kamery objęte są dwuletnią gwarancją.
Przez pierwszy rok sprzęt jest objęty gwarancją producenta : części i siła robocza (Prosimy skierować się na naszą stronę serwisu "SAV").
W drugim roku, prosimy o zwrot własnym kosztem zakupionego artykułu do Stacji Serwisowej Pixmania na następujący adres :

SAV Pixmania /Fotovista
110 , bis Avenue du Général Leclerc
Entrepôt Citrail
Bâtiment 12
F-93 500 Pantin
FRANCE

Prosimy o zwrot paczki pocztą, lub przez firmę kurierską. Nie przyjmiemy zadnej przesył ki wysłanej na adres siedziby Fotovista/Pixmania.
Pixmania zobowiązuje się zająć ewentualnymi naprawami u dostawcy.
Prosimy również o załączenie kopii faktury, bonu gwarancyjnego (dostarczonego w pudełku) oraz bonu zwrotu do uszkodzonego aparatu.
Uwaga, gwarancja nie odnosi sie do uszkodzeń z powodów zewnętrznych (na przykład : wypadek, uderzenie, piorun, zmienność prądu...) jak również z powodu użytku niezgodnego z zaleceniami producenta, użytku niszczącego, o charakterze handlowym lub wspólnym, użycia aparatów obwodowych, nieprzystosowanych akcesoriów i nieodpowiednich produktów często wymienianych (np : atrament...).

10. Dostawa
Paczka będzie dostarczona na adres podany nam przez Państwa przy zamówieniu.
Uprzejmie informujemy, że firmy przewozowe nie pracują w soboty i w niedziele.

Terminy dostawy są podane orientacyjnie i mogą ewentualnie ulec zmianie.
Pixmania nie bierze odpowiedzialności za konsekwencje spowodowane opóźnieniem dostawy lub zagubieniem paczki przez firmę przewozową.

W wypadku gdyby Państwo nie otrzymali paczki w podanym terminie będzie prowadzone dochodzenie u firmy przewozowej, co może zająć nawet 21 dni . W trakcie dochodzenia żaden zwrot kosztów czy towaru nie będzie możliwy.
Po otrzymaniu zamówienia prosimy o sprawdzenie dostarczonego sprzętu i o wpisanie nieprawidłowości na bonie zwrotu. Prosimy także o podpisanie się.
Trzeba również potwierdzić te nieprawidłowości (tego samego dnia lub najpóźniej w następnym dniu roboczym po otrzymaniu zamówienia) faksem (00 33 1 45 01 36 79) lub listem elektronicznym (informacja@pixmania.com) pod adres : Pixmania, Service Client Polonais, 43-47 Avenue de la Grande Armée, 75 016 Paris, FRANCE. Każda reklamacja złożona po tym terminie nie zostanie zaakceptowana i uchyli firmę Pixmania od wszelkiej odpowiedzialności w stosunku do użytkownika.
Prosimy o odesłanie nam sprzętu w przeciągu 7 dni roboczych po otrzymaniu zamówienia pod następujący adres : SAV Pixmania/Fotovista-110 bis, avenue du Général Leclerc-Entrepôt Citrail ? Bâtiment 12F-93 500 Pantin ? FRANCE. Produkty powinny być nam zwrócone w oryginalnym opakowaniu, inaczej nie będą zaakceptowane. Dotyczy to akcesoriów i instrukcji. Koszty przesyłki pokrywa użytkownik.

12. Odpowiedzialność
Pixmania nie ponosi odpowiedzialności za niewypełnienie zobowiazań umowy w przypadku siły wyższej, zakłóceń, ogólnego lub częściowego strajku, szczególnie w usługach pocztowych, przewozowych, w wypadku powodzi, pożaru lub wojny. Pixmania uchyla się od jakiejkolwiek odpowiedzialności za straty bezpośrednie, utratę przedsiębiorstwa, zysków, lub za koszty wynikające z zakupu jakiegokolwiek produktu w naszym sklepie internetowym.
Radzimy Państwu zachować dla siebie dane zawarte w kupionych produktach. Pixmania nie bierze odpowiedzialności za jakąkolwiek stratę informacji czy danych ani za szkody wynikające z błędnego zabezpieczenia informacji zawartych w zakupionych produktach.
Pixmania nie bierze odpowiedzialności za konsekwencje wynikające ze złego użytkowania produktów zakupionych w naszym sklepie internetowym.
Nie można dokonać zwrotu kosztów jeśli produkty nie są kompatybilne ze sprzętem . Pixmania uchyla się od jakiejkolwiek odpowiedzialności.
Linki zawarte na stronie internetowej Pixmania mogą odsyłać do innych stron. Pixmania uchyla się od wszelkiej odpowiedzialności w razie gdyby zawartość tych stron była niezgodna z prawem.
Pixmania nie jest specjalistycznym sklepem dla profesjonalistów mimo, że nasz sprzęt jest przeznaczony także do profesjonalnego użytku. Pixmania nie ponosi więc żadnej odpowiedzialnosci.
Odpowiedzialność Pixmania w każdym przypadku ograniczona będzie do sumy zamówienia.
E-maile promocyjne (poczta elektroniczna)

14. Prawo do odwołania - Satysfakcja lub zwrot kosztów
Zgodnie z zarządzeniem artykułu L121-20 Francuskiego Kodu Konsumpcji, dysponują Państwo 10 dniami roboczymi by zwrócić nam produkt , który Państwa nie satysfakcjonuje. W tym terminie można odesłać nam produkt własnym kosztem wraz z fakturą, jak i z odpowiednio wypełnionym i podpisanym bonem zwrotu.

Radzimy Państwu zwrócić nam towar paczką poleconą i ubezpieczyć go ewentualnie przed rabunkiem lub zagubieniem towaru przez firmę przewozową.
W każdym przypadku koszty i ryzyko zwrotu ponosi użytkownik.

Akceptowane będą wyłącznie produkty z oryginalnym wyposażeniem (akcesoria, instrukcje...) w oryginalnym opakowaniu pod następujący adres :
SAV PIXMANIA/FOTOVISTA
110Bis Avenue du Général Leclerc
Entrepôt Citrail
Bâtiment 12
93500 Pantin
France
Żaden produkt uszkodzony, lub ze zniszczonym opakowaniem nie będzie ani wymieniony, ani jego koszty nie będą zwrócone. Jeśli zwrócony artykuł nie będzie w komplecie lub będzie uszkodzony, Serwis odliczy pewną sumę według własnej expertyzy. Nie można będzie odzyskać zdjęć zawartych na wadliwych kartach pamięci.
Nie będzie przyjęte żadne odpieczętowane oprogramowanie komputerowe.
Termin zwrotu podany powyżej liczy się od dnia dostawy przesyłki.
Jeśli zagubiony został bon zwrotu, nasze Centrum Obsługi Klienta chętnie prześle go Państwu pocztą lub listem elektronicznym. Dokument ten jest niezbędny, bez niego nie będzie możliwy zwrot produktu.
Prosimy przesłać e-mail pod : informacja@pixmania.com lub skontaktować się z nami telefonicznie (nacisnąć na zakladkę ?bezpłatna infolinia?, wpisać swój numer telefonu, oddzwonimy do Państwa, biuro czynne od poniedziałku do piątku od godz.9.00 do 17.00)
Prawo do wycofania się nie pociąga za sobą żadnej grzywny, oprócz kosztów transportu. W razie zwrotu użytkownik ma wybór między : zwrotem kosztów przez Pixmania lub wymianą produktu. W przypadku wymiany koszty przesyłki ponosi klient.
Jeśli użytkownik życzy sobie zwrotu kosztów, Pixmania postara sie zwrócić je jak najszybciej ; termin ten będzie uzależniony od testów technicznych przeprowadzonych na odesłanym sprzęcie.
Nasi specjaliści wykonują systematycznie ekspertyzę techniczną przed każdą wymianą lub zwrotem kosztów; może ona trwać do dziesięciu dni. Gwarancja nie dotyczy uszkodzeń z powodów zewnętrznych (na przykład : wypadek, uderzenie, piorun, zmienność prądu...) jak również z powodu nieodpowiedniego użytku lub nieodpowiedniej instalacji, użytku o charakterze handlowym lub wspólnym, użycia aparatów obwodowych, akcesoriów oraz użycia nieodpowiednich produktów (np : atrament...)

Koszty zwrócone będą w postaci przelewu gotówki na konto bankowe użytkownika.

16. Spory sądowe
Ta umowa poddana jest prawu francuskiemu. Każdy spór, niezależnie od miejsca dostawy, wynikający z interpretacji lub z Regulaminu Sklepu podany będzie do Sądu Apelacyjnego w Paryżu uprawnionego do wydawania wyroków.
A koszty wysylki sa rzedu 40 zl. w najtanszej formie.

Poza tym mozna zapomniec o door-to-door, tylko wysylka do Francji na wlasny koszt. A jak sie nie podoba to do sadu w Paryzu. Sweet ...

ernik 09.08.2005 23:32

u mnie tez
 
Cytat:

Napisany przez Tomaszek71
Witam.U mnie dziwna sprawa.Zakupiłem 50 szt. płyt dvd+r Verbatim x16 i mój plextor ich nie trawi.Na biosie 1.08 każda z nagranych 10 sztuk (nagrywane na różnych prędkosciach od x4 do x16) przy sprawdzaniu w plextools Q check TA jest albo bad albo no good.Przy biosie 1.07 jest "tylko" good.Mam jeszcze LG 4163 i ten łajdak nagrywa je na exellent.Czyżby nie było tych płyt w bazie nosników w biosie?

verbow 16x dvd+r jakos nie trawi, maksymalnie na biosie 1.08 otrzymuje jakosc good
tdk dvd-r x8 - maksymalnie very good, przewaznie tylko good
najlepiej ida
verbatimy dvd-r x8 - praktycznie zawsze excelent
jeszcze poprobuje pastele i verby dvd-r x16, ogolnie minusy jakos lepiej wypala, bledow pie jest wiecej niz na + ale ogolna jakosc jest lepsza...

Tomaszek71 10.08.2005 08:20

Erik tak jest dokładnie.Pawelblu nagrywając np. 20 sztuk płyt nie ma czasu na dokładne testy.Test TA jest tam jakims miernikiem nagrania płyty.Ja wiem ze niedokładnym ale zawsze jakimś jest.Erik czekamy na nowy bios.Moze będzie lepiej.Najgorsze jest to że Verby x8 znikają z hurtowni.

kass 12.08.2005 09:40

Także mam problemy z nagrywaniem płyt Verbatim x 16. Przy płytach x 8 było ok. Czyżby płyty były skopane czy to wina biosu?

ernik 12.08.2005 12:44

Cytat:

Napisany przez kass
Także mam problemy z nagrywaniem płyt Verbatim x 16. Przy płytach x 8 było ok. Czyżby płyty były skopane czy to wina biosu?

na wszystkich biosach na ktorych nagrywalem mam takie kiepskie wyniki, czyli 1.04 az do 1.08 - zawsze byla jakas w zapasie x16 verba i zawsze mialem takie srednie wyniki

zene_k 12.08.2005 16:15

Na jakim podkładzie są te wasze verbatimy, to kupię gdzieś i też przetestuję. A jak wiadomo mogę to zrobić na dwóch napędach ;)

VIZZARD 12.08.2005 23:15

Cytat:

Napisany przez zene_k
A jak wiadomo mogę to zrobić na dwóch napędach ;)

Burżuj jeden! ||


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 13:08.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.